Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בזמן האחרון צריכת הדלק עלתה אחרי הרבה זמן של ליטר ל12.5 ק"מ (תקין ?)

ונדמה לי שגם שמן החל להעלם - השבוע הוכנס ליטר אחרי 10K ק"מ.

אין רעשים חריגים, רעידות או כל דבר "חיצוני אחר"

 

הרכב הוא פונטו 75SX מודל 97, 105K ק"מ

 

אני ממלא שמן ESSO ULTRA 10W40

ומשתמש בנוזל פראפלו - בערך ליטר לשבועיים (!)

בביקור במוסך פיאט מסודר לא מצאו מה מקור איבוד נוזל הקירור.

 

1. האם יש טעם להקדים תרופה למכה ולקפוץ למוסך ? (אוהב לטפל מיד ...)

2. צריכה של 12.5 ק"מ לליטר היא סבירה ?

3. ליטר שמן ל10K הוא תאבון סביר ?

4. לצורך חיסכון בעלויות האם הייתם הולכים למוסך מדרכה עם חלפים שנקנו באופן עצמאי ?

5. אחרי 10 שנים, נדמה שהגיע זמן לקלאצ' חדש, כמה העסק צפוי לעלות והאם יהיה הבדל באיכות העבודה בין מדרכה + חלפים מהבית או מוסך רציני.

 

תודה !

פורסם

2. בתוך העיר - מצויין. מחוץ לעיר - סביר מינוס. מעורב - בסדר.

3. צריכת שמן תקינה בהחלט.

4. אם לא למוסך מסודר, לפחות לך למישהו שאתה מכיר/יכול לסמוך עליו/מומלץ.

 

לגבי נוזל הקירור - האם נבדקה תקינות מכסה הרדיאטור?

פורסם

הרדיאטור נבדק ונוקה ...

היה סתום (בהפתעה)

 

הרעיון האחרון שנשאר הוא רדיאטור פנימי אבל אני לא מוכן שיפרקו לי חצי אוטו בשביל זה.

אשמח לקבל עוד רעיונות.

פורסם

דים לב לשאלה שלי: האם נבדק מכסה הרדיאטור?

במידה והמכסה לא תקין, יכול להיות שהוא לא יצליח להחזיק את הלחץ במערכת וייגרום ליציאה של נוזל קירור כאשר הוא מתחמם.

פורסם

לצורכי החלפת רדיאטור חימום פנימי בפיאט פונטו יש צורך לפרק את הדשבורד כולו ואת מכלל יחידת החימום/אורו/מיזוג ורק אז ניתן

להוציא את רדיאטור החימום מתוך היחידה ע"י הסרת 2 ברגים קטנים.

תוכל לקבל הפניות לכמה מוסכים פרטיים טובים (לא מורשי היבואן) המתמחים גם בפיאט ושמחיריהם סבירים והוגנים, בחולון, ת"א ופ"ת (אתה מחולון?).

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

פורסם

מה שאתה מתאר הינם צריכת שמן/דלק ריאלייים לרכב, לא משנה איפה תתקן אותו העיקר שזה יהיה המקום שאתה הכי בוטח בו שיתן לך רכב תקין.

אם אין בעיה בקלאץ אין צורך להחליף אותו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...