Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסקר מוגבל למכוניות של חברי הפורום ומכוניות מהכרות קרובה

מכוניות של הבן של אחות של חבר של אחותי לא רלוונטיות :!:

 

אם אתה מתכוון אלי? :?

 

אז על תיקון המכונית של חברתי לחיים אני שילמתי (נחשב?) ועם שני החברים האלו הייתי צריך להיגרר למוסך. לא העברתי אותם או את מנהל המוסך בבדיקת פוליגרף אבל, אז אתם רשאים לא להתייחס אליהם.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פג'ו 309 1.6 1992, 146000 ק"מ,

גומיות שסתומים ב 88000 ק"מ (אבל 8 שנים מרכישת הרכב)

ראדיאטור סדוק ב 135000 ק"מ (הסדק בחיבור החלק הפלסטי עם החלק המתכתי).

היום המנוע לא צורך שמן בכלל.

אני נאלץ למלא כ 200 סמ"ק נוזל קרור כל 2000 ק"מ בערך.

 

פג'ו 306 1.4 1999, 110000 ק"מ

0 תקלות (התקלות היחידות קשורות להתקנות מקומיות)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

כמו שכתבתי רק היום בשרשור שפתחתי (כנראה מקור ההשראה לשרשור זה)

100K ומוסך רק בטיפולים (ופחחות).

היום בעיה במערכת קירור (מקור לא ידוע עדיין).

בסה"כ עד אל מזמן לא מילאתי שמן בכלל. לפני 2K הוספתי קילו וחצי LM 10W40.

טיפולים תמיד בזמן. מקפיד על נוזל קירור ולמעשה ייתכן וכל הפעמים שהוספתי קמצוץ נ"ק היו מיתרות כי המערכת זרקה אותם אח"כ.

 

קשה לי לומר שהנבלה הצרפתית הזו עושה לי בעיות של ממש :wink: .

אני מקוה שהמצב לא יישתנה.

פורסם

106 XSI עם 131,000 ק'מ אצלי שנה וללא תקלות במנוע (פרט לצינור וואקום אוויר שנתלש והוחלף ללא עלות ופקק רדיאטור שהוחלף.)האוטו לא צורך שמן,לא הוספתי אפילו גרם .

 

לחבר טוב שלי יש 106 XS עם 137,000 ק'מ אצלו כבר 4.5 שנים ושוב תקלות במנוע לא היו.

מכוניות אמינות ללא ספק :!:

 

שני המנועים ללא עבר של שיפוץ ראש או דברים כאלה.

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

zx 1.6 (של אבא שלי ) 190.000 ק"מ כבר 7 שנים במשפחה:

החלפת גומיות שסתומים ב 110.000 ק"מ

החלפת ווסת דלק ב 150.000 (לא בדיוק קשור למנוע אבל נו )

 

 

zx וולקן 175.000 אצלי שנתיים וחצי :

אפס תקלות מנוע !!!

אין צריכת שמן בגרוש וסוחב נהדר

היו בעיות אחרות .

 

 

 

מה קרה קפצו כל אוהבי היפניות

שכחתם את השרייד שידוע כמנוע מעשן מאוד

שכחתם את בעיות הקירור שלו ,ומה עם המנוע פק פק של הסוויפט ,אני אישית לא מכיר שום מנוע של סוויפט שלא הוחלף לו אטם ראש או לא מעשן .

ועם כבר בגומיות שסתומים עסקינן אז אני בטוח שאם עושים סקר אמיתי אז נגלה שהחלפו יותר גמיות למיציבושי לנסר מאשר למנועי tu .

פורסם

מישהו יכול בבקשה להגיד לי מה זה שיפוץ ראש מנוע?

תודה.

 

 

עריכה:

לאחר שאחד מחברי הפורום הנכבדים שאל אותי אם אני צריך לעשות שיפוץ ראש מנוע בגלל השאלה שלי, אז אני מבהיר חד וחלק: לא, לבנתיים...(טפו טפו טפו, מלח מים מלח מים).

שאלתי בגלל שפשוט אין לי מושג מה זה...

