Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
APeleg

רכב משפחתי 7 מקומות - רעיון יצירתי

שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום,

אנו מתרחבים ונאלצים להגדיל לרכב 7 מקומות.

עד היום בדקתי קרניבל וטרג'ט בתקציב של 70000-90000 ש"ח

יתכן ונאלץ להסתפק בתקציב של כ 40000 ש"ח, במקרה זה חשבתי על פריוויה בערך מודל 94.

חבר מוסכניק הציע לי את הרעיון הבא:

קנה GMC הכי יפה שתמצא ב 30000 הוסף 10000 למערכת גז וקיבלת רכב אמין חסכוני וזול לאחזקה.

 

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין...

תודה, אמיר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי להציע לך אופציה נוספת - הצבא החזיק טראג'טים לקצינים בכירים עם משפחות ברוכות ילדים. אלה מהשנתונים הישנים יותר (2003) החלו להימכר החוצה. מדובר על איזור ה-40K ולפעמים פחות.

מדובר על רכבים ששימשו סא"לים ולרוב גם אל"מים ותוחזקו יחסית ברמה גבוהה לעומת שאר הרכבים הצבאיים. מכיוון שמדובר ברכב צבאי נמכר בכמה עשרות אלפי שקלים מתחת למחירון.

אופציה נוספת וזולה יותר, אם לא מפריע לך ידני - מיצובי L400 משתונים 2000-2001 - הצבא נפטר מכולם ובמחירים מגוחכים, לפעמים פחות מ-20K.

כמובן, שבכל אחת מהאופציות, תצטרך להשאיר בצד כמה אלפים לשיפוצים כלשהם שתצטרך לעשות.

אבל היתרון ברכבים אלה על כל הפרייבטים הצבאיים - נקרעו הרבה פחות ולא שימשו כרכבי יחידה אלא כרכבים צמודים.

 

גילוי נאות: עד לפני כמה שבועות שימשתי בקבע כאחראי על צי רכבים גדול בפיקוד שלי, ואני מדבר מניסיון ובכפוף לכל כלי הרכב שפלטנו.

 

לגבי ה-GMC - ממה שיצא לי להכיר אצלנו, התיקונים לרכבים האלה היו יקרים מאוד, אבל מצד שני אלה רכבים שהמנועים מסוגלים לגמוע 500-600K ויותר - אצלנו הייתה ספארי שהגיע לכמעט 700K ועדיין נסעה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לך,

איך מגיעים לרכבי הצבא האלו? איפה הם נמכרים? דרך איזשהו מרכז מכרזים?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש חברה ממשלתית בשם סיב"ט שהיא מטפלת בכל המכרזים.

http://www.sibat.mod.gov.il/SibatMain/HEB/Sales/Sales300/Sales300_600/

הקישור ה"ל הוא לאתר ש סיב"ט - מכירת כלי רכב.

 

מעבר לכך, ניתן לעקוב בעיתונים - כל שבוע-שבועיים בממוצע פורסם על מכרז חדש המכיל לרוב 60-120 רכבים - בכותרת תמיד יפורסמו הסוגים שנמכרים, למרות שלרוב יהיו גם רכבים נוספים.

 

המגרש בו נמצאים הרכבים נמצא ליד צריפין, קצת לפני שער ירושלים והכניס לבאר יעקב (לפני ההתחלה של כביש 4303).

ברמת העיקרון ניתן להגיע ולהתרשם מהרכבים, אך הקנייה הינה במצב as is, כלומר לא ניתן לבדוק את הרכבים (לכן, אגב, מגיעים הרבה סוחרים שקונים 5 רכבים ומעלה לאדם תוך שהם לוקחים בחשבון שרכב אחד מתוכם בטח יהיה פחות טוב וישמש לחלפים).

 

לגבי הרכבים שאתה מתעניין בהם, יונדאי טראג'ט, מיצובישי L400 וגם עודפים של GMC ספארי וסוואנה (אם מעניין אותך). לדעתי, עדיפות לשני הראשונים, כי כפי שציינתי, שימשו כרכבים צמודים של קצינים בכירים - בניגוד לשני האחרונים ששימשו בעיקר כרכבי יחידה.

