Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי, פה אנחנו עוברים כבר לעדות ולא דתות.

ותרגיעו מהר עם ה"קווקזים" וכל השטויות.

למה האשכנזים לא יותר טובים תאמינו לי.

 

ואני אגיד עוד דבר, תחשבו מה שבא לכם, אני מהדיון הזה יוצא!

חבל שאין במדינה אנשים בדעה שלי או חצי ממנה, בגלל זה המצב עם ערבים כזה.

שיותר מידי אוהבים אותם ואנחנו נדפקים.

 

שיהיה לכם שבת שלום וסוף שבוע טוב.

Kia Sportage, 2014 

 

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שי, פה אנחנו עוברים כבר לעדות ולא דתות.

 

למה האשכנזים לא יותר טובים תאמינו לי.

 

ואני אגיד עוד דבר, תחשבו מה שבא לכם, אני מהדיון הזה יוצא!

חבל שאין במדינה אנשים בדעה שלי או חצי ממנה, בגלל זה המצב עם ערבים כזה.

שיותר מידי אוהבים אותם ואנחנו נדפקים.

 

ותרגיע מהר עם "האשכנזים" וכל השטויות.

 

חבל שאין במדינה אנשים בדעה שלי או חצי ממנה, בגלל זה המצב עם הקווקזים כזה.

שיותר מידי אוהבים אותם והאשכנזים נדפקים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
שי, פה אנחנו עוברים כבר לעדות ולא דתות.

 

Same Shit With Another Name !!

 

If Your Smart Enough You'll Know The Name !!

 

ולשאר השטויות אני מעדיף לא להגיב - שבמקרה אנשים כמוך גרמו שהמצב בין ערבים ליהודים הוא כזה במדינה ואין לך שמץ של מושג איך זה קורה בכלל ואפילו אם עכשיו תקבל 3 ניסיונות לנסות ולנחש איך אתה עדיין תפסיד אז תחסוך !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אתם יודעים מה הכי כואב מכל השרשור הזה?

שיצא שאני היחידי שמגן על היהודים, ואומר שהיהודים הכי טובים!

וכל אחד פה שאמר "אני יהודי" פעם אחת לא הגן על היהודים, אלא החליט להגן על גויים.

 

יוצא ככה, כאילו מתישהו בחיים הגויים אמרו "וואלה, היהודים חכמים" הם אף פעם לא יגידו דבר כזה!

אז למה שאני אגן על גויים? נכון, בשבילי היהודים הכי טובים, הכי חכמים, הכי חזקים!

 

מתי שהאנטישמים אומרים משהו נגד יהודים אתם שותקים ולא אומרים כלום.

כשאומרים משהו גויים, הופה! פתאום כולכם מתעוררים.

 

אז לא בגלל אנשים כמוני יש בעיה במדינה, אלא בגלל אנשים כמוכם.

שיש להם דעות פוליטיות קצת לא בכיוון, שלא יודעים מה הדת שלהם בכלל!

שמעדיפים להגן על אנשים שבכלל שונאים אותנו!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

הרסתם את כל השרשור ואת כל הרוח הטובה בו.

אני מקווה לכך שאתה מודעים שאם אני אתחתן, בסופו של דבר, עם בריטית, אף אחד לא יהיה מוזמן.

אפשר לנעול,

 

תודה :(

פורסם
אתם יודעים מה הכי כואב מכל השרשור הזה?

שיצא שאני היחידי שמגן על היהודים, ואומר שהיהודים הכי טובים!

וכל אחד פה שאמר "אני יהודי" פעם אחת לא הגן על היהודים, אלא החליט להגן על גויים.

 

אז לא בגלל אנשים כמוני יש בעיה במדינה, אלא בגלל אנשים כמוכם.

שיש להם דעות פוליטיות קצת לא בכיוון, שלא יודעים מה הדת שלהם בכלל!

שמעדיפים להגן על אנשים שבכלל שונאים אותנו!

 

בוא אני אחליף מילה אחת מהמשפט שלך ותקרא את זה טוב טוב

 

שיצא שאני היחידי שמגן על הנאצים, ואומר שהנאצים הכי טובים!

