Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נכון, ובאופן משעשע זה כך למרות שברישיון כתוב "רמת גימור ספורט". עם האיביזות, כפי שראינו בשרשור אחר בפורום, גימור "ספורט", גם אם הוא לרכב עם מנוע 1.4, עלול להקפיץ את מחיר הביטוח...

 

רוני

אתה לא רוצה לדעת מה צבע צהוב עושה :)

!AWDSOME

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נדמה לי שבמכוניות רגילות צבע צהוב מפחית את הסיכוי לגניבה.

בקליאו זה לא ממש רלוונטי כי ממילא הגנבים לא יקחו אותה (פוחדים להיתקע ולך תמצא מוסך שמכיר קליאו ספורט בשטחים :shock:)

 

 

בכל מקרה, לגבי הסיכוי לתאונה - גם נהגים טובים מרסקים מכוניות מדי פעם, אבל זה לא קשור לסוג הרכב.

בנהיגה רגילה (לא על המגבלות) אין שום סיבה שהקליאו תהווה בעיה יותר מכל רכב סטנדרטי לדעתי.

בניגוד למשל לרכבי הנעה אחורית (מי אמר 911?) שעלולים למצוא את עצמם בהיגוי יתר בגשם בנהיגה נורמלית לגמרי.

 

ואף פעם לא טענתי שאני "נזהר במיוחד", מה שזה לא אמור להביע. אני נהנה כמו כל יושבי הפורום הזה מנהיגה "חזקה"/"פוחזת"/איך שלא תקראו לזה מדי פעם, אבל אני מודע לכך שאני לא שומאכר ולא קרוב לזה, ומשתדל לא לעשות את זה במקומות עם אפס מרווח ביטחון.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

 

ואף פעם לא טענתי שאני "נזהר במיוחד", מה שזה לא אמור להביע. אני נהנה כמו כל יושבי הפורום הזה מנהיגה "חזקה"/"פוחזת"/איך שלא תקראו לזה מדי פעם, אבל אני מודע לכך שאני לא שומאכר ולא קרוב לזה, ומשתדל לא לעשות את זה במקומות עם אפס מרווח ביטחון.

 

:arrow::!:

 

ואביחי, אני לא חושב שכל מי שעוסק בנהיגה ספורטיבית מתעסק עם 'מאגיה שחורה' או משהו כזה.

 

גם כשאני נוסע לנס-הרים, יש קטעים שאני מעדיף להנות מהנוף (ומהלימונענע המצויינת של בר-בהר ;-))

 

אביעד

פורסם

אני צחקתי..

יש כאלה שבשבילם זה כמו "מאגיה שחורה".

 

אני שמח שיש כאלה שמכירים בגבולות האישיים שלהם כנהגים ומשתדלים לא לעבור את הסף, זה ההבדל בין נהג מתלהב לנהג מיומן.

אבל אל תשלו את עצמכם שהרכב שלכם נוצל באספקטי האחיזה.

 

אביחי

פורסם

ברור לי לחלוטין שאני מנצל אולי 25% מהיכולות של האוטו. אז מה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אביחי, לא חוכמה לנצל 100% מרכב עם מגבלות אחיזה נמוכות... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אביעד, בלילה לפני שזה קרה (שישי) הייתי בעבודה וחן עם הרנו 5 GT בא אליי, ודיברנו על זה שלא מתאים לי איביזה, ושאני צריך רכב לסיבובים, הוא הזכיר שיש לו חבר שמוכר אחת צהובה (ההיא שהתרסקה) שלא עברה אף פעם תאונות, מחיר ממש טוב

חשבתי על זה אבל בסוף אמרתי שאני לא בן אדם של צרפתיות וירדתי מהעניין, בבוקר בערך ב6:30 בדרך הבית מהעבודה ראיתי אותה עם פרונט מרוסק ועמוד שנפל על הכביש :oops:

מסתבר שהנהג רצה לקחת פנייה ימינה מהירה ופשוט המשיך ישר :puzzled:

פורסם

תמסור לנהג שיש קורסים בשביל (להימנע מ)זה... :|

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

זה מה שקורה שחושבים שמכירים את הרכב או שחושבים 'שיודעים' לנהוג וששום דבר לא יקרה לך.

 

אני מבין שאף אחד לא יודע היכן היא נמצאת?

רוב הסיכויים, שנשארה רק השלדה כבר :cry:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

דווקא לא. רכב שמוכרז טוטאל לוסט לוקח לו לפחות חודש חודשיים עד שהוא מגיע למגרש.

לפי מה שאני שמעתי הרכב חזר לכביש ולא הושבת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אביעד, בלילה לפני שזה קרה (שישי) הייתי בעבודה וחן עם הרנו 5 GT בא אליי, ודיברנו על זה שלא מתאים לי איביזה, ושאני צריך רכב לסיבובים, הוא הזכיר שיש לו חבר שמוכר אחת צהובה (ההיא שהתרסקה) שלא עברה אף פעם תאונות, מחיר ממש טוב

חשבתי על זה אבל בסוף אמרתי שאני לא בן אדם של צרפתיות וירדתי מהעניין, בבוקר בערך ב6:30 בדרך הבית מהעבודה ראיתי אותה עם פרונט מרוסק ועמוד שנפל על הכביש :oops:

מסתבר שהנהג רצה לקחת פנייה ימינה מהירה ופשוט המשיך ישר :puzzled:

 

אבירן - זה בדיוק מה שאמרתי לך במפגש. ממש בזבוז לשלם 77K של FR כשב-50K אפשר לקנות קליוספורט, אחרי ששלמת איזה 10K מעל!. ואגב, הקליו חסכונית בצורה מפתיעה בדלק (1:15 ברגוע!) ועוד יותר מפתיעה בביטוח מקיף זול (יותר זול מקורולה ידנית 93 שהייתה לי בזמנו, וגם מהסיוויק שהייתה לי, וגם מהוולקן שיש לי עכשיו. וגם מהסופר לנסר שהייתה להורים!. סופר לנסר אוטומטית מגעילה עולה לבטח יותר!).

 

אה, והקליו יותר חזקה מהאיביזה כסטנדרט. ;-)

 

 

אביעד

פורסם

אלעד, טוב לדעת :-(

 

אני לא בטוח שגם FR עם צ'יפ יכולה להגיע לנתונים של הקליאו.

אבל, כמו שכולנו כבר יודעים שלאיביזה יש פוטנציאל שיפורים גדול יותר בעלות נמוכה מאשר לקליאו, ואז כבר המספרים יראו אחרת.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.


×
×
  • תוכן חדש...