Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום למכור אותה עכשיו ב-70,000 או אפילו ראיתי אחת ב-65,000, הייתי נוסע בה שנה ואז מוכר אותה ב-70, או 65.

 

ד"א, אם הייתי מחפש עכשיו אוטו חדש, סיכוי רב מאוד שהייתי מתפתה לקחת פנדה חדשה -70 או 65. במקום פולו ב-90 לדוגמא.

כשההבדל הוא בין 85 ל-90 אני לא חושב שהייתי הולך על הפנדה.

אבל שההבדל הוא כזה, בהחלט יש סיכוי.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה- לפנדה יש בערך 60 כ"ס. איך היא יכולה לסוע בעליות של ירושלים עם מזגן?? כשלי יש 105 ויש קטעים שהאוטו פשוט לא סוחב.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

בגלל שהיא גבוהה יחסית ורבועה, הבריזה שבאה מהים מכיוון מערב עוזרת לה לעלות את העליות לירושלים כמו עם מפרש.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני הייתי מוכר אותה.

הכסף של המכירה היה מסדר אותי לתקופה מאוד ארוכה של לימודים ולמעשה הייתי יכול לסיים תואר ולהחזיק את הדדרה בלי צורך לעבוד (להוציא שכ"ל)

 

או שפשוט הייתי מוכר אותה ובכסף שלה רוכש איזה איטלקיה שהיתה שהיה שוחטת לי את הכיס בכל טיפול (קאפה ,156)

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אני הייתי מוכר אותה.

הכסף של המכירה היה מסדר אותי לתקופה מאוד ארוכה של לימודים ולמעשה הייתי יכול לסיים תואר בלי צורך לעבוד (להוציא שכ"ל)

+1.

זה גם מה שאני הייתי עושה.

ובכלל- זה מה שהייתי עושה כמעט עם כל מכונית שהייתי זוכה בה:

מוכר, דואג לצרכים הדחופים יותר, ואם נשאר עודף, מחזיק איזו פיאט או משהוא.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
שאלה- לפנדה יש בערך 60 כ"ס. איך היא יכולה לסוע בעליות של ירושלים עם מזגן?? כשלי יש 105 ויש קטעים שהאוטו פשוט לא סוחב.

מזאת אומרת איך? כדי שהרכב לא ידרדר אחורה יוצאים מהאוטו ודוחפים אותו.

אין היום רכב מודרני שלא יכול לנסוע בעליות של ירושלים(שהן די צנועות דרך אגב) אז מורידים הילוך ונוסעים קצת יותר לאט .

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
אני הייתי מוכר אותה.

הכסף של המכירה היה מסדר אותי לתקופה מאוד ארוכה של לימודים ולמעשה הייתי יכול לסיים תואר ולהחזיק את הדדרה בלי צורך לעבוד (להוציא שכ"ל)

 

או שפשוט הייתי מוכר אותה ובכסף שלה רוכש איזה איטלקיה שהיתה שהיה שוחטת לי את הכיס בכל טיפול (קאפה ,156)

 

אני סיימתי תואר לפני שנה שעלה לי כולל שכירות ומחיה כמו איביזה קופרה חדשה.

אז 70 אלף זה רק אם אתה גר אצל ההורים :)

 

אבל כן , אם הייתי זוכה בפנדה הייתי מוכר אותה מיידית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אין חדש תחת השמש:

לפני 15-20 שנה מפעל הפיס חילק כפרסים מכוניות מסוג אלפא רומאו ספיידר שהיבואן ככול הנראה נתקע איתם.

גם המכוניות האלה הגיעו מהר מאוד למודעות המכירה.

 

האלפא הרבה יותר מעניינת מהפיאט, אבל גם לה זה לא עזר.

 

אם היה היום מבצע במקדונלדס עם ספיידר 88... הייתי דוחף ארוחות דאבל-מק דרך האוזניים כדי לזכות בה.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
אם היה היום מבצע במקדונלדס עם ספיידר 88... הייתי דוחף ארוחות דאבל-מק דרך האוזניים כדי לזכות בה.

באותה שנה היא הייתה בהגרלה של מפעל הפיס, היו בערך 11 מכוניות כאלו בהגרלה , כל חודש מכונית.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

דווקא מישהו שלמד איתי זכה (כלומר ההורים שלו זכו) במיאטה NA אדומה במבצע של מפעל הפיס (או קוקה קולה, לא זוכר) והם החזיקו את האוטו כמה שנים והחליפו אותו למיאטה NB, גם אדומה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
שאלה- לפנדה יש בערך 60 כ"ס. איך היא יכולה לסוע בעליות של ירושלים עם מזגן?? כשלי יש 105 ויש קטעים שהאוטו פשוט לא סוחב.

 

לי יש ג'אסטי 1000 שכן סוחבת שם. למה שלא יסחוב? לזה עשויות המכוניות. אני מסתדר בכיף בעליות של חיפה כל בוקר לאוניברסיטה.


×
×
  • תוכן חדש...