Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי צריך להכנס לפרופורציות, הבודי של האסקורט אמנם עם ישבן ולא האצ'בק חתוך, אבל מאוד צר וקטן מידות.

כך שהג'נט לא נראה קטן כל-כך.

יכול להיות במקרה הזה ספציפי, בגלל הניפוחים הרציניים שנעשו ברכב, הפרופורציות משתנות, בכל מקרה הג'נט הזה נראה טוב, והרוחב הזה חלומי !

 

אני הצלחתי לאשר לאסקורט שלי באופן חוקי דרך מכון התקנים את המידה הבאה: 175/65/13

אני מקווה שהמידה הזאת תספק אותי.

מה שבטוח הג'נט שאני אקנה יהיה בעל אופסט רציני, כדי לקבל בית גלגל מלא ויפה.

 

ו.. שי, תעדכן מה קורה עם האסקורט הארוכה שלך ! :-)

מחשבה בוראת מציאות.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 385
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב עברו עוד כמה חודשים והגיע הזמן לשידרוג הבא, :lol:מ ז ג ן !:-D

דומה מאד להתקנה שניר ביצע בכתומה שלו פרטים ותמונות בקרוב.

בנתיים אני צריך את עזרתכם, איכן אני מוצא גומיות אטימה למעברי צנרת בקיר האש?

תודה מראש.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

תנסה אצל ירגום ברחוב י.ל. פרץ באיזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

אם זה מתאים בגודל אני יכול להביא לך כמה שתרצה.

15032011048.jpg

15032011045.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אפשר אולי להביא מרכב מודרני שקיים בכל מגרש גרוטאות, לא? אצלי יש תושבת מוכנה כבר למדחס, ופולי כפול.

את הפולי הכפול פרקתי לבנתיים , וגם את המדחס, אבל התושבת עדיין מותקנת על המנוע (KENT). אז אם תרצה תוכל לקפוץ לראות, זו באמת תושבת מצויינת, אך מזגן לא ממש בא לי כרגע (יש לי להחליף מיסבי בק-אקס קודם).

בהצלחה בפרוייקט.:-D

פורסם
אפשר אולי להביא מרכב מודרני שקיים בכל מגרש גרוטאות, לא? אצלי יש תושבת מוכנה כבר למדחס, ופולי כפול.

את הפולי הכפול פרקתי לבנתיים , וגם את המדחס, אבל התושבת עדיין מותקנת על המנוע (KENT). אז אם תרצה תוכל לקפוץ לראות, זו באמת תושבת מצויינת, אך מזגן לא ממש בא לי כרגע (יש לי להחליף מיסבי בק-אקס קודם).

בהצלחה בפרוייקט.:-D

תודה אבל כבר יש פורק מפיאסטה בשינויים קלים.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
היי דורון

בהצלחה בקירור תא הנוסעים באסקורט.

מה קוטר הצינורות שרתה מעביר בקיר אש?

 

אבי

הי אבי

עדיין לא יודע אני עוד לא שם ,נדבר.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
הי אופיר

זה גומי או פלסטיק?

תודה.

 

 

עשוי גומי, לדעתי הוא קטן מידי, אבל הם הוא מתאים לך תקבל כמה שתרצה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
כמה תמונות

תושבת משותפת לאלטרנטור ולמדחס

מעבה מותקן במקומו.

איפה המדחס יושב? קשה לראות בתמונה.

רואים את הפולי הכפול ואת המותחן.

המדחס יישב בצד השני?

פורסם
איפה המדחס יושב? קשה לראות בתמונה.

רואים את הפולי הכפול ואת המותחן.

המדחס יישב בצד השני?

אבי לא רואים את המדחס כי הוא מפורק הוא ישב בדיוק מתחת לאלטרנטור

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חברים לא שכחתי הבטחתי תמונות של המזגן ובקרוב יעלו.בנתיים הספקתי לנסוע עד ירושלים עם מזגן עובד 4 אנשים ברכב

והטמפרטרה מושלמת. יש מקום לשיפור בזמן נסיעה מהירה נכנס ככל הנראה אויר מבחוץ או לחילופין יניקה אויר החוצה ולכן מורגש הבדל בטמפרטורה בין מצב עמידה למצב נסיעה- אני עובד על כך.

יש לי שאלה לא קשורה למזגן

מצאתי שכל אזור מד המהירות במקום שמתחבר אליו כבל ספידומטר מלוכלך משמן גיר, כאילו שיוצא מהשרוול של הכבל שמן שמגיע

מהגיר.

מה לדעתכם הסיבה לכך? בדקתי גובה שמן בגיר והוא תקין.

תודה מראש לתגובות.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

אני חייב לציין שהרכב מאוד יפה, ובקשר להערות שקיבלת על הגאנטים, לדעתי היא יפייפיה ככה, יש במראה הזה של הצמיגים משהו שמזכיר את רכבי הראלי של פעם, תשאיר אותם כמו שהם.:mm_yeah:


×
×
  • תוכן חדש...