Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חלום ילדות- על קדילק דהוויל משנים 92/94, שוקל לרכוש אחת כזו,

 

מה אתם אומרים על הרכב הזה,

 

הרכב אמין ? או שיהיה כל היום במוסך,

האם חלקים זמינים ?

 

שתיין דלק זה ידוע, אני נוסע בעיקר בין עירוני.

 

 

אשמח לשמוע לעצתכם/דעתכם.

 

תודה מראש לכולם.

פורסם

בגלל שהרכב פחות נפוץ, והגיע לארץ ביבוא אישי בלבד לכן פרסתי את שאלתי כאן, לולא כך לא הייתי מטריח אתכם.

 

לדעתי מסתובבים כאן בארץ כמה עשרות יחידות ממנו.

פורסם

דביל בורגהם ראיתי מעט מאוד אבל אוטו מדהים (לאוהבי אמריקאיות) ביופיו כוח ונוחותו.

מקווה שתמצא אחת לא מוזנחת.

דוויל 81' חלום..

פורסם

דביל בורגהם ראיתי מעט מאוד אבל אוטו מדהים (לאוהבי אמריקאיות) ביופיו כוח ונוחותו.

מקווה שתמצא אחת לא מוזנחת.

בקשר לחלקים נראה לי לא פשוט לחפש את הבקליות האחוריות היפייפיות והארוכות צרות האלה.. ואם לא תמצא UMI יכניס את היד עמוק לכיס..

אני ראיתי פעם מודעה במוסך קורט ליד הסינרמה בת"א, מקור טוב למציאת אמריקאיות.

 

בהצלחה!

דוויל 81' חלום..

פורסם

זה רכב שלא קונים מהראש אלה מהלב. ברור שמסיבות פרקטיות אין כל הגיון לקנות אותו אבל מי אנחנו שנהרוס לך את החלום.

ולא אם הוא יהיה במצב טוב הוא לא יהיה כל יום במוסך . וגם חלקים שלא יהיו זמינים בארץ תוכל להביא מארה"ב.

בהצלחה!

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

למה שלא תתפשר על STS 4.6?

רכב די חזק, מפואר ברמה של הדה וויל, והובא ביבוא סדיר לארץ למרות הכמות הקטנה.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

במחיר זול ובפחות כאב ראש תוכל לרכוש את הSTS שנמכרה כאן משנת 93 אם אני לא טועה.

הרכב בגדול (מנוע ,גיר וכו')אמינים,צריך להיזהר מבעיות חשמל קטנות.

מניסיון , זה רכב שיספק כל חובב אמריקאיות החולם על קאדילק.

פורסם

תראה מדובר בחלום ילדות. זה הלב שלך שמדבר אלייך.

יש לי גיס שמשקיע אלפי שקלים באיזו ענתיקה. ונוסע עליו כמה שעות בשבוע.

 

אבל אנו לא מדברים על ענתיקה. מדובר בקדליק והמכונית הזאת מדהימה.

תעשה שיקולים - רשימה של פלוס ומינוס ותוסיף לזה גם את שיקולי הלב שלך.

×
×
  • תוכן חדש...