Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מומלץ שהם יהיו חיים, לפני שהם ימותו :wink:

 

 

כל מי שיש לו פיסת מידע בדבר - זה יעזור מאוד.

תודה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

ועוד אחת הלכה :cry:

בדיוק ראיתי אחת צהובה אתמול עוברת טסט בר"ג, הילד נתן לאבא שלו בן 50 ומשהו להעביר לו את האוטו טסט .

 

דרך אגב עוד כמה נשארו בארץ צהובות??

אני יודע שנמכרו איזה 3-4 ואחת מהן עם טורבו.

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

ועוד אחת מהצהובות בבעלות הקוסם שנראה לי שלעולם לא ימכור :-P

 

ולגבי המסוכנות של הרכב - אני נוהג בו כבר כמעט שנתיים ועדיין לא הייתי בתאונה באשמתי (טפו טפו טפו מלח מים שום בצל)

הסיבה היא לא שאני נהג סופר-מיומן חבל"ז שלא יכול לטעות.

הסיבה היא שאני יודע שאני לא כזה.

 

ואני מניח שיסכימו איתי החברים האחרים שמי שנוהג בשיקול דעת לא יפצפץ את האוטו סתם ככה.

בסה"כ מדובר ברכב הנעה קדמית ועם צמיגים תקינים בלחץ אוויר תקין הוא לא מתנהג באופן מסוכן אם אתה לא דביל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

wil, גם הנהג הכי טוב טועה.

זה חלק מהספורט.

 

אתם חיים בסרט שאם עדיין לא ריסקתם אוטו זה אומר או שאתם נהגי-על או כאלה שממש נזהרים, אז אני מצטער לבשר לכם,

אבל הנהגים הבאמת טובים, מתרסקים מתישהו.

 

אביחי

פורסם
שמחליט שהוא מינימום מיכאל שומאכר.

אל תזכיר את שמי לשווא!

 

בהחלט מצער לשמוע :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
wil, גם הנהג הכי טוב טועה.

זה חלק מהספורט.

 

אתם חיים בסרט שאם עדיין לא ריסקתם אוטו זה אומר או שאתם נהגי-על או כאלה שממש נזהרים, אז אני מצטער לבשר לכם,

אבל הנהגים הבאמת טובים, מתרסקים מתישהו.

 

אביחי

 

אתה כנראה עונה על התרסקות בנס הרים כאשר הדיון פה הוא על התרסקות בכניסה לאשדוד (או כל עיר אחרת בארץ).

יש הבדל גדול מאוד בין שני סוגי התאונות.

 

גם לגבי הסוג הראשון אני לא חושב שאני מסכים איתך.

נהיגה תובענית יכולה להיות לעיתים תוך כדי מעבר על מגבלות הרכב, אבל חשוב שזה לא יהיה מעבר למגבלות הנהג שידע איך להחזיר את האוטו הביתה ללא תאונה.

נהג שדוחף את האוטו מעבר למגבלות שלו עצמו כנהג הוא לא נהג "טוב באמת"....זה אמנם קורה ויקרה כנראה לכולנו, אבל לא כך מגדירים "נהג טוב באמת".

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני ממש לא מסכים,

אני יכול להעיד על כמה מחבריי (נהגים באמת טובים) שרק אחרי שהם עברו תאונה מאובדן השליטה ברכב, הם פשוט נהיו טובים יותר ויותר.

הם למדו איך להתקרב לנקודה שהרכב מתחיל לנשוך, אבל לא לעבור אותה.

 

להימנע מתת-היגוי\היגוי-יתר, כלומר, להתקרב אליהם מבלי לעבור אותם, זו שיטת נהיגה מהירה, אבל היא לא הכי מהירה.

היא קלה מאוד בהשוואה לשיטה שנותנים את כל האוטו (לא את הנהג) נכנסים לסיבוב במהירות האפשרית.

 

שוב,

אני ממש לא מעודד דברים כאלה על כביש ציבורי, כי אם יקרה משהו-ייתכן שתיאלצו לגרור מישהו אחר איתכם.

אבל אני רוצה להוציא אנשים מהסרט שאם הם לא עשו מעולם תאונה שלא באשמתם, הם תותחים ויודעים איך להימנע מתאונה.

האמת היא מאוד פשוטה - יש סיכוי סביר מאוד שלא דיגדגתם את המגבלות האמיתיות של הרכב.

כי מי שמעז לדגדג, יודע כמה הוא קרוב להתרסקות, ולא מדבר ככה.

 

אביחי

פורסם

שים לב על מה אני דיברתי ומה אתה עונה לי.

 

משהו קטן מפסיכומטרי כדי להמחיש:

 

  • כל העורבים שחורים
  • עורב זה סוג של ציפור

האם זה אומר שכל הציפורים שחורות? לא.

 

על אותו משקל...נהג טוב שעשה תאונה. מה שיכול לקטלג נהג כטוב היא לא כמות ההתרסקויות, זה לא פרמטר נכון.

 

נהג טוב יכול להיות כזה שיודע איפה המגבלה של האוטו/נהג ולשחק על הגבול הזה בביטחון יחסי. עצם העובדה שהוא ירסק פה ושם אוטו לא הופכת אותו לנהג טוב יותר.

 

מה שכן יכול להיות זה שנהג שעובר תאונה הופך לאחר מכן לשקול וזהיר יותר כדי לא לחזור על התאונה. עצם ה"ביקור" במשעול התאונות אינה משפרת את יכולות הנהיגה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני לא רואה איפה ראית שרשמתי שכל הנהגים הטובים באמת מתרסקים.

כל אחד שעוסק במאגיה השחורה (נהיגה ספורטיבית) יש לו סיכוי טוב להתרסק.

פשוט צרם לי לשמוע אנשים שחושבים שאם הוא התרסק, אז הוא ישר נהג לא זהיר או לא יודע לנהוג.

 

אני מתכוון להגיד שגם "הנהג הסופר-מיומן חבל"ז" יתרסק באיזה שלב.

אין דבר כזה שיש נהג ספורטיבי שחף מכל תאונה באשמתו, זה פשוט בלתי אפשרי.

 

אביחי

פורסם

אגב, לאור הדיון המעניין כך - נחמד לראות את מחירי הביטוח-מקיף המצחיקים של הקליאו-ספורט. (סתם בשביל הספורט ביררתי החברה שלי - ויצא פחות מהוולקן!)

פורסם

זה נכון, ובאופן משעשע זה כך למרות שברישיון כתוב "רמת גימור ספורט". עם האיביזות, כפי שראינו בשרשור אחר בפורום, גימור "ספורט", גם אם הוא לרכב עם מנוע 1.4, עלול להקפיץ את מחיר הביטוח...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
איך אפשר לדעת באיזה בית קברות למכוניות היא נמצאת?

 

ונחזור לענייננו. יש חדש בנושא?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.


×
×
  • תוכן חדש...