Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מזמן לא הייתי פה ושוב זקוק לעזרתכם

האם למישהו יש שרטוט איך מפרקים את הריפוד דלת פנימי של איביזה 95 ?

לחילופין האם מישהו יודע איך מפרקים את ידית החלון של דלת אחורית של איביזה 95 ?

אשמח לכל עזרה ממישהו שמכיר , כי אני התחלתי כבר ונתקעתי בלפרק את ידית החלון

כמו כן התפסים של הריפוד יש להם נטיה להשאר על המתכת ולא לרדת בקליק עם הריפוד ראו הוזהרתם

( כנראה שהקרטון שממנו מורכב הכיסוי דלת כבר יבש וחלש מאוד )

 

עפר.

פורסם

אהלן,

את ריפוד הדלת מורידים אחרי שהסרת את המסגרת של הידית שפותחים איתה את הדלת, ופתחת את 2 הברגים ואיפה שיושב הרמקול יש עוד בורג, אבל לא אצל כולם.

לאחר מכן מושכים בעדינות את כל הדיפון.

 

בקשר לידית של החלון ישנו תפס שצריך למשוך ואז לפרק את הידית, נסה למשוך קצת את הידית ועם פלייר שפיץ למשוך אותו.

פורסם

כל הדיפון כבר מפורק אביתר

נישארה לי רק ידית החלון

חשבתי שאולי יש מין פין חצי פתוח אבל לא מצליח לראות אותו

אני אחפש שוב

תודה רבה בינתיים

 

עפר.

פורסם
כל הדיפון כבר מפורק אביתר

נישארה לי רק ידית החלון

חשבתי שאולי יש מין פין חצי פתוח אבל לא מצליח לראות אותו

אני אחפש שוב

תודה רבה בינתיים

 

עפר.

 

בוואגים מהשנתונים שלך ,שיצא לי להתקל בהם. פתיחת ידית החלון נעשת ע"י, הוצאת כיסוי המוט של הידית (שלח את האצבע לחלק בין הידית לציר הסיבוב וכבר תרגיש שיש שם כיסוי, פשוט תרים אותו כלפי מעלה) ולאחר מכן מתגלה לך בורג פיליפס שמחבר את בסיס המוט לציר הסיבוב של הידית. יש לפתוח את הבורג והידית יוצאת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

עידכונים :

 

1. בדלת הקדמית : אכן שני ברגים מחזיקים את "ההכנה לרמקול " חוץ מהידית והתיקתקים

2. קניתי סט של נעילה מרכזית אוניברסלי ( 120 שח' ) המנועים זהים למה שהותקן באוטו אבל לצערי המוח שונה

--

 

במח הישן כניסת החוטים עם מתאם מרובע כאשר חמישה מגעים לחוד בצורת מרובע עם זנב ( אני אנסה לצייר )

במח החדש בננה ישרה כל החוטים בשורה , לצערי כרגע מסתמן שהבעיה במוח ולכן אצטרך למצוא פתרון לעניין הקונקטור

 

עפר.

con1.JPG

פורסם

טוב אז ניגמר פרוייקט שחזור הנעילה המרכזית .

למעוניינים פרטים :

 

הבעיה : הנעילה עבדה לסירוגין , כשלא עבדה היה גם מצב שגרמה לכיבוי האוטו בסרק או בטורים נמוכים , זה בצירוף האימובילייזר גרם למספר פעמים שהאוטו נכבה בנסיעה ולא הניע ( לא נעים )

 

המערכת : נעילה מרכזית אוניברסלית , הורכבה כשהאוטו הגיע לארץ

הרכב : איביזה 1400 1995 5 דלתות CLX

פתרון : היות וחשדתי במנוע המרכזי וכמו כן דלת אחת אחורית מזמן לא עבדה החלטתי לרכוש ערכה שלמה

מנוע 1 = כ50 , 60 שח'

ערכה = נקנתה ב120 שח' כוללת 4 מנועים + חיווט + מח ( התברר כמזל גדול כי גם המח לא היה תקין )

 

היות והמערכת כבר היתה מורכבת הרעיון היה רק להחליף שני מנועים

 

תהליך :

 

פירוק דלת אחורית :

* שני ברגים מתחת לחיפויי פלסטיק בידית של הדלת ( קל מאוד )

* תיקתקים לאורך היקף הדלת ( הריפוד מורכב על מאיין קרטון שלא מגיב טוב לניסיון פירוק ראו הוזהרתם )

*הברגה החוצה של הנועל דלת ( ה"כפתור" )

* פירוק ידית חלון ( הצלחתי לדלג על זה )

* פירוק ניילון מגן ( אפשר רק ליד הנועל לא צריך הכל )

 

פירוק דלת קדמית :

*שני ברגים מתחת לחיפויי פלסטיק בידית

* תיקתקים לאורך היקף הדלת ( הריפוד מורכב על מאיין קרטון שלא מגיב טוב לניסיון פירוק ראו הוזהרתם )

*הברגה החוצה של הנועל דלת ( ה"כפתור" )

*בכיסוי רמקול בדלת - בורג קטן צדדי להורדת החיפוי , תחתיו 2 ברגים מחזיקים את הדיפון

 

 

החלפה :

בעיקרון קלה מאוד

בדלת הנהג מנוע עם 4 חוטים ( אחראי על הנעילה ) בשאר 2 חוטים

במיקרה שלי המח ישב תחת ההגה והוחלף במח אחר לצערי לא מדגם דומה ולכן הוחלפו סופיות חוטים

ריווח הברגים של המנועים כנראה סטנדרטי כי התאים בדיוק

 

הערכה האוניברסלית מגיע עם כל החלקים כולל מוטות וחווקים להצמדה למוטות של הנעילה המקורית , שימו לב שאתם מכופפים

מרכיבים אותם בצורה כזו שלא ישפשפו או יפריעו לנעילה אחרי ההרכבה חזרה ושיאפשרו חיזור החווקים בעזרת הברגים

 

אני הרכבתי את המנוע חיזקתי חלקית אותו למוט המקורי ושיחקתי קצת עם הנעילה כדיי לקבוע היכן בדיוק לסגור את הבורג שמכוון את גובה המוט כדיי לאפשר נעילה פתיחה טובה

 

כמו כן ראיתי שהמרכיב המקורי שם הרבה בנדים למנוע תזוזה של החוטים והלכתי בדרכו נראה לי מנהג טוב

 

 

סה"כ זמן עבודה כולל פירוק הרכבה ודיבאגינג כללי ( עד שגיליתי שלא רק המנוע אלא גם המח ) כשעתיים

 

כלים : סטנדרטיים

 

קושי : קל מאוד

 

עלות : כ140 שקל ( כולל בנדים , איזולירבנד סופיות ובקבוק קולה קר )

 

אזהרות :

1. אני עד עכשיו לא הצלחתי לפרק את ידית החלון פשוט סובבתי את הריפוד הצידה עם הידית זה הספיק במיקרה שלי

2. הדיפון עשוי קרטון ולפעמים התיקטק נשאר על הדלת ולא על הדיפון ( בכל זאת קרטון בציר 95 )

3. ככל פעולה חשמלית זהירות לא לקצר / לשרוף דברים בתהליך - אני אישית חיברתי הכל ורק בסוף החזרתי את המח של הנעילה

 

זהו .

 

אם מישהו צריך עזרה או רוצה לשאול משהו בבקשה

 

ותודה לעוזרים מלמעלה .

 

עפר.

×
×
  • תוכן חדש...