Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נהג חדש וזה האוטו הראשון שאני רוצה להביא ,ואני רוצה לקנות את האוטו הזה ואני חייב את העצות שלכם ,אין לי הרבה כסף

השאלות : שווה בכלל לקנות את האוטו הזה ? הוא רוצה על האוטו 9 אלף

הוא אמין ? במה האוטו הזה לא טוב? ובמה הוא טוב ? אני אצטרך ללכת איתו הרבה למוסך ? הוא אוכל הרבה דקל ?

האם האוטו מתחמם מהר ? איך המזגן אצלו ? איך המנוע ? במה האוטו הזה עושה בעיות ?

 

סיטרואן zx מנוע 1400 (רפליקס) עבר 150 קמ (שנת 1996)

 

אשמח לשמוע כמה שיותר תגובות מאנשים שמבינים, תודה מראש

פורסם
הוא אמין ?

 

תלוי איך טיפלו בו

 

במה האוטו הזה לא טוב?

 

תאוצה מ0 ל-100

 

ובמה הוא טוב ?

 

נח, מהנה לנהיגה, זול

 

אני אצטרך ללכת איתו הרבה למוסך ?

 

תלוי איך טיפלו בו

 

הוא אוכל הרבה דקל ?

 

לא

 

האם האוטו מתחמם מהר ?

 

אם יש בעיה במרכת הקירור אז כן

 

איך המזגן אצלו ?

 

מקרר, אבל רק כשמפעילים אותו

פורסם

בעיניי, הרכב הוא רכב טוב מאד בתקציב האמור.

נוח מאד, נעים לנהיגה.

הוא לא חזק מאד (בכ"ז, 1400)

אבל את העליות של ירושלים הייתי עולה עם מזגן בלי שום קושי ובמהירות יפה.

לא ידועות לי על בעיות כלשהן, אבל זה תלוי באחזקה שלו בידיים קודמות.

ה1400 שהיתה לי לא התקלקלה אצלי בכלל.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

לי יש ZX 14 96 כבר שנתיים וחצי ואני יכול רק לשבח את הרכב הזה !

מבחינת צריכת דלק הוא חיסכוני מאוד משהו בסביבות ה- 14-15 ק"מ לליטר

אמינות :עד עכשיו לא היו לי שום בעיות מיוחדות , חוץ מברקסים וטיפולי 15000 האוטו לא ראה מוסך.

כמו שאמרו לפני הרכב נוח וכי לנהיגה אני עליתי לירושלים לא פעם עם הרכב והוא סוחב טוב מאוד

המינוס היחיד שלו זה שעל המכסה מנוע יש לו סמל של סיטרואן ואנשים מפחדים לקנות אותו בגלל השם שיצא לסיטרואן "לא אמינה"

מצד שני זה טוב לך כי אתה יכול למצא רכב כזה במחיר זול .

 

לסיכום : עם הרכב שמור תקח בלי לחשוב יותר מדי !

פורסם

היה לי גם דגם רפלקס 1.4 וגם אאורה 1.6 והאמת היא שאהבתי יותר את ה- 1.4.

ה- 1.6 כבדה יותר, כך שתוספת המנוע כמעט לא מורגשת. ה- 1.4 אמנם פחות מפנקת מה- 1.6, אבל התנהגות שובבה וכיפיית.

בסה"כ הייתה אמינה, ותמורה מעולה לכסף.

×
×
  • תוכן חדש...