Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת STOP ומים נדלקו ב 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אתמול בכביש מהיר התפוצץ הצינור שיצא מבית טרמוסטט לכיוון הרדיאטור חימום.

נדלקו הנורות ומיד עצרתי (משהו כמו 10 שניות עד לכיבוי מנוע).בדיוק היתה שם פניה אז אחרי דקה התנעתי כדי לרדת מהכביש והנורות לא נדלקו. כמו כן נשאר מים במנוע עד לגובה הצינור הקרוע שזה כמעט מלא כי הצינור נמצא למעלה אז כנראה המנוע לא רתח.

כל הצנרת הוחלפה וכך גם טרמוסטט, הבלוק והרדיאטור נשטפו ומילאתי מים מותאמים של פזיו.

המוסכניק שבדק ויזואלית ללא מיכשור מיוחד אמר לי שכנראה לא נגרם נזק הפעם אולי כי עצרתי ממש מהר.

מה דעתכם האם בכל זאת יש מצב לנזק או שאפשר לחזור לשיגרה?

נאמר לי להמשיך לנסוע אך בזמן הקרוב לעקוב אחר גובה המים.

פורסם

כמו שנאמר לך: תעקוב אחר גובה המים ושים לב להתנהגות הרכב.

במידה ולא מתגלה מחסור במים ואתה לא מרגיש ורואה כל מיני תופעות חריגות, כנראה שהצלחת להמנע מנזק רציני.

×
×
  • תוכן חדש...