Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ומכונית השנה 2008 היא.....פיאט 500 !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^ אני אשנה את הכינויי לחיים וזהו. בתקווה שלא יקראו לי חאיים כמו שמישהו כבר ציין.

 

חושבים שהיא מכונית יפה? חמודה? שיבושם לכם! אני בחיים לא אסכים לנהוג באחת. אנשים עלולים לראות אותי בזה!

GS300.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היית ברוטשילד אתמול בערב?

צילמתי עם הטלפון אבל אסור להעלות פה תצפיות.

 

ראיתי את ה 500 לא מזמן.

בצבע השנהב שלהם זה נראה כמו אוטו לכוסיות.

צריך לראות את האבארט,אולי אותו עשו גברי יותר.

 

אם ימכרו את ה 500 במחיר של המיני,200000 ש"ח בשביל זה נראה לי מוגזם.

הוא לא כזה מיוחד שיהיה שווה את הכסף.

 

אתה יכול להעלות את התצפית באתר מועדון פיאט:

www.fiatclub.co.il

 

ובלי שום קשר אני חושב שאפשר להעלות לכאן תצפיות אבל עם מס' רישוי מחוק.

פורסם
ב) מהם הפרמטרים לקביעת מכונית השנה?

 

המכונית שלפני התחרות נוצר מסביבה הכי הרבה הייפ תקשורתי, היא הזוכה (בלי קשר להאם היא מצדיקה אותו). אה והיא חייבת להיות או מצרפת או מאיטליה.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

גם פיאט בראבו הקודמת היתה מכונית השנה וכולנו יודעים מה היא שווה ...

 

התואר הזה הוא בדיוק כמו האירויזיון - הכל פוליטיקה וזה לא קובע כלום .

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם
אוטו מגעיל

 

רק חבל שאתה בין הבודדים שחושבים כך.

 

גם פיאט בראבו הקודמת היתה מכונית השנה וכולנו יודעים מה היא שווה ...

 

.

 

אז בוא תספר לנו בבקשה "מה היא שווה", כי אני חושב שהיא דווקא הייתה מכונית טובה.

רק קח בחשבון שאם אתה מחליט להתעלל במכונית איטלקית- היא תתעלל בך בחזרה..

פורסם

רכב עם שיק שאין להרבה רכבים , וכמה שאני שונא את החיפוSHIT החדשה , נדלקתי על ה500 והם בדיוק מאותו סגמנט.

היא פשוט מגניבה !!!!

 

ממש לא הייתי מתנגד לכזאת

במיוחד ל500 אברט'

 

לגבי צרפת - איטליה

 

מה שמוזר שתמיד הם לוקחים את מכוניות השנה :)

והיפנים משום מה בקושי נמצאים שם , אם הם שם בכלל

מעניין למה זה ? :)

חוסר יצירתיות והשראה ? חוסר מקוריות?

טוב נו ככה זה שעושים רכב שנוסע מא' לב' בלי שום מקוריות.

חוץ מהפריוס , איזה עוד פריצות דרך באו מארץ השמש העולה ?

ואם הם יהיו שם אז איזה רכב הם יקחו ?

קורולה ? סיוויק ? לאנסר ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

טוב נו ככה זה שעושים רכב שנוסע מא' לב' בלי שום מקוריות.

 

נראה שאתה חי בעבר הרחוק.

הנה בשליפה כמה יפניות שעושות יותר מלנסוע מא' ל ב' מההווה ומהעבר הקרוב יותר...:

 

טיוטה פריוויה

RX7

HONDA NSX

MX3

מיאטה

RX8

מיצובישי איבו

STI

ניסן Z350

ניסן סקייליין

S2000

MR2

Prius Hibrid

 

כאמור זה בשליפה ובטח ישנם עוד דגמים שלא חשבתי עליהם או שפשוט לא מגיעים לארץ.

 

בלי קשר, ה-500 לדעתי יפהפייה וראויה לזכייה.

 

פורסם
נראה שאתה חי בעבר הרחוק.

הנה בשליפה כמה יפניות שעושות יותר מלנסוע מא' ל ב' מההווה ומהעבר הקרוב יותר...:

 

טיוטה פריוויה

RX7

HONDA NSX

MX3

מיאטה

RX8

מיצובישי איבו

STI

ניסן Z350

ניסן סקייליין

S2000

MR2

Prius Hibrid

 

כאמור זה בשליפה ובטח ישנם עוד דגמים שלא חשבתי עליהם או שפשוט לא מגיעים לארץ.

 

בלי קשר, ה-500 לדעתי יפהפייה וראויה לזכייה.

 

 

חביבי מישהו הזכיר פה ספורטיביות ????????

כי אם נתחיל אם זה אני מבטיח לך שידך תצא על התחתונה :p

 

נ.ב

רוב הרכבים האלה ממש לא היו פריצת דרך..

למעט הRX7 בגלל המנוע היחודי, המיאטה וגם הNSX שהייתה למעשה מכונית העל היפנית היחידה..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אז בוא ושתף אותי בבקשה באילו "פריצות דרך" זכו יצרניות אחרות. על איזה פריצת דרך אתה מדבר? המצאת הגלגל מחדש?

 

ואני לא מבין את הדבר הבא

" חוסר יצירתיות והשראה ? חוסר מקוריות?

טוב נו ככה זה שעושים רכב שנוסע מא' לב' בלי שום מקוריות."

 

אה, אז עניין ה"לצאת מא' לעבור כמה שעות במוסך ולהגיע לנקודה ב'" זה יותר מעניין, מרתק וחדשני במיוחד?

להמר עם הנוסע שלידך מה יתקלקל קודם ברכב? לא הבנתי את הקטע.

לא בקטע של להעליב או משהו. אבל באמת מסקרן אותי מה כ"כ יותר מעניין בלנצ'יה דדרה מאשר בקורולה סיוויק או לאנסר?

 

נסה לצאת מהשראת הסטיגמה ולנהוג כמה קילומטרים טובים על יפנית מפנקת, (תתפלא יש דבר כזה!) \ תחזיק רכב יפני, תבין מה זה רכב שחוץ מטיפולים הוא לא יודע מה זה מוסך עדיין במשך כמעט 6 שנים.

GS300.

פורסם

נראית לא רע.

 

לגבי המחיר - אנחנו נחייה ונראה...

 

אני הייתי בוחר במונדיאו כמכונית השנה 08.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...