הרכבים נמכרים עם קילומטראז' לרוב של בין 200K ל-300K (לפעמים תמיד יש 'מציאות' כלפי מעלה או מטה).

לדעתי ה-L400, בגלל התיבה הידנית, הרבה יותר עמידה, מסוגלת להגיע ל-400K ויותר ועם צריכת דלק סבירה יחסית לעומת הטראג'ט, ולמרות שהיא מצויידת במנוע אינטרקולר 2700 סמ"ק דיזל לעומת 2000 סמ"ק בנזין של הטראג'ט. צריכת דלק - L400 בערך 1/10, טראג'ט בממוצע 1/6-7. מצד שני, הטראג'ט הרבה יותר מפנקת מבחינת התוספות.

דבר נוסף, ה-L400 הינו ל-8 מקומות ולא 7- יכול להיות שיהווה יתרון מבחינתך.

אם שאלות נוספות - אתה מוזמן לשאול.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה,

ושוב שאלה...

 

שמעתי רשמים די רעים על טרג'ט 2000 סמ"ק בנזין (חלש מאוד ושותה ים דלק), ועם זאת אתה ממליץ עליו גם עם קילומטראז גבוה - תוכל לפרט?

 

ושוב - תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למרות ההספק המוצהר הגבוה,הטראג'ט כבד יחסית ומצוייד בגיר בעל יחסי העברה ארוכים יחסית,שפוגמים בביצועים מחד וגורמים לצריכת דלק גבוהה מאידך.

הדגמים המומלצים של הטראג'ט הם ה 2.7 V6 שמצוייד טוב בהרבה מדגם ה 2.0(גג שמש,בקרת אקלים ועוד)והדיזל.

נסה למצוע יונדאי H-1 קצר-זהה ל L-400 אך מאובזר הרבה יותר.


VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים לגבי ה-H1, הבעיה שרוב האזקמפלרים שבשוק שירתו נאמנה בחברות או עסקים ומגיעים קרועים יחסית - 300K ולמעלה מזה.

אני מציע לך להגדיר במדוייק כמה מקומות אתה צריך (כי למשל, אם תסתפק ב-6, תוכל לקחת פיאט מולטיפלה שתענה לך על כל הדרישות וניתן למצוא אקזמפלרים לא רעים, מה התקציב שלך, אוטומט או ידני, שנתונים שאתה מחפש, צריכת דלק, בטיחות וכדומה) ואז יהיה יותר קל להתאים לך רכבים.

העניין ש-H1 וטראג'ט, GMC למיניהם וכו' - שונים מאוד בכל מיני פרמטרים האחד מהשני.

אז השאלה היא מה אתה מחפש...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Hi,



 

Sorry for writing in English, this is a laptop and for some reason when I connect from home the Hebrew is lost

We're expecting the birth of our 4th child, we have twins 3.3 years old and a small one 1.9 years old.

This means that with the new baby we'll have 4 child seats in the vehicle + stroller ("Agala")

In a small mini van such as Joice or Space-wagon and even Mazda-5 there's not enough room.

Hence - I'm looking for a big car even tough we're "only" six.

I hope this is clear enough and again I apologize for the language.

 

(Tomorrow the Hebrew will be back...)

Amir

 

P.S. we're doing 30000Km a year

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקילומטראז' כמו שלך אין כדאיות לבנזין, רק דיזל.

לא ציינת עם ידני או אוטומט.

 

בכל אופן, כמו שהציעו לך H1 - רכב עם 9 מקומות אולם בתקציב שלך יכנסו רק הדגם הישן, דיזל רגיל (לא טורבו), ידני, 2.5 ליטר. בין 99-2001 המחירון הוא 44-54K.

אם תמצא רכב במצב טוב עם קילומטראז' סביר - מעולה.

מאזדה MPV אופציה נוספת - 3.0 ליטר אוטומט בנזין - עדיפות ל-97 ומעלה - מגיע עם שתי דלתות צד - 48-58K.

 

לטויוטה יש רכב בשם הייאס, כמעט זהה ל-H1, מגיע עם 11 מקומות (3+4+4) 2.5 ליטר אוטומט דיזל 98-99 בתקציב של 47-54K.

