Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

השאלה מורכבת מכמה סוגיות:

 

1. האם כמות נוזל-הקרור, הוא מרכיב בלתי נפרד מיעילות המערכת? למשל:

א. האם מנוע שמפיק יותר חום זקוק לכמות נוזל יותר גדולה, מאותו מנוע נגיד, שמפיק פחות חום? (מכיוון שהיעוד שלו שונה

יחס-דחיסה, גל-זיזים, שיפורים וכו')

ב. אם מגדילים באופן משמעותי את שטח-הפנים ונפחו של המצנן(ראדיאטור), בלי להתייחס לכמות הנוזל שגדלה

האם זה מבטל את הצורך (אם ישנו) בכמות נוזל גדולה יותר.

 

2. האם מהירות זרימת הנוזל בסירקולציית הקרור, צריכה להיות ביחס ישר, לזמן הפקת כמות-החום? הכוונה:

א. בזמן עומס כזה או אחר המנוע מפיק יותר חום. האם יש דרישה בזמן הזה, למהירות גדולה יותר של הנוזל במערכת?

לדעתי, ההיגיון הבסיסי אומר, שכאשר הנוזל חולף באופן מהיר אין מספיק זמן להחלפת/העברת חום.

ב. אם למשל מחליפים את משאבת-המיים "המכאנית" "בחשמלית" בעלת מהירות קבועה או לחליפין בעלת שתי מהירויות

זה גורם להפחתת יעילות המערכת?

 

 

תודה מראש לכל המגיבים.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

×
×
  • תוכן חדש...