Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי הרדיו דיסק הנ"ל ורציתי לשאול האם ניתן לחבר אליו שני מגברים או רק אחד

אני מעוניין לרכוש מונובלוק בנוסף

תודה מראש

יוסי

פורסם

אם אני לא טועה, ב-3950 יש שתי יציאות - לא שווה להשקיע עוד קצת וללכת עליו? :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ברשותי הרדיו דיסק הנ"ל

אין לי אפשרות להשקיע ברדיו דיסק אחר כי רכשתי אותו כבר

כמה עולה כזה דבר(מפצל rca)וכמה צריך לעלות התקנה?

מוריד באיכות הצליל?

פורסם
אם אני לא טועה, ב-3950 יש שתי יציאות - לא שווה להשקיע עוד קצת וללכת עליו? :-)

 

אתה הרי רואה שהוא כתב "יש לי אותו" ?! אז מה רצית להראות שאתה חכם וליזרות לו מלח על הפצעים?

פורסם

מישהוא רק יכול לענות לי על השאלה?השנייה ששאלתי?

תודה מראש

יוסי

פורסם
אין לי אפשרות להשקיע ברדיו דיסק אחר כי רכשתי אותו כבר

כמה עולה כזה דבר(מפצל rca)וכמה צריך לעלות התקנה?

מוריד באיכות הצליל?

 

מפצל RCA עולה כמה עשרות שקלים (אני מאמין בין 30 ל-50) וכמובן מכיוון שיש לך יציאה אחת איכות הצליל תפגע ולא תהיה לך שליטה על כל דבר בנפרד (למשל על הסאב אם יש).

לגבי ההתקנה... תלוי מה את צריך להתקין... עם זה רק רדיו דיסק אז אני מעריך שיעלה לך בערך 150 שקל ואם זה כולל רמקולים וסאב אז יעלה יותר 300 - 400. לי למשל ההתקנה עלתה 300 שקל וזה כלל רק רמקולים קומפוננט קדמיים וסאב וההתקנה בוצעה ברמה נמוכה, פשוט בזמנו בכלל לא הבנתי כלום והיום אני למדתי כמה דברים.

תזכור שאיכות ההתקנה זה חלק לא פחות חשוב מהרכיבים שאותם אתה מתקין!

מקווה שעזרתי.

פורסם

היה לי אותו ומכרתי לא מזמן

פאנל היה מחובר למגבר 5 ערוצים שהגביר קומפוננטים + 6*9 + סאב והיה נשמע לא רע בכלל

רק הכיוונים וחיתוכים היה צריך לבצע דרך המגבר כי לפאנל אין חיתוך תדרים

בערך 5 מפצלים עשו את העבודה

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...