Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר פה בשתי רכבים דיזל אחד TD השני לא.

קסארה 99 יד:ראשונה

ק"מ נוכחי: 402000 (כן אתם קוראים נכון)

תקלות:

עד 100K שום דבר מלבד טיימינג +טיפולים.

180K ידית דלת הנהג נשברה. (חדרו מיים ואני משכתי בכוח ע"מ לפתוח את הדלת.)

220K בולמים לבגאז(אתם יודעים אלה עם הגז? 200 ש"ח) + צמיגים קידמים

225K קלאץ. VALEO מקורי כמובן במוסך מורשה.

230K התגלתה "הזעה" של מיים מהמשאבת מיים. הוחלף. בחדש.

250K נזילת מיים מבית תרמוסטט. סודר במוסך מורשה פיגו סיטרואן.

270K מיכל עיבוי+ יוניט חום (היוניט חום נסדקה. אז החלפתי הכל על הדרך.)

300K פלאגים מקוריים (קדם חימום למנוע דיזל.)

320K צמיגים אחוריים.

330K משאבת סולר. אתם לא רוצים לדעת מחיר

360K שוב משאבת סולר. טעות של המוסך.

370K כן שוב משאבת סולר. לא משנה הלאה.

380K ניקוי מיכל דלק.(כסת"ח של המוסך)

385K שוב משאבת סולר. הפעם אני עשיתי בלאגן להם לא וויתרתי.

400K. בעיית התחממות. עדין לא יודע מה ומו. אין שמן במיים/מיים בשמן./עשן כלשהו.

פיגו 405 GLD דיזל שנת 94

יד: 2

ק"מ שקיבלתי את הרכב: 250K

ק"מ שמכרנו אותו לאלף עזעזל: 650K

לא זוכר מתי כי זה מאוד מאוד מאוד ישן אבל מה שכן:

רדיאטור,משאבת מיים פעמיים, וונטה שמאלית לא עובדת הוחלף בחדש ,מנוע פולי,ניקוי מזרקים, משאבת סולר ב500K אני זוכר וראש מנוע ב 650K. :evil:

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פיגו 405 GLD דיזל שנת 94

יד: 2

ק"מ שקיבלתי את הרכב: 250K

ק"מ שמכרנו אותו לאלף עזעזל: 650K

לא זוכר מתי כי זה מאוד מאוד מאוד ישן אבל מה שכן:

רדיאטור,משאבת מיים פעמיים, וונטה שמאלית לא עובדת הוחלף בחדש ,מנוע פולי,ניקוי מזרקים, משאבת סולר ב500K אני זוכר וראש מנוע ב 650K. :evil:

 

וזה כאילו רע ?

פורסם

AX 1400 מודל 89

הייתה ברשות אישתי 40,000 ( שנתיים ) נקנה מהשכרה עם 80,000 בשנת 92.

תקלות רבות במזגן הישראלי,נמכר ב 93 לחבר שנסע בה עד שהרכב התפרק לפני שנה .

עשה ראש ב190,000 כי נזלו לו מיים מצינור קרוע ולא ראה ששעון החום ( תוספת לא מקורי)עולה ומנורת האזהרה דולקת כי היה שכבת אבק בעובי סנטימטר.

לא החליף שמן לפני 18-19 אלף ( קמצן ודביל) וכשהחליף שם שמן STP וניקה פ. אויר עם לחץ אויר, פלגים רק שהרכב התחיל לגמגם ( כול 30-25 ).

קלטש ב201000 .

לא חיכה שמנוע יתחמם לפני שקרע אותו.

הרג את הרכב.

אכל שמן ליטר ל - 1500-2000.

ובסוף הרכב שבק עקב סדק בשלדה 260,000.

רחמנות על הרכב היתה לי כול פעם שראיתי אותו.

אבל החזיק מעמד בצורה מעוררת כבוד.

למי שלא מאמין שיהיה בריא.

פורסם

זה לא הכל

זה אפילו לא 10 אחזוים

פשוט אני לא זוכר

רדיאטור פנימי,מדחס,אלטרנטור

ועוד ועוד

אבל תשמע

היד הראשונה הרכב עבד 24/7 עם 4 נהגים שונים

אז ככה שאני לא מופתע

סך הכל אם אני מסתכל אחורה בתכלס - רכב מצויין.

פורסם
לדוויד...

אתה בעצמך כתבת, לכתוב כמה ק"מ נצבר...אבל לא רשמת כמה ק"מ נצבר אצלך.

כמה?....

 

ציינתי, 103K.

 

אני מאמין שאחמד התכוון לנסועה שהרכב צבר מאז שהוא בבעלותך.

פורסם
לדוויד...

אתה בעצמך כתבת, לכתוב כמה ק"מ נצבר...אבל לא רשמת כמה ק"מ נצבר אצלך.

כמה?....

 

ציינתי, 103K.

 

אני מאמין שאחמד התכוון לנסועה שהרכב צבר מאז שהוא בבעלותך.

כ-25K ק"מ.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אז ככה:

 

 

וב-GTI שלי - טוב, היא לא TU, אז לא אהרוס את הסטטיסטיקה...

 

אופס....

אני יכול למשוך בחזרה את ההודעה שלי?

הרי גם המנוע שלי הוא XU ולא TU.....

 

וחוץ מזה נזכרתי שפעם אחת המנוע התחמם בזמן נסיעה בינעירונית על 70-80 קמ"ש מאחורי משאית.