אז הסבר, בבקשה..

 

ואם כבר הגבתי:

105K. האוטו נקנה ב 70K.

עד עכשיו, שום בעיות מנוע, פרט לצינור שמוביל מים מהרדיאטור. זהו..

 

לדוויד...

נא ציינו את סוג המכונית, נפח מנוע, ק"מ שנצבר, תקלות שקשורות ליחידת המנוע (צריכת שמן גבוהה באופן חריג,שיפוץ ראש מנוע וכיו"ב)

אני אתחיל.

106 ראלי 97 מנוע 1.6 103K ק"מ

לא נרשמו תקלות.

 

עכשיו אתם.

 

אתה בעצמך כתבת, לכתוב כמה ק"מ נצבר...אבל לא רשמת כמה ק"מ נצבר אצלך.

כמה?....

Back to the original - NC again.

פורסם

זאת לא השאלה ...

שאלתי היא מה זאת אומרת מנוע TU בכלל ???

 

אני רואה שכולם מדברים על פ'יגו ...

אני עם סאאב .. איזה מנוע יש שם !?@

 

בבקשה אם מישהו יכול להסביר את כל עניין השרשור שאני לא מבין .. ודווקא מעוניין להבין

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

פיז'ו 106 ראלי 1.6 1997.

הרכב בבעלותי מזה שנה וארבעה חודשים, כאשר הספרות הראו 155K ק"מ.

נכון לליל אמש, ה-106 שלי עברה יותר מ-177K ק"מ.

ה-106 שירתה אותי בנאמנות כרכב ראשון בין אוגוסט 2002 (לפני כן, היא הייתה

במקביל לטווינגו) עד שלהי מרץ 2003 ובתקופה זו היא גמעה כ-20K ק"מ.

מהראשון באפריל עד היום (במקביל לפולו / פוקוס / קיא), עברו עליה כשלושת

אלפים של קילומטרים לא-קלים.

הרי למה יש רכב שני, אם לא לכפר על חסרונו של פאן מוטורי לשמו ביומיום ?

 

בנוגע לאמינות המנוע, יש לי את ההיסטוריה המלאה של הרכב.

כיוון שסתומים נחשב?! :wink:

בתקופה שהיא אצלי, החלפת מדחס למזגן (הישראלי :? ), החלפת מחזירי שמן בגיר

והחלפת חיישן למדא (מקורי!), הם פיצ'פקעס של ממש.

גם היום המנוע נוסע מצויין (בלשון המעטה) ומושך בצורה מעולה.

עם מערכת קירור שלא מאבדת סמ"ק אחד של נוזל, התמונה מושלמת.

 

לאחר שאפרד ממנה (וזה יקרה, מה לעשות), זו בהחלט לא תהיה הפיז'ו האחרונה שלי.

cover.jpg

MCS 2008

פורסם

אמממ... אני נוסע על הסקסו רק פחות משנה, אבל כרגע היא על 113 אלף, יש לי היסטוריה כמעט מלאה לחלוטין, שום תקלות מנוע. כיום אוכלת קצת יותר מחצי ליטר שמן ל-5000 ק"מ. בטיפול הבא כנראה אעבור לסינטטי ונראה מה יהיה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שאלתי היא מה זאת אומרת מנוע TU בכלל ???

סדרת מנועים נפוצה של PSA (פיז'ו-סיטרואן) שמותקנת לחלק מחברי הפורום במכוניותיהם.

כל יצרן וסדרת הדגמים שלו (והיצרנים שתחת כנפיו :wink:).

MCS 2008

פורסם
מישהו יכול בבקשה להגיד לי מה זה שיפוץ ראש מנוע?

תודה.

 

 

עריכה:

לאחר שאחד מחברי הפורום הנכבדים שאל אותי אם אני צריך לעשות שיפוץ ראש מנוע בגלל השאלה שלי, אז אני מבהיר חד וחלק: לא, לבנתיים...(טפו טפו טפו, מלח מים מלח מים).

שאלתי בגלל שפשוט אין לי מושג מה זה...

