Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלום שלי זה להרכיב 4 סאבים באוטו ( אני אוהב את המראה, כל אחד והסטיות שלו ).

עכשיו מה באמת עדיף לי לשים 4 סאבים למשל או סאב אחד IDMAX למשל.

אם זה לא ממש משנה ו4 סאבים איכותיים יכולים לתת לי אותו אפקט אני יבחר 4 כי אני מוכן לוותר אפילו קצת בשביל משהו שאני חולם עליו.

אם כך ואני ירצה לשים 4 סאב, ארבעתם צריכים להיות אותו סוג?

אשמח אם תמליצו על סאב ( X4 ) / או על סאב 1 או שניים, כל דעה תתקבל..! [בתקציב של 3000 ]

או על 1/2 שעדיף.

מה בעצם עדיף אחרי הכל? למרות שהחלום שלי זה 4 סאבים אני מוכן לקבל הצעות. [סאב 1 מצויין,או 2 טובים, או 4]

(אני מודע לזה שאני יצטרף שדרוג חשמל, בהנחה ואני עוסק בהספקים האלו, 1000-1200 וואט, לאן יכולה להגיע העלות של שדרוג החשמל?

הכיוון שלי זה בעיקר מוזיקה אלקטרונית, הרבה באס, חשוב שיהיה עוצמה וכמובן גם איכותי מאוד, אבל דגש טיפה יותר על עוצמה. [ SPL עם איכות אפשר לומר. ]

[ תקציב לסאבים - 3000 ש"ח ].

 

תודה.

פורסם

לי יש קלריון PXW1252 לפניו היה לי קאפה בוקס של אינפיניטי לצורך השוואה .

 

הוא מותקן אצלי בתיבה אטומה בלי פורט הוא איכותי כמו האינפיניטי והא ממש יותר חזק מרוצה ממנו ממש

 

המינוסים

 

דורש הגברה חזקה מאוד בתיבה אטומה ולוקח לו בערך חודש וחצי עד שהוא נפתח ומתחיל לפעול טוב . שניים כאלו יהיו ממש טובים ויש בפנים ספר הדרכה לתיבות

 

ואגב בין SPL לSQ יש סטריט וזה כנראה מה שאתה מחפש ... אתה מוזמן לשמוע אצלי ... שלח הודעה אם תרצה

פורסם

עם כבר אז עדיף כבר הסטרוקר הישן! הרבה יותר חזק ממנו!

 

אבל אני הייתי מחפש 2 קסנונים! או אפילו 4.

השאלה היא איזה מגבר יש לך בשביל זה? ואיזה סכום אתה יכול להקציב לזה.

 

מגבר + אלטרנטור + מצברים . = לפחות 5000 שקל!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מה רע ב4 סאבים ברכב?

 

לי יש שניים , וזה מספיק לי :)

 

אם אתה רוצה ממש לעשות לאנשים WOW בפנים, סאב 18 בודד , עם 1000 אראמאס יעשה את העבודה.

 

וגם יפרק את הרכב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

צמד JL 12W3V3 בתיבה פתוחה יעשו אחלה עבודה דורשים מגבר חלש יחסית 600 RMS

יעלו לך בערך 2600 ואני חושב שזה בלי תיבה לא בטוח

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

קח בחשבון גם את המגברים שיחזיקו את הסאבים והמגברים יעלו את המחיר בצורה משמעותית

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

בניגוד לרוב פה, אני חושב שאתה צריך ללכת על 4 סאבים.

בסופו של דבר אנחנו עושים את זה בשביל הכיף שלנו וההנאה שלנו ואם זה החלום שלך, אז שום סאב יותר טוב לא יספק אותך יותר.

אתה צריך למצוא את הרביעייה שתיתן לך את התוצאה הכי טובה שאתה יכול להגיע אליה או שהכי תספק אותך, כמו שאמרת" אני מוכן לוותר אפילו קצת בשביל משהו שאני חולם עליו"

אבל יש כמה בעיות, תקציב של 3K זה מכובד בשביל סאב וכמו שאמרו פה, יש סאבים בודדים שתגיע איתם לתוצאות מעולות, אבל כאשר אתה מחלק את התקציב ל- 4 ועוד משאיר כסף בשביל תיבה, מה שתקבל זה 4 סאבים די בינוניים מבחינת יכולות אך בעוצמה די גבוהה

קח בחשבון את מערכת ההגברה והחשמל ברכב

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ואולי יצטרך גם קבל,

אלנטרנטור,מצברים,התקנות שלהם וכ' זה עוד כסף

 

דעתי 3 אלף ל 4 סאבים ללא מגבר זה יחסית נמוך כדי להנות מהם,עם כבר 4 סאבים תיקח טובים שתיהיה מרוצה שלא סתם תחליף אלטרנטור ומצברים לעוד איזה 200W יותר וכ'

או שתיקח שתי קיקר L7 יש 12'' ויש 18 אך זה לא ממש בתקציב שלך,אולי תחפש יד שנייה, אבל שוב

כמה שהסאב יותר איכותי חזק וכ' המעכרת ההגברה צריכה להיות בהתאם!קח את זה לצומת ליבך

 

איך אומרים:''אם כבר אז כבר''

 

 

יניב

פורסם

אם כל הכבוד אבל נראה לי שמישהו פה נסחף

מה 4 סאבים עושים ש2 סאבים לא עושים ?

באמת חבל לדעתי לשים כל כך הרבה סאבים אבל זה אני :lol:

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל לא נראה לי שארבעה סאבים זה יותר מדי :)

 

P4120067.jpg

 

אבל זה רק אני :) [וזו המערכת הישנה שלי למי שלא זוכר:)]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני חושב שצמד סאבים ישמעו יותר טוב מ 4 ולא משנה כרגע מה החלום שלך, אתה תצטרך הגברה רצינית מאוד בשביל להרים 4 סאבים שלא נדבר על שידרוגים במערכת החשמל שגם הם עולים לא מעט כסף

לכן אופציה טובה וגם אסטטית היא להשים שני סאבים בתיבה יפה שתעשה את ה"שואו" שאתה רוצה ונגמר כל העסק ובעיני חבל להשקיע כסף על שני סאבים נוספים

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...