התברר שהלך המנוע של אחד המאווררים, ושחלק גדול מחזית המעבה של המזגן היה סתום בג'יפה שחסם את מעבר האוויר לרדיאטור.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

פג'ו 205 FOREVER שנת 95' של חבר:

 

קילומטראז' נוכחי 194K ק"מ.

 

ב120K הוחלף הקלאץ'

 

בערך ב150K הלכה משאבת דלק בגלל שהאוטו תודלק ב20 ש"ח כל פעם.

 

ב165K התגלה שמן במים, כלומר, ראש מנוע.

 

ציריות כל 20K בערך, לא יודע למה.

 

כרגע הרכב כן אוכל שמן, לא יודע להגיד בדיוק.

פורסם

לפני 4 שנים בערך קנו לי 205 XR 1.4 שנת 91.

 

במשך שנה וחצי נסעתי עם האוטו כל יום לצבא ללא רחמים, אני טיפלתי באוטו באהבה.

בשנתיים וחצי האחרונות האוטו ברשות ההורים שלי ו"זוכה" לאחזקה ברמה נמוכה מאוד, כלומר מרווחי טיפולים כפולים!!!

 

האוטו נקנה עם 94K ק"מ, כיום לאוטו יש 190K. כמעט 100K ק"מ ללא תקלה אחת שקשורה למנוע. הבעלים הקודמים פתח את ראש המנוע, לא ידוע למה....או אוברול/ חצי אוברול או אטם ראש.

 

חשוב לציין שהאוטו לא אוכל שמן והביצועים שלו עדיין טובים מאוד, יש צורך בניקוי קרב' יסודי וזהו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

 

מה קרה קפצו כל אוהבי היפניות

שכחתם את השרייד שידוע כמנוע מעשן מאוד

שכחתם את בעיות הקירור שלו ,ומה עם המנוע פק פק של הסוויפט ,אני אישית לא מכיר שום מנוע של סוויפט שלא הוחלף לו אטם ראש או לא מעשן .

ועם כבר בגומיות שסתומים עסקינן אז אני בטוח שאם עושים סקר אמיתי אז נגלה שהחלפו יותר גמיות למיציבושי לנסר מאשר למנועי tu .

 

בהחלט בועז, כל מילה "חקוקה" בסלע.

להשליך על הסוויפט על כל דגמי סוזוקי, ממש אתי מצידך.

להשליך את הלנסר על כל דגמי מיצובישי - גם כן ממש אתי מצידך.

 

עכשיו, תשליך את כל מנועי ה TU בנפח 1400 ו 1600 על כל קונצרן פג'ו-סיטרואן ותבין על מה אני מדבר.

להיטפל לדגם ספציפי כל אחד יכול - אבל כשמדובר ב"פאק" בכל הקונצרן הגדול הזה, לא דובים ולא יער, הא :?:

 

בינתיים - שימו לב שעל פני ע-ש-ר-ו-ת תגובות אפשר לספור על יד אחת את מספר המנועים (TU) שעברו את ה 100-150 אלף ק"מ ללא ראש מנוע (באם זה אטם או באם זה חצי אוברול - שלא לדבר על גומיות שסתומים).

 

העובדות מדברות בעד עצמן - אין מה לטמון את הראש בחול.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

306 XN שנת 94 עם 159000 , נמצאת ברשותי כשנה וחצי

 

מולא גז למזגן(אלכס) - לא מקרר משהו...

הוחלף מצבר.

הוחלפה רצועת אלטרנטור.

דוד אחורי דורש כנראה החלפה, אבל לא לחוץ..

 

טפו טפו לא אוכלת אפילו גרם שמן או נוזל קירור בין טיפול לטיפול. :p

 

 

 

לעומת זאת 306 זהה רק עם 140000 ק"מ (XN 94) של אחי אצלו כשנתיים וחצי:

 

שיפוץ גיר.

הוחלף קלאץ'.

בעיות בסטרטר.

ועוד..

+ ברגע זה מבלה את הלילה במוסך עקב אכילת שמן מסיבית ביותר (מחליפים שסתומים , רינגים וכו'... :roll:

271K ,306 XN '94 , אין יותר טוב מזה

:wink: - תמונות

פורסם
מישהו יכול בבקשה להגיד לי מה זה שיפוץ ראש מנוע?

תודה.

 

 

עריכה:

לאחר שאחד מחברי הפורום הנכבדים שאל אותי אם אני צריך לעשות שיפוץ ראש מנוע בגלל השאלה שלי, אז אני מבהיר חד וחלק: לא, לבנתיים...(טפו טפו טפו, מלח מים מלח מים).

שאלתי בגלל שפשוט אין לי מושג מה זה...

אז הסבר, בבקשה..

 

 

בחייאת אחמד תסביר לי ,

אם אתה לא יודע מה שיפוץ ראש , איך אתה יודע שאתה לא צריך אחד? :twisted:

פורסם
לפני 4 שנים בערך קנו לי 205 XR 1.4 שנת 91.

 

 

קנו לי?

מנייאק!!!

 

ובקשר ל-GTI שהייתה שלי והיום היא אצל יותם,

ב-65K בערך הוחלפו מחזירי השמן לגיר.

וב-87K הוחלף אטם ראש מנוע בגין נזילה זועמת,

על הדרך הוחלפו גומיות שסתומים.


×
×
  • תוכן חדש...