Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

כרגע יש לי ברכב סט קידמי של מורל דוטק אוביישן שמחובר למגבר גי בי אל החדש 1004 עם רדיו דיסק

7800 של פיוניר כל החיווט של מוינסטר .

עכשיו אני רוצה להעביר את הסט לאחורה ולשים מקדימה סט קומפוננט חדש עם איטום איזה סט אתם ממליצים לי לקנות ב 2000 שקל +- שיעשה את העבודה וחשוב לי מאוד סט חזק ומדויק ולא צורם שאני יתן קצת ווליום והרמקול לא יצעק לשמים, חשבתי על הייבריד אוביישן לקדימה או פוקל k2p

תודה מראש !

פורסם

אם אתה אוהב את הסאונד של מורל הסאונד של פוקל לא יהיה נעים לאוזן שלך.

תנסה לשמוע הרץ היי אנרג'י או הייבריד אוביישן או ריינבו.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

מהתציב הנ"ל ומבחירתך העדיפות היא להייבריד

הk2p ןההייבריד הם בעלי צליל שונה לחלוטין...מורל נוטה יותר לצליל רך יותר...

לכן אם אתה מעוניין להשאיר את הסט ל הדוטק לדלתות האחוריות..., לך על סהסט של ההייבריד כי הפוקאל בשילוב עם מוראל יעשה לך קצת ערבוב של צלילים..., למרות שיכול להיות שייצא מעניין, אני אישית לא ממליץ

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

כרגע יש לי 6X9 של אינפיניטי מאחורה במגש ושמה אני רוצה לשים את הדוטק אובישין יש עם זה בעיה ?

פורסם

כן.

אין סיבה לשים רמקולים מאחורה,מוזיקה שומעים בסטריאו ולא ב"סראוונד".

וחוץ מזה לשים קומפוננטים איכותיים מאחורה זה בכלל מיותר וטיפשי לדעתי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אם אתה אוהב את הסאונד של מורל הסאונד של פוקל לא יהיה נעים לאוזן שלך.

תנסה לשמוע הרץ היי אנרג'י או הייבריד אוביישן או ריינבו.

 

יכול ליהיות מצב כזה שהוא פשוט לא יודע שפוקל יהיה יותר לטעמו כי הוא לא שמע את הפוקל כמו שצריך או בכלל לא שמע אותו.

חוץ מזה של פוקל ב 2000 ש"ח זה מוזר. זה נירא כזיוף. למה סט של K2P עולה פיתעום 2000 ש"ח וסט של K3P נישאר במחיר של 5000 ש"ח זה רק תוספת של קרוס ו מידבאס. והמחיר יותר מפי 2. לפני חצי שנה הסט של K2P עלה 3200, לצרכן.

 

ממה אתה לא מרוצה עכשיו? המשורר...

פורסם

הבעיה שהדוטק אוביישן עדינים מידי קצת ווליום והם בסוף

אני מחפש סט קידמי חזק ואיכותי ופשוט לשים את הדוטק אחורה

מכיוון שהדוטק לא מספיק לי בתור במה קידמית .

פורסם
כן.

אין סיבה לשים רמקולים מאחורה,מוזיקה שומעים בסטריאו ולא ב"סראוונד".

וחוץ מזה לשים קומפוננטים איכותיים מאחורה זה בכלל מיותר וטיפשי לדעתי.

 

אריק,

לדעתי אתה נמנה בין האנשים שלא מוכנים להסכים עם זה שיש חבר'ה עם טעם אחר במוסיקה,

שיחד עם טעמם השונה אוהבים ומתעקשים על איכות שמע. כאלה שאוהבים לשמוע היפ-הופ, דאנסים

ומוזיקה אלקטרונית, אשר בהם רמקולים מאחורה תורמים הרבה ובאים בטוב...

מי שאוהב לשמוע זמרים ולנסות לחכות במות\הופעות\להקות שיהיה לו לבריאות, אבל מי שלא

מחפש את זה ונהנה לשמוע עם רמקולים אחוריים אני לא חושב שאפשר לקרוא לו טיפש, לדבריך...

רון.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

הוא לא אמר על אף אחד טיפש. הוא אומר שלעשות ככה וככה זה טיפשי לדעתו!

העניין הוא שרמקולים אחוריים לא תורמים כימעט שום דבר. צריך לדעת איך להישתמש בהם. 6על9 על המדף זה לא נורמלי. מי שאוהב ככה הוא פשוט לא ידע את האחר.

לשים קומפוננט איכותי מאחורה זה טיפה ביזבוז כסף. מי שיושב מאחורה גם ככה לא ישמע את המוסיקה כמו שצריך כי התקנה אחורית היא עוד יותר מסובכת מהקידנמית. הבן אדם מאחורה שומע מוסיקה מקדימה יותר טוב מאיתנו. רק שסאב יותר מפריע לו. אבל זה יהיה בכל מקרה.

פורסם

למה רק מורל או פוקאל ?

הקאפה פרפקט הוא לדעתי הסט הטוב ביותר עד 2000 ש"ח

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אצל אחי מותקנים שתי סטים באוטו - אחד מקדימה אחד מאחורה, והשמיעה טובה, גם מקדימה ובמיוחד מאחורה. כל אחד ומה שהוא אוהב. אני הייתי הולך גם על שתי סטים. לך על זה! :-)

 

נ.ב

הדוטק דווקא אחלה במה. אחי הגביר את הדוטק שלו עם הגברה "בריאה" מאוד (רוקפורד 2 ערוצים 125 לערוץ) והסט ניגן יפה מאוד, היה באס, היתה עוצמה, היה תענוג =]

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...