שיצא שאני היחידי שמגן על הנאצים, ואומר שהנאצים הכי טובים!

 

נשמע לך מוכר ?

 

רציתי להגיב גם לחלק השני אך נראה לי שזה מספיק אגרסיבי כדי שתבין (אני מקווה )

 

המשך סוף שבוע נעים

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
שי, פה אנחנו עוברים כבר לעדות ולא דתות.

ותרגיעו מהר עם ה"קווקזים" וכל השטויות.

למה האשכנזים לא יותר טובים תאמינו לי.

 

ואני אגיד עוד דבר, תחשבו מה שבא לכם, אני מהדיון הזה יוצא!

חבל שאין במדינה אנשים בדעה שלי או חצי ממנה, בגלל זה המצב עם ערבים כזה.

שיותר מידי אוהבים אותם ואנחנו נדפקים.

 

שיהיה לכם שבת שלום וסוף שבוע טוב.

 

סתם למען הפרוטוקול של הדיון, עובד איתי באחד המועדונים ערבי שאם הוא ירצה אני יכרות לעצמי את היד אנקה את הבלאגן ואגיש לו אותה ארוז עם סרט אדום, מרוב שהבנאדם הזה כל כך טוב, הוא לא יהודי והוא ממש לא אוכל כשר.

 

באותו מטבע אני יכול לומר לך שיש לי שכנים יהודים שגרים מולי שאני שאני אשמח לזרוק לפינת האוכל שלהם בקבוק תבערה.

 

אני דווקא בנאדם ציוני מאמין שבא מבית מסורתי ולדעתי במקום להתרכז רק ב"יהודי" "יהודי" תתרכז בבנאדם עצמו.

"With great power comes great responsibility"

למכירה המערכת של האוטו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=186935

פורסם
אתם יודעים מה הכי כואב מכל השרשור הזה?

שיצא שאני היחידי שמגן על היהודים, ואומר שהיהודים הכי טובים!

וכל אחד פה שאמר "אני יהודי" פעם אחת לא הגן על היהודים, אלא החליט להגן על גויים.

 

יוצא ככה, כאילו מתישהו בחיים הגויים אמרו "וואלה, היהודים חכמים" הם אף פעם לא יגידו דבר כזה!

אז למה שאני אגן על גויים? נכון, בשבילי היהודים הכי טובים, הכי חכמים, הכי חזקים!

 

מתי שהאנטישמים אומרים משהו נגד יהודים אתם שותקים ולא אומרים כלום.

כשאומרים משהו גויים, הופה! פתאום כולכם מתעוררים.

 

אז לא בגלל אנשים כמוני יש בעיה במדינה, אלא בגלל אנשים כמוכם.

שיש להם דעות פוליטיות קצת לא בכיוון, שלא יודעים מה הדת שלהם בכלל!

שמעדיפים להגן על אנשים שבכלל שונאים אותנו!

 

פעם אחרונה שבדקתי אשתי לא שונאת אותי. גם הבת שלי לא.

היחיד ששונא פה ועסוק בלקטלג אנשים לדתות ועדות זה אתה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סבבה, אתם "צודקים" ואני "טועה" מסופקים?!

לי לא משנה מאיזה עדה הבן אדם אלא איזה בן אדם הוא.

אבל חשוב לי שיהיה מדת שלי.

 

אלה אתם שהתחלתם לסבך, נאצים, שונא עדות וכאלה.

ועוד משהו, אני מבקש לא להשוות אותי להיטלר, אפילו לא בצחוק!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
פעם אחרונה שבדקתי אשתי לא שונאת אותי. גם הבת שלי לא.

תתאזר בסבלנות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בקיצור, אתם מתווכחים ומתווכחים אבל בסוף, רק הולנדיות!

חוץ מזה, dp-engineering נמצאים בהולנד. אז כבר שווה למצוא הולנדית. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אתם יודעים מה הכי כואב מכל השרשור הזה?

שיצא שאני היחידי שמגן על היהודים, ואומר שהיהודים הכי טובים!

וכל אחד פה שאמר "אני יהודי" פעם אחת לא הגן על היהודים, אלא החליט להגן על גויים.

