Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לרכוש אימפרזה 04 יד שנייה. היד הראשונה הייתה ליסינג של ניו קופל. המוכר טוען כי הרכב עומד על 41,000 ק"מ

וכי הוא רכש אותו ב 29,000 מניו קופל. בעיני זה חשוד ! שאלתי האם מכון בדיקה יעלה על זיוף ק"מ ? אילו בדיקות אני אמור לבצע על מנת לבטח את עצמי ?

 

תודה מראש

פורסם

לקנות רכב ממוכר שיש לו את הסטוריית הטיפולים הרשומה, המעידה מהי הנסועה שעבר הרכב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
לקנות רכב ממוכר שיש לו את הסטוריית הטיפולים הרשומה, המעידה מהי הנסועה שעבר הרכב.

 

 

האם ניו קופל מוסרים מידע כמו הק"מ בו הם מכרו את הרכב ? האם צריך לחשוד בהם ?

פורסם

אני אומר לברוח .

 

אימפרזה מניו קופל עם 40 אלף = אין חיה כזאת.

 

לאימות העניין,ללכת למוסך מורשה ולהוציא הסטוריית רכב מיום עלייתו לכביש,אם אין הסטוריה מלאה לגמרי עד הפרט הכי קטן(הסיכוי שיש הוא אפסי), אם אין, יש להתרחק מהרכב הזה כי הוא או עומד על 140 אלף וייתכן גם על 240.

פורסם
אני אומר לברוח .

 

אימפרזה מניו קופל עם 40 אלף = אין חיה כזאת.

 

לאימות העניין,ללכת למוסך מורשה ולהוציא הסטוריית רכב מיום עלייתו לכביש,אם אין הסטוריה מלאה לגמרי עד הפרט הכי קטן(הסיכוי שיש הוא אפסי), אם אין, יש להתרחק מהרכב הזה כי הוא או עומד על 140 אלף וייתכן גם על 240.

 

 

כן, גם לי זה לא מצלצל טוב, בכל מקרה המוכר ציין שיש ברשותו מסמכים של ניו קופל המראים שהרכב נרכש ב 29 אלף והוא מוכן לגשת עימי אליהם לברר

פורסם

תגיד, חסרות סובארו יד ראשונה (שנת 2004) מאיזהמלח הארץ שבאמת לא נסע הרבה? לא בדיוק רכב נדיר, אם אתה מבין למה אני מתכוון.

פורסם

לחבר שלום

אם תוכל ברשותו של הסוחר צלם את פנים הרכב

תקריב ,גלגל ההגה ,ידית ההילוכים ,דוושות הרכב ,משענת יד שמאל בריפוד הדלת,כסא הנהג

בחוץ

חלקה האחורי של בטנת הכנפיים (חלק הפלסטי השחור שעליו הגלגל משפריץ)

האם יש גלגל חילופי בתא המטען?

יש לבדוק את הרכב בשבע עיניים לתאונות ,מפני שיש סיכוי טוב שהרכב לא בוטח בביטוח מקיף

יגאל

פורסם
לחבר שלום

אם תוכל ברשותו של הסוחר צלם את פנים הרכב

תקריב ,גלגל ההגה ,ידית ההילוכים ,דוושות הרכב ,משענת יד שמאל בריפוד הדלת,כסא הנהג

בחוץ

חלקה האחורי של בטנת הכנפיים (חלק הפלסטי השחור שעליו הגלגל משפריץ)

האם יש גלגל חילופי בתא המטען?

יש לבדוק את הרכב בשבע עיניים לתאונות ,מפני שיש סיכוי טוב שהרכב לא בוטח בביטוח מקיף

יגאל

 

 

אתה יכול רק להסביר מהי המטרה בכל הבדיקות הללו, במילים אחרות, מה אני מחפש ?

תודה

פורסם

לא מבין מה הבעיה, זה רכב דיי חדש, אמורה להיות לו הסטוריית טיפולים שבכל טיפול רשום הק'מ.

 

בכל אופן אם אין הסטוריה כזו לרכב משנה זו אז בוודאי להיתרחק.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למה ישר להאשים את המוכר? למה לגרום לו להראות כנוכל?

יש מציאות ויש מספיק קומבינות של אנשים שיש להם מכרים בחברות ליסינג ואותם מכרים מסדרים להם לפעמים מציאות לא רעות בכלל.

אז כן, הקילומטראז' חשוד, תתקשר לחברת ניו קופל ותשאל אותם אם ניתן לברר את פרטי הרכב יחד עם בעל הרכב, בנוסף תקרא את כל המסמכים שהוא יביא לך.

פורסם
אתה יכול רק להסביר מהי המטרה בכל הבדיקות הללו, במילים אחרות, מה אני מחפש ?

תודה

מטרת הבדיקות שהציע (החבר) יגאל היא לצורך בדיקת התאמה בין הבלאי הקיים ברכב, לבין נסועה שנטען שעבר.

אם כל הסעיפים שציין נראים כחדשים, אזי סביר שהרכב בקושי נסע.

אם הכל שחוק ובלוי, כנראה שהרכב עבד הרבה, וישנה אי התאמה עם מד המרחק שכביכול עבר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...