Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נאלץ להגיע היום בערב לבסיס למרות שאני אמור להגיע רק מחר.....

 

אני מרגיש ממש על הפנים ואני מעדיף לקבל טרמפ לשם מאשר ליסע באוטובוס עם כל התיקים.

 

האם ייתנו לי לראות רופא היום בערב?

האם יתנו לי להכנס לבסיס לישון שם?

 

תודה רבה.

פורסם

לגבי הרופא ככל הנראה תיאלץ לחכות עד הבוקר .



לישון יתנו לך ללא כל בעיה .

היכן אתה גר? אולי ניתן להפנות אותך למרפ"א באזור מגוריך .

אתה עדיין טירון? אם כן עדיף שתיצור קשר עם המפקד שלך ותתיעץ איתו .

פורסם

היי,

איפה אני ישן? בפלוגה שלי?

 

אין מרפאות שפועלות בשבת,כנ"ל קצין העיר :|

אני מרגיש על הפנים.

 

אין לי את הפלאפון של המפקדים.

פורסם

כן אתה תישן בפלוגה.



כאשר תגיע בערב ליחידה תוכל לראות את החופ"ל .

אם יהיה צורך החופ"ל יפנה אותך למיון במידה ואין רופא בבסיס .

 

איזה בט"ר אתה?

פורסם
למה חר"פ צריפין? סע לג'וליס! אין הרבה אנשים וזה הרבה יותר קרוב.

בבסיס שלי אין אף אחד שיוכל לראות אותי?

 

אם אני מגיע 11-12 בלילה זה יהווה בעיה מבחינת הש.ג?

או מבחינת כל מישהוא אחר?

פורסם

ש.ג (לצערו) ישנו 24/7

 

כך שאין לך בעיה להגיע, ותמיד נשאר מישהו מהסגל בבסיס.

 

בכל אופן, אני ממליץ לך קודם כל ללכת למרפאה איזורית (ג'וליס ?) , אולי תקבל איזה שלישיה בבית :)

פורסם

אני יודע שבג'וליס אין רופא תורן במוצ"ש ובלילות בימי חול אלא רק חובש תורן ולא נראה לי שהוא יכול להפנות מעצמו למיון וכד'.

פורסם

כמה ת'רדים לפני סיפורים על דוקטור 599 דוקטור 300 ודוקטור 688 ,קרא קצת שם עדיין לא הזיק לאף אחד.

(וכל אלה שמשחקים אותה חיילים טובים ויקללו אותי על זה שהפניתי אותו לשם , אם הייתם במצב של שביזות על של חייל מתחיל ,אתם הייתם משלמים יפה מאוד לרופא שייתן לכם ימי ג').

 

בברכה , אמיר (שלא קיבל ולא הוציא ימי ב ו-ג' כל שירותו הצבאי)

פורסם

אם אתה טירון בזיקים אז מה קשורה החתימה שלך?

 

ואתם בטוחים שאין קצין תורן בשבתות? אני חושב שאתם טועים, קצין תורן אמור לבוא במקום המרפאות בבסיסים שסגורות בלילות ובשבתות.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...