Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמקוליים אחוריים של mac audio,לאחר ביקור במוסך ששם הוציאו וניתקו את המצבר הרמקולים האחוריים לא משמיעים צליל אלא רק בס.

הם מחוברים למגבר premier ps 600 בדקתי את החיבורים וכל והכל תקין ומחובר.

rca מחובר,והכל מחובר איך שהייה לפני.

איך אפשר לסדר את הבעיה שהרמקולים ישמיעו גם צליל?

מקדימה הקומפוננטים עובדים ולא חל שום שינוי בהם.

רק ברמקולים האחוריים.

פורסם

רוב הסיכויים שהכיוונים התאפסו. אני לא מכיר את הציוד שיש לך אבל למשל אצלי בפיוניר אפשר לשנות את היציאה של הרמקולים האחוריים ליציאה של סאב וופר. אולי אני טועה אבל שווה בדיקה...

פורסם

שלי 4850 אבל אני מניח שזה פרוצדורה דומה.



כשהמכשיר כבוי, אתה לוחץ על הגלגל של הווליום לכמה שניות עד שאתה רואה את השעון, זה אומר שנכנסת ל

Initial settings.

עכשיו תלחץ על כפתור

Function

להעביר בין הפונקציות עד שאתה רואה

R-SP

ואז תבחר עם החיצים למעלה ולמטה:

R-SP:FUL לרמקולים רגילים

R-SP:S/W לסאב וופר

אם האפשרות השניה שכתבתי זה מה שהופיע כנראה שזאת היתה הבעיה.

אה ואני חושב שאם הרמקולים מחוברים דרך היציאת RCA

אתה צריך לחפש את הפשרות של

P/O:S/W

P/O:FUL

כשסיימת אני חושב שלוחצים על BAND

כדי לצאת מהאינישיאל סטינגס, מקסימום תכבה ותדליק את המכשיר.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...