אז הסבר, בבקשה..

 

ואם כבר הגבתי:

105K. האוטו נקנה ב 70K.

עד עכשיו, שום בעיות מנוע, פרט לצינור שמוביל מים מהרדיאטור. זהו..

 

לדוויד...

נא ציינו את סוג המכונית, נפח מנוע, ק"מ שנצבר, תקלות שקשורות ליחידת המנוע (צריכת שמן גבוהה באופן חריג,שיפוץ ראש מנוע וכיו"ב)

אני אתחיל.

106 ראלי 97 מנוע 1.6 103K ק"מ

לא נרשמו תקלות.

 

עכשיו אתם.

 

אתה בעצמך כתבת, לכתוב כמה ק"מ נצבר...אבל לא רשמת כמה ק"מ נצבר אצלך.

כמה?....

 

 

שיפוץ רעש זה:

 

1 החלפת גומית שסתומים

 

2 החלפת עתם רעש מנוע

 

3 אישור שתח שנאחל מתוצאת איחממות

 

4 סגירה מדוייקת של הרעש

 

5 ניקוי שסתומים

 

6 ניקוי רעש

 

7 קצת עבודה אצל חרת

 

8 כיון שסתומים

 

9 החלפת שימסים

 

10 וכו'

 

אבל עם כבר אז כבר

 

שיפוץ בלוק:

 

1 החלפת רינגים

 

2 החלפת סליבים

 

3 החלפת פיסטונים

 

4 ניקוי בוחנות

 

5 אולי גם החלפת בוחנות

 

6 החלפת משאבת מים

 

7 החלפת תרמוסתאת מים

 

8 החלפת יונית חום מנוע

 

9 וכו'

 

בהצלחה

POWERD BY C....

פורסם

אז ככה:

 

הרכב של אשתי - 205 XRI-TOP 1994 עם 140,000 ק"מ.

נמצא אצלנו כבר 5 שנים.

לרכב הסטוריית טיפולים מלאה מיומו הראשון (כל הפירוט והקבלות).

מלבד טיפולים סדירים:

ב-110K - ראש מנוע - עקב צריכת שמן מוגברת. מאז המצב תקין לחלוטין. (טפו טפו טפו).

לפני שנה - אלטרנטור שבק חיים.

סה"כ ב-5 שנים - אפס תקלות מנוע מלבד אטם ראש המנוע.

 

וב-GTI שלי - טוב, היא לא TU, אז לא אהרוס את הסטטיסטיקה...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תכל'ס,אחד הדברים היחידים אצלי באוטו שלא התקלקל זה הבלוק.

 

(אם השאלה היא באמת על מנועי TU ולא על כל מה שמסביב,כלומר מערכות היקפיות).

 

יש לו יחס דחיסה גבוה,קמשפט ומה לא- ופרט לכל מיני בעיות חשמל מעצבנות (סנסורים) ,המנוע מפגין אמינות מופתית כבר 112000 ק"מ.

 

הליקוי היחיד היה התייבשות של גומיות השסתומים-זה ניתן לאיתור מיידי ע"י אכילת שמן מוגברת ועשן כחלחל בסרק.

 

כשהיה לי ה1300,(TU 1,כלומר עם סליבים) היתה לו בעיה של אכילת שמן כתוצאה מגומיות שסתומים יבשות וחופש קל ברינגים-אבל זו בעיה נפוצה ב1300 -בגלל שזה מנוע מאוד לחוץ.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
שאלתי היא מה זאת אומרת מנוע TU בכלל ???

סדרת מנועים נפוצה של PSA (פיז'ו-סיטרואן) שמותקנת לחלק מחברי הפורום במכוניותיהם.

כל יצרן וסדרת הדגמים שלו (והיצרנים שתחת כנפיו :wink:).

 

אז סאאב לא נחשב בעל מנוע TU .... משהו אחר לגמרי ...

אגב במכונית הזו ... רק פעם נדפקה תושבת המנוע בגלל עליה של אבא שלי על פס האטה במהירות ... !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller


×
×
  • תוכן חדש...