Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה שם מפצל לפני הקבלים ומחבר את הקבל השני למגבר השני בידיוק כמו שהראשון מחבר למגבר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בכל חנות של אודיו לרכב סביר להניח שתימצא את הפריטים האלו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

pashut karati she al kol 1000watt zarih f1

magber ahad mozi 800watt ve sheini od 550watt

im ata omer az ani nishar im ehad ki lehaber sheini et ha emet ein li kvar makom le od kabal

im ze lo nahuz ani maadif she lo toda raba al hamlazot

פורסם

ת'אמת כואבות לי השיניים רק מליקרא את מה שרשמת

 

בשנת 2008 שיש מערכות כמו ויסטה ולא WIN3X, איך זה זה שאדם בישראל אין לו עיברית במחשב אם כבר יש לו מחשב

 

תתקין עיברית, זה יותר חשוב מעוד פארד שאתה לא צריך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם ככה כל עניין הכבלים מוטל בספק..

אם האורות דרך לא מהבהבים לך בנסיעה, אז לא צריך...

חוץ מיזה לידע כללי, אתה מחבר את הקבל השני מינוס למינוס פלוס לפלוס זה הכל.. לא משנה איפה, לא משנה איך...

ואם בידע כללי עסקינן.. הידעת שהקיבול של כדור הארץ הוא 1F

יש לך כדור ארץ שלם באוטו, ואתה רוצה עוד אחד?

 

ווווחוץ מיזה שקבל עוזר למגבר של סאב, למגבר שיושבים עליו רמקולים לא צריך...

(אלא אם מישהוא יחפוץ לחלוק עלי)

פורסם

zodek be kesher le win pashut ein li zman lehitasek be ze shel hatkanat windows akolel windows im ivrit

aba shely oved rak im anglit ve hy itkin et ha windows lo mamash shaal oti:lol:

פורסם

חשבתי שכל הווינדוסים החדשים כוללים חבילת עברית

ניסית לעשות alt+shift?:D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
גם ככה כל עניין הכבלים מוטל בספק..

אם האורות דרך לא מהבהבים לך בנסיעה, אז לא צריך...

חוץ מיזה לידע כללי, אתה מחבר את הקבל השני מינוס למינוס פלוס לפלוס זה הכל.. לא משנה איפה, לא משנה איך...

ואם בידע כללי עסקינן.. הידעת שהקיבול של כדור הארץ הוא 1F

יש לך כדור ארץ שלם באוטו, ואתה רוצה עוד אחד?

 

ווווחוץ מיזה שקבל עוזר למגבר של סאב, למגבר שיושבים עליו רמקולים לא צריך...

(אלא אם מישהוא יחפוץ לחלוק עלי)

ישהבדל בין חיבור בטור וחיבור במקביל לקבלים

פורסם

אני יסדר לך את זה ? ממש לא בעיה .

נתחיל בדבר הבסיסי ביותר יש לך דיסק של ווינדוס שלך ? כן / לא .. אם יש לך XP PRO ודיסק של HE זה גם טוב .

או שאני יביא לך לינק לעיברית.

תשלך לי הודעה לפרטי כדי שאני יסדר לך את זה .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...