Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש הצעות להעלעת הביצועים בפיאט בראבה 1.4 16V הכול יתקבל בברכה

ובבקשה תשובות רצינות ולא אחי תחליף את הרכב

תודה מראש גל

זורקת תחת.....;)

פורסם
מחפש הצעות להעלעת הביצועים בפיאט בראבה 1.4 16V הכול יתקבל בברכה

ובבקשה תשובות רצינות ולא ידידי היקר תחליף את הרכב

תודה מראש גל

 

ידני או אוטו'?

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
מחפש הצעות להעלעת הביצועים בפיאט בראבה 1.4 16V הכול יתקבל בברכה

ובבקשה תשובות רצינות ולא ידידי היקר תחליף את הרכב

תודה מראש גל

 

ידני או אוטו'?

 

 

 

ראלימן

 

דגם ה-1.4 הגיע עם תיבה ידנית בלבד.

 

ונחזור לשאלה, תשובות הרבה יותר מדויקות תוכל לקבל כאן:

http://www.fiatforum.com/forum/default.asp?CAT_ID=3

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם

ואם אני לא טועה, מדובר ב- 12V בלבד ו- 80 כ"ס, שקצת קטנים על המשקל של האוטו.

 

שיפורים -

הבסיסי - פילטר, אגזוז, צ'יפ - ממש לא יתן שיפור משמעותי,

המתקדם - כל הנ"ל + טיפול ראש מקיף (קמשפטים פורטינ וכו') יעלה הרבה יותר מהחלפת מנוע ל- 1600.

המתבקש - החלפת מנוע ל- 1600 עם 103 כ"ס ומעל 14 קג"מ מומנט יתן לך את התמורה הטובה ביותר לכסף, ואף זה לא מספיק - תוכל אולי להחליף ל- 2 ליטר 155 כ"ס של הבראבו HGT

 

שים לב - אני ממש לא יודע איזה מהנ"ל אפשרי מבחינה חוקית.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...