 

לא מגנים על הגוים, אלא על בני אדם. יש גבול לאטימות ולהרגשה של "אני הכי טוב".

אתה חושב שאתה הכי טוב כי אתה סגור בתוך העולם הקטן והדפוק שלך ואתה לא מחשיב אחרים כשווים.

משהו אחד הוא לחשוב דברים רעים על אחרים ולהוריד מהלגיטימציה שלהם, ומשהו שונה מאוד זה לבוא ולהגיד את זה.

 

כן, יש אנשים שהם לא יהודים במדינה הזאת, וכן, הם אזרחים בדיוק כמוך וכמוני (רק שלך בצבא יש פטור אוטומטי ממטבחים בגלל העדה שלך).

 

 

יוצא ככה, כאילו מתישהו בחיים הגויים אמרו "וואלה, היהודים חכמים" הם אף פעם לא יגידו דבר כזה!

אז למה שאני אגן על גויים? נכון, בשבילי היהודים הכי טובים, הכי חכמים, הכי חזקים!

 

שוב, תראה לנו מחקר מדעי אמיתי שאומר את זה ולא נתקוף אותך. אתה מדבר שטויות ואתה מובל על ידי אידיאולוגיה של חברות פרימיטיביות ופטריארכליות (מצטער, אני סוציולוג) שכיום מתחילות לעבור מהעולם תודות להיגיון והבנה שכולנו בני אדם שווים.

 

מתי שהאנטישמים אומרים משהו נגד יהודים אתם שותקים ולא אומרים כלום.

כשאומרים משהו גויים, הופה! פתאום כולכם מתעוררים.

 

כי כשאומרים משהו על יהודים זה די צפוי.

מצד שני, אם אתה אומר משהו על מיעוטים, זה כבר גזענות, חוץ מזה שאתה לא נותן להם לגיטימציה להיות קיימים.

 

זה נשמע כמו סבא שלי שהבהיר לי שהוא אדיוט בשיחה שהייתה לי איתו כשהוא אומר שלא משנה שימותו חיילים ישראלים בפעולות בעזה כל עוד הורגים יותר ערבים.

 

 

אז לא בגלל אנשים כמוני יש בעיה במדינה, אלא בגלל אנשים כמוכם.

שיש להם דעות פוליטיות קצת לא בכיוון, שלא יודעים מה הדת שלהם בכלל!

שמעדיפים להגן על אנשים שבכלל שונאים אותנו!

 

אותך חינכו שכולם שונאים אותך, אבל כמה מאיתנו למדנו שיש אנשים בעולם שהם לא יהודים, וכל עוד לא מאיימים עלינו אנחנו לא נאיים עליהם.

 

יותר מפעם אחת ערבים הצילו לי את החיים (נפילה מצוק, נפילה מגדר ו12 תפרים וכו'), ובמקרים כאלו אין שום הבדל בין עדה, דת או לאום.

 

בן אדם הוא בן אדם.

 

11111

פורסם
אני לא נולדתי פה, נכון.

אבל אני עליתי ארצה עם ההורים שלי, כי אנחנו יהודים!

פה אני בטוח, פה אף אחד לא יגיד לי "יהודי מסריח" ופה אני הולך חופשי.

וההורים שלי ידעו שאם אנחנו נישאר ברוסיה אז שמה לא נוכל לחיות בשקט ותמיד ילעגו לנו.

 

לילדים לאבא יהודי ואמא לא יהודיה לעגו גם שהם "יהודים מסריחים"

אז החליטו לעלות לארץ, אבל אז בא מישהו כמוך (שמזכיר את היטלר, אני אפרט בהמשך) וקורה להם רוסים מסריחים :roll:

 

הדבר האחרון שאני רוצה שיגידו שאני מזכיר את היטלר.

להפך, אני לא מזכיר, כי אני אוהב יהודים ולא שונא ותם.

אבל באמת, מה קשור גויים למדינה שלנו?

 

אתה מזכיר את היטלר בשנאה לאחר בגלל דתו

 

ניסיתי. לא אהבתי...

 

אף אחד לא מבין אותו, אבל מאז שהוא החליט לא לגדוש השתבשה עליו דעתו

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...