Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני ממליץ על כפפות נהיגה. כיסוי הגה יכול להתייבש ולהחליק, התקשורת עם ההגה פחות טובה מכיוון שיש תוספת של שכבה בינך ובין ההגה ואתה תהפוך להיות תלוי בכיסוי ותרגיש לא בנוח בכל רכב שתנהג בו ולא יהיה כיסוי הגה.

 

כפפות בתא כפפות (סוף סוף יהיו שם באמת כפפות) או בתא אכסון בדלת הנהג ונפתרה הבעיה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

רכוש לעצמך כפפות קיץ של אופנוע שטח.

הם גם נושמות, דקות, ולא מחממות.

וגם בחלק מהדגמים יש "גריפים" בקצות האצבעות לשימוש הקלאץ' והברקס הקידמי באופנוע, יעזור לך פה עם אחיזה להגה.

לרוב החומר שיגע בהגה(כידון בכוונת המשורר) יהיה זמש, עור הפוך, עם הגריפים, והחלק העליון יהיה אלסטי מאוורר.

 

זה מבנה הככפת קיץ שטח וזה מתאים מאוד לשימוש שלך.

 

לדוגמא PROGRIP 4010 עולה 270 ש"ח כולל וניתן להשיג בחנויות אופנועי שטח או בחנויות היבואן.

 

מלמעלה וניתן גם לקנות באדום או אפור:

4010_blau.JPG

 

ומלמטה:

1012235649_4010progrip.jpg

 

כמובן שזוהי רק עצה, אבל יתן לך כיוון למחשבה.

אופנוען

פורסם

כיסוי הגה: לא עור ,לא ספוג ולא פלסטיק.

רק מבד.

אין בעיית הזעה בחורף עם החימום ובקיץ מהחום המוקרן מהשמשה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
רכוש לעצמך כפפות קיץ של אופנוע שטח.

הם גם נושמות, דקות, ולא מחממות.

וגם בחלק מהדגמים יש "גריפים" בקצות האצבעות לשימוש הקלאץ' והברקס הקידמי באופנוע, יעזור לך פה עם אחיזה להגה.

לרוב החומר שיגע בהגה(כידון בכוונת המשורר) יהיה זמש, עור הפוך, עם הגריפים, והחלק העליון יהיה אלסטי מאוורר.

 

זה מבנה הככפת קיץ שטח וזה מתאים מאוד לשימוש שלך.

 

לדוגמא PROGRIP 4010 עולה 270 ש"ח כולל וניתן להשיג בחנויות אופנועי שטח או בחנויות היבואן.

 

מלמעלה וניתן גם לקנות באדום או אפור:

4010_blau.JPG

 

ומלמטה:

1012235649_4010progrip.jpg

 

כמובן שזוהי רק עצה, אבל יתן לך כיוון למחשבה.

 

הכפפות נראות ממש יפות

תודה על ההמלצה

 

למרות שהכיסויים למינהם יותר זולים,הם נוטים להקרע די מהר

היו לי מס' כיסויים וכולם נקרעו אחרי חצי שנה-שנה

החלטתי לוותר על הכיסוי ונתקלתי בתופעת החלקת ההגה

 

ארכוש כפפות אך הכפפות האלה (כפפות אופנוע) די יקרות,אבדוק גם כפפות להרמת משקולות

 

תודה לכל המגיבים

עזרתם לפתור את הבעיה המציקה של החלקת הידיים מן ההגה

שבוע טוב לכולם

פורסם

רעיון מעולה, אני כבר מעל חודש נוהג כמעט קבוע עם הכפפות עור של האופנוע בלילה, אמנם מהסיבה שהקור כאן הגיע ל2 מעלות למרות התחזיות על התחממות כדוה"א.

בכל אופן זה נוח, ההגה לא מחליק ותיזהר! - זה נותן תחושה של נהג מירוצים, זה גורם לך פתאם לשרוף צמיגים ברמזורים וגם ממכר :lol:.

×
×
  • תוכן חדש...