 

וכמובן ה-L400 שדיברנו, 2000-2001 מחירון כ-50K, נמכר במכירות של הצבא ב-20K פלוס-מינוס.

 

נ

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ל 6 אנשים כדאי לך בהחלט לשקול פיאט מולטיפלה. צריכת דלק נמוכה מאד ויהיה לך המון מקום בבגאז' בשביל העגלה והרבה יותר מזה. התינוק ישב במושב הקדמי האמצעי בין שני ההורים וכשיגדל מותר היום להושיב ילד מלפנים עם התקן ריסון המתאים לגיל. המושבים מרווחים במיוחד ולא תהיה בעיה לחבר 4 כסאות תינוק.

הרכב נוח מאד ויציב ועם 3.99 מטר תמצא חניה כמעט בכל מקום.

אפשרות אחרת היא התקנת קופסת אחסון של Thule על הגג. העגלה נכנסת והגשם לא מרטיב. העלות כולל מוטות חיבור לגג היא 4000 או קצת יותר.

צריכת הדלק של המיניוואנים הקטנים (ספייסוואגון, גויס, 307SW ודומיהם) דומה לצריכת הדלק של מיניוואן דיזל גדול. צריכת הדלק של מיניוואן גדול בנזין גבוהה מאד ועם 30000 ק"מ בשנה תרגיש את זה היטב. כפי שכתבתי המולטיפלה חסכונית ביותר והמינוס היחיד הוא העדר הילוכים אוטומטיים, אם כי במכוניות בגיל הזה זה יכול דווקא להיות פלוס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה,

 

לא חשבתי על מולטיפלה - לא ידעתי שיש מצב להושיב ילד מלפנים. בהנחה שהגדול היום בן 3.3 והקטן (מס' 4) צריך להגיע תוך שבועיים - בעוד כשנה הקטן יסתובב לכוון הנסיעה ואז אני צריך להושיב ילד בן 4 מקדימה - זה אפשרי עם מתקן הריסון שדיברת עליו? לא שמעתי על זה אף פעם...

 

אם כן - אז אולי המולטיפלה באה בחשבון...

 

אמיר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, הבעיה שלך תהייה כשהילד יגיע לגיל 5-6, הוא יתחיל לשבת בלי מושב מיוחד, ואז אסור לך לשים אותו מקדימה, ותהייה בבעייה.

אם 6 מקומות מספיק, תבדוק קרייזלר ווייג'ר, יקר קצת, אבל לדעתי הרכב הכי טוב בקטגוריה.

6 מושבים נפרדים (2 + 2 + 2)

כולל המושבים מאחורה, המשמעות שאין לך בעייה מבחינת כיסאות תינוק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לדעתי, הבעיה שלך תהייה כשהילד יגיע לגיל 5-6, הוא יתחיל לשבת בלי מושב מיוחד, ואז אסור לך לשים אותו מקדימה, ותהייה בבעייה.

מותר להושיב ילד מלפנים עם בוסטר. עד כמה שידוע לי החוק שהיה פעם עם גיל 14 השתנה והיום מותר להושיב כל ילד מלפנים בתנאי שהוא בהתקן ריסון המתאים לגודלו (בדיוק כמו מאחור, רק אני מניח שהשוטרים יהיו יותר קפדנים מלפנים)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מותר להושיב ילד מלפנים עם בוסטר. עד כמה שידוע לי החוק שהיה פעם עם גיל 14 השתנה והיום מותר להושיב כל ילד מלפנים בתנאי שהוא בהתקן ריסון המתאים לגודלו (בדיוק כמו מאחור, רק אני מניח שהשוטרים יהיו יותר קפדנים מלפנים)

 

עד איזה גיל תשים את הילד במושב? 5,6,7 - באיזשהו שלב כבר הוא לא מתאים למוש וגם הילד לא רוצה כי הוא מרגיש קטן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כדאי לך ללכת על פולקסוואגן טרנספורטר, יש דיזל ו 10+1 מקומות.

אבל משום מה תמיד שוכחים להזכיר את הדגם הנל.

ב 50 בערך אתה קונה מעל שנת 2000.


נוסע על:

טויוטה פריוס 2015.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...