Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הממ, ריבית הפריים היום היא אפילו גבוה יותר, 5.5%. בכל אופן אחוז לכאן או לשם זה לא מאוד עקרוני בסכומים כאלה, מתרגם לעשרות שקלים בחודש.

 

אתה יכול לשחק עם נתוני ההלוואה באקסל או במחשבון באחד מאתרי הבנקים.. למשל כאן.

 

אני מציע שתחליט איזה סדר גודל של סכום אתה מוכן להוציא, ואח"כ תחזור לכאן כדי שיעזרו לך לבחור דגם ספציפי בסכום הנ"ל.

פורסם

אתה לא חייב ללכת לבנק או לליסינג - יש יבואני רכב שמציעים תנאים לא רעים למקדמה + תשלומים, והיתרה אחרי 3 שנים, או טרייד-אין. בזמנו היתה אפשרות כזו ביונדאי (אז זה היה פריים -1), ועכשין נדמה לי שפיאט יצאו במבצע מימון לא רע.

פורסם
הממ, ריבית הפריים היום היא אפילו גבוה יותר, 5.5%. בכל אופן אחוז לכאן או לשם זה לא מאוד עקרוני בסכומים כאלה, מתרגם לעשרות שקלים בחודש.

 

אתה יכול לשחק עם נתוני ההלוואה באקסל או במחשבון באחד מאתרי הבנקים.. למשל כאן.

 

אני מציע שתחליט איזה סדר גודל של סכום אתה מוכן להוציא, ואח"כ תחזור לכאן כדי שיעזרו לך לבחור דגם ספציפי בסכום הנ"ל.

 

יכולת ההחזר החודשי שלי היא 750 ש"ח

בבנק אני כסטודנט מקבל פריים+0.5

יש לי 14K

 

אילו רכבים מתאימים לי?

ברור שלא חדשים ולא כאלה שהם שנה-שנתיים על הכביש :-(

פורסם

זה תלוי איזו הלוואה תקח. עד איזה סכום אתה יכול לקחת בתנאים האלה? לכמה זמן אתה רוצה לפרוש את ההלוואה? הרי ברור לך שאם הבנק יתן לך אתה יכול לקחת גם הלוואה ל 10 שנים, אף אחד לא אמר שאתה שאתה עדיין תחזיק את הרכב כשתסיים לשלם.. אבל כמובן שזה לא דבר בריא במיוחד לעשות.

 

בבנק הפועלים רשום למשל שהתנאים הנ"ל לסטודנטים הם עד 25 אלף ש"ח.

 

כנס למחשבון לעיל ותראה מה מתאים לך. 25,000 ש"ח בפרישה ל 3 שנים באמת יוצא כ 761 ש"ח בריבית הנוכחית..

 

אם הנ"ל נכון לגביך אז התקציב שלך הוא 25+14 = 39 אלף ש"ח לרכב.

 

ברגע שתחליט מה הסכום בדיוק, ותרשום מהם בדיוק הצרכים והציפיות שלך מהרכב, יעזרו לך לבחור אחד.

פורסם

החשבון שלי מתנהל בדיסקונט

אפשר לקחת יותר מ 25K אך כמובן זה יגדיל את גובה ההחזר .

 

אני מחפש רכב סופר מיני עם תיבה אוטומטית

עם ABS

שיהיה כמה שיותר זול לאחזקה (פיאט פונטו לא באה בחשבון)

 

איך לחשב את גובה ההחזר עם ריבית פריים+חצי ל3-4 שנים?

פורסם

זהו ,התקציב הסופי לרכב הוא 44,000 ש"ח

 

יש לי העדפה מסויימת לרכבים יפנים ,אך ורק כי עלויות אחזקתם בד"כ נמוכות יותר (כולל ביטוח,טיפול שוטף וצריכת דלק)

 

אם יש רכבים שאינם יפנים אך עונים על דרישותיי ,אנא המליצו עליהם

פורסם

האם הרכב הניתן דרך חברת הליסינג(מימוני) שונה מהדגם המוצע ללקוחות פרטיים- קרי רק 2 כריות אויר וללא רדיו מקורי?

פורסם

הרכב הכי חדיש שאתה יכול לקנות בסכום זה, הוא יונדאי גטס GLS עם 2 כריות אוויר וABS מודל 2003 . דגמים אלו מוצעים לרוב בשוק הפרטי. אתה יכול לנסות את הפולו מודל 2002 אוטו' ,שהוא הרבה יותר בטיחותי ומוצע כסטנדרט עם 4 כריות אוויר וABS ו4 כוכבי בטיחות.

ay-ahzakot.co.il

פורסם
הרכב הכי חדיש שאתה יכול לקנות בסכום זה, הוא יונדאי גטס GLS עם 2 כריות אוויר וABS מודל 2003 . דגמים אלו מוצעים לרוב בשוק הפרטי. אתה יכול לנסות את הפולו מודל 2002 אוטו' ,שהוא הרבה יותר בטיחותי ומוצע כסטנדרט עם 4 כריות אוויר וABS ו4 כוכבי בטיחות.

 

חיפשתי בפורום חוות דעת על יונדאי גטס,סה"כ אוטו לא רע אך מבחינת דלק הרכב מאוד לא חסכוני

רוב הנסיעות שלי עירונית והייתי רוצה לקנות רכב כמה שיותר חסכוני מבחינת דלק .

 

פולו 2002 יכלה להיות אופציה מעניינת אך הWAG לא מצטיין בעלויות טיפולים וחלקי חילוף זולים (וחבל...)

 

מה דעתכם על דייהטסו סיריון דור קודם,איך הרכב מבחינת בטיחות?

פורסם

בטיחות? סיריון? לא נראה לי.

 

רכבים בטיחותיים לרוב , הן אירופאיות.

 

יש גם את היאריס, אך רמת הבטיחות שלה לא ידועה לי.

אבל היא אופציה לא רעה של השילוב שאתה מחפש.

ay-ahzakot.co.il

פורסם
בטיחות? סיריון? לא נראה לי.

 

רכבים בטיחותיים לרוב , הן אירופאיות.

 

יש גם את היאריס, אך רמת הבטיחות שלה לא ידועה לי.

אבל היא אופציה לא רעה של השילוב שאתה מחפש.

 

היאריס אידיאלית בשבילי

אבל התקציב המאוד מוגבל שלי,לא מאפשר לי לרכוש אותה

 

מבדיקה ברשת ,דגמי שנת 2000 עולים 55-60 אלף

×
×
  • תוכן חדש...