Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי גולף 98 ידנית .

בקרוב אצטרך להעביר אותה טסט. והטיפול הבא רק עוד 3000 ק"מ .

 

אשמח אם תביאו דעה .

האם להקדים את הטיפול, וללכת לפני הטסט ?

 

אשמח גם אם תוכלו לתת כמה טיפים של איך לבדוק האם הרכב יעבור את הטסט .

 

תודה מראש .

פורסם

אבא שלי כל שנה מכניס את הרכבים שלנו למוסך

כמה ימים לפני הטסט ומחליפים כל מיני דברים קטנים

רצוי להכניס את הרכב למוסך לפני הטסט חבל שהרכב יפול על שטויות

תמיר.

פורסם

אין טעם להקדים את הטיפול, במיוחד אם אתה נוסע מעט, ו 3000 ק"מ האלו אתה עובר ב3-4 חודשים.

 

גם אם תעשה טיפול, זה לא מבטיח מעבר טסט חלק, ויתכן שתצטרך לחזור למוסך.

 

תעשה בדיקה (עצמאית) של כל הפנסים, וינקרים, אורות בקרס, תאורת לוחית רישוי, צמיגים, ומגבים, וגש לטסט.

 

אם יהיו ליקיים, תקן אותם במוסך, ואם תרצה, בהזדמנות זו גם תעשה טיפול, אם לא תרצה, תעשה בעוד 3000 ק"מ.

 

טסט חוזר עולה 19 ש"ח, ובודקים רק את המכלול/מכלולים שנכשלו בטסט הראשון, לא סיפור גדול.

 

 

פורסם

לשתי הדיעות הגיון משלהן.

 

אני הייתי ניגש במצב הזה לטסט, ואם יש לעשות משהו, ניגש מתקן וכבר עושה טיפול.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אל תשכח פח, מטף כיבוי , וסט זוהר , משולש ועד כל מיני שטויות שאשר להפיל אותך בגללם ובטח שכחתי

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אני חייב לציין שאף פעם לא בדקו לי באוטו אם יש פח או אפוד זוהר או משולש תקין.

אני גם בדעה של לעשות טיפול לפני, כי בדרך המוסכניק רואה אם יש נזילות ,חופשים ,וכו'.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מבחינה כלכלית , אין הגיון לבצע את טיפול לפני הטסט. כפי שנאמר כבר טסט חוזר הוא זול יותר מביקור במוסך. הטסט בודק רק את התקלות הקשורות לבטיחות הרכב ואינו תחליף לטיפולי אחזקה (אותם רצוי לבצע במועד).

פורסם

דעתי ונסיוני מאששים את הטיעון כי יש לבקר במוסך טרם ההליכה לטסט. על ידי הרמה על הליפט

יתכן ותתגלנה דליפות מכאן ומשם, חופשים למיניהם, כפי שכוון לכך שי פה, דברים שממילא היו מחזירים

אותך למוסך לצורך תיקון. הסיפור הוא לא כ"כ טסט נוסף ועלותו, אלא אותו תור מחדש, זמן אל המוסך

וממנו למכון שוב וכו' וכו'.

×
×
  • תוכן חדש...