Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אריק,

לדעתי אתה נמנה בין האנשים שלא מוכנים להסכים עם זה שיש חבר'ה עם טעם אחר במוסיקה,

שיחד עם טעמם השונה אוהבים ומתעקשים על איכות שמע. כאלה שאוהבים לשמוע היפ-הופ, דאנסים

ומוזיקה אלקטרונית, אשר בהם רמקולים מאחורה תורמים הרבה ובאים בטוב...

מי שאוהב לשמוע זמרים ולנסות לחכות במות\הופעות\להקות שיהיה לו לבריאות, אבל מי שלא

מחפש את זה ונהנה לשמוע עם רמקולים אחוריים אני לא חושב שאפשר לקרוא לו טיפש, לדבריך...

רון.

 

 

אני שומע את כל סוגי המוזיקה שציינת,היו לי רמקולים אחוריים איכותיים בנוסף לקומפוננטים שיש לי כרגע,שיפור לא היה בכלל ואפילו הרס את הבמה הקדמית.

תגיד בבית אתה שומע מוזיקה במערכת הקולנוע הביתית שלך?

חד משמעית,עדיף למכור את הדוטק שלו,להוסיף את זה לסכום שהוא כרגע רוצה להשקיע.

טוויטרים לא שמים מאחורה.

ותקרא שוב מה שכתבתי,אמרתי שזה טיפשי לשים קומפוננטים מאחורה,וזה טיפשי.

מילא רמקולים רגילים עם באלנס על הפרונט בשביל מי שיושב מאחור ישמע גם קצת מוזיקה ולא רק באסים.

שאני נכנס לרכב עם קומפוננטים מקדימה + רמקולים מאחורה זה לא נשמע בסדר לאוזניים שלי.

וזה לא שאני שומע הופעות בלייב,אני שומע דאנס שחורה אלקטרונית בעיקר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק, למה ההכללות? אולי לאוזניים שלך זה לא נשמע טוב ומאוזן, אבל לשלי נניח כן. אני אישית (וככה גם אחי ועוד דיי הרבה אנשים שחזק בתחום) אוהב שיש ברכב שתי סטים (נניח ברכב רגיל, לא אחד של שואו אוף וכו'). לי זה נשמע יותר טוב, יותר נכון. לך אולי לא, ואולי בשבילך זה טיפשי, אבל בשבילי לא. תפסיקו עם ההכללות. הבן אדם לא הולך לפי מה שקבעו במחקרים שעשו כביכול (סתם נותן דוגמאות) או בכל מיני סקרי קהל למיניהם, ששם רשומה לך "המסקנה": "באוטו, לשים רק סט קידמי איכותי, בלי אחורי כלל וכלל" או משהו בסגנון. :roll:

זה שאתה קבוע על דבר אחד, לא אומר שאין עוד דברים אחרים בתחום.

 

נ.ב

איך תחום האודיו הביתי קשור בכלל לרכב?!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה לכולם על התגובות !

דרך אגב שידרגתי את הטויטרים של הדוטק אוביישן מ mt 12

לmt 22 והטוטרים נראים זהים חוץ מהגדם שרשום עליהם מאחורה

האם באמת הם נראים אותו דבר ?

 

ואת האיפיניטי קאפה פרפקט אני לא ישים כי היה לי את הגיי בי אל gti 608

ולא אהבתי אותו היה לו טויטר כמו סכין וזה אותו קומפוננט כמעט .

תודה .

פורסם

בקשר לרמקולים מאחורה:

 

כלל או לא כלל. זה לא משנה.

אם כבר שומעים מוסיקה, נירשמים לפורום ומתחילים להיכנס לתחום אז כדאי ללמוד משהו ולא לדחוף את הדעה הלא נכונה.

כמובן שכל בן אדם הוא שונה ולכל אחד יש את הרצונון שלו. אבל פה לא מדברים על סוציולוגיה. מדברים על איך לבנות סאונד איכותי ונכון ברכב.

והכלל הראשון אומר, לא להשקיע אלפי שקלים על רמקולים מאחורה. למה? כי אין טעם. תנסה להסביר לעצמך בישביל מה רמקול אכותי מאחורה? בישביל מאזין אחורי? בולשיט! איפה תשים את הרמקול? בדלתות? ו מה עם הטוויטרים, על הכיסא? או שגם בדלת? בדלת זה יהיה קרוב מידי לאוזניים וגם נמוך. בקיצור אין שם מקום לטוויטר. למידבאס יש אבל גם לא משהו. כי גם הוא קרוב מידי. מאחורה במגש עוד יותר גרוע. כי זה ממש ליד האוזניים וזה מאחורה. המאזין האחורי לא ישמע מה שתישמע אתה. הוא ישמע יותר טוב מהרמקוליים הקידמיים. במידה והם די טובים, איכותיים ועוצמתיים!

רמקולים אחוריים משמשים כדי לצור במה תלת מימדית. אפשר להישתמש במידבאס 4 אינץ. לא יקר. וגם זה לא ממש לטבת המאזין האחורי.

 

בקשר לקולנוע ביתי הוא יתכוון שמוסיקה אתה לא שומע עם ה 6 רמקולים שיש לך בסלון אלה מוסיקה רצוי לשמוע בסטריאו. בגלל זה עד היום מייצרים מגברי סטריאו לבית. כי אם לא אז כבר היה יותר טוב ליקנות, מגבר 5.1 ב 1700 ש"ח מאשר לקנות מגבר 2 ערוצים ב 3500. בהספק דומה. אני לא מדבר על מגברים שמגעיעם למחירים של מכוניות משומשות ויותר.

×
×
  • תוכן חדש...