Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר אנשים עם פיגו, 180 אלף ויותר ובלי שום תקלה במנוע, ולעומת זאת מכיר גם כאלה עם יפניות (סובארו, דייהטסו, טויוטה, הונדה) שכבר אחרי 97 אלף היו צריכים לשפץ ראש מנוע , ולהחליף אטמים ומה לא.

 

 

אז בבקשה זה לא לעניין כל ההכפשות הללו בנוגע לאמינות הצרפתית. :mad:

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מכיר אנשים עם פיגו, 180 אלף ויותר ובלי שום תקלה במנוע, ולעומת זאת מכיר גם כאלה עם יפניות (סובארו, דייהטסו, טויוטה, הונדה) שכבר אחרי 97 אלף היו צריכים לשפץ ראש מנוע , ולהחליף אטמים ומה לא.

 

 

אז בבקשה זה לא לעניין כל ההכפשות הללו בנוגע לאמינות הצרפתית. :mad:

 

לא לעניין ?

ידידי היקר, FACE IT :!:

האיכות הצרפתית מחורבנת.

אחוז ניכר מהמנועים לא עוברים את כמות הקילומטרים שאחיהם היפאנים/גרמניים עוברים פי-2 מבלי להניד עפעף.

 

לכל יצרן יש תקלות - אבל תשים לב אצל מי מדובר בתקלה ואצל מי מדובר באיכות קלוקלת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני מכיר אנשים עם פיגו, 180 אלף ויותר ובלי שום תקלה במנוע, ולעומת זאת מכיר גם כאלה עם יפניות (סובארו, דייהטסו, טויוטה, הונדה) שכבר אחרי 97 אלף היו צריכים לשפץ ראש מנוע , ולהחליף אטמים ומה לא.

 

 

אז בבקשה זה לא לעניין כל ההכפשות הללו בנוגע לאמינות הצרפתית. :mad:

 

אני בטוח שכולנו מאוד נהיה מעוניינים לשמוע על האנשים האלו, דגמי המכוניות שלהן ומספרי הקילומטרים שבהם התרחשו התקלות.

zx וולקן

פורסם

לפי מיטב ידיעתי (עשרות שעות מוסך ב-PSA זה נחשב , לא ? :oops: ) עיקר הבעיות של הפרנסאוויות הן חשמל/גומיות/פלסטיקה , ולאו דווקא בלאי מנוע...

פורסם
ה 205 1.4 גם נחשבת? אם כן אז....

 

 

205 1.4 GL שנת 93.

314 אלף ק"מ (להזכירכם בעלות שעברה משהב"ט)

 

שום תקלה.

 

כמה זמן הרכב אצלך ?

 

כ 30 אלף.

 

אבל עדיין האוטו עבר 314 אלף והדש לא מתפרק והאוטו במצב נסיעה מצויין חוץ מקלאץ שהאוטו הגיע בלי קלאץ.

 

ואת ככללל ההיסטוריה של ה 314 ק"מ אתה יודע ?

שום תצרוכת שמן ? אתה בטוח ?

 

איציק

 

אולי אני לא מכיר את כל ההיסטוריה של הרכב אבל:

 

1) אין תצרוכת שמן

 

2) אוטו שעבר ממשהב"ט הוא בוא נגיד לא בדיוק במצב טוב ועדיין האוטו שלי אמין.

 

3) בוא נגיד שבמה"ט הם לא בדיוק משקיעים כסף בטיפול באוטו.

פורסם
ה 205 1.4 גם נחשבת? אם כן אז....

 

 

205 1.4 GL שנת 93.

314 אלף ק"מ (להזכירכם בעלות שעברה משהב"ט)

 

שום תקלה.

 

כמה זמן הרכב אצלך ?

 

כ 30 אלף.

 

אבל עדיין האוטו עבר 314 אלף והדש לא מתפרק והאוטו במצב נסיעה מצויין חוץ מקלאץ שהאוטו הגיע בלי קלאץ.

 

ואת ככללל ההיסטוריה של ה 314 ק"מ אתה יודע ?

שום תצרוכת שמן ? אתה בטוח ?

 

איציק

 

אולי אני לא מכיר את כל ההיסטוריה של הרכב אבל:

 

1) אין תצרוכת שמן

 

2) אוטו שעבר ממשהב"ט הוא בוא נגיד לא בדיוק במצב טוב ועדיין האוטו שלי אמין.

 

3) בוא נגיד שבמה"ט הם לא בדיוק משקיעים כסף בטיפול באוטו.

 

אתה לא מכיר את כל ההיסטוריה של האוטו שלך - מה ששם אוטומטית את ה 314,000 ק"מ של האוטו שלך ללא רלוונטיים בעליל.

(ואם אין לך תצרוכת שמן - תהיה בטוח שהמנוע הזה הוחלף או עבר שיפוץ).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני מכיר אנשים עם פיגו, 180 אלף ויותר ובלי שום תקלה במנוע, ולעומת זאת מכיר גם כאלה עם יפניות (סובארו, דייהטסו, טויוטה, הונדה) שכבר אחרי 97 אלף היו צריכים לשפץ ראש מנוע , ולהחליף אטמים ומה לא.

 

 

אז בבקשה זה לא לעניין כל ההכפשות הללו בנוגע לאמינות הצרפתית. :mad:

 

אני בטוח שכולנו מאוד נהיה מעוניינים לשמוע על האנשים האלו, דגמי המכוניות שלהן ומספרי הקילומטרים שבהם התרחשו התקלות.

 

או קיי:

 

דייהטסו אפלאוז שנת 94 כבר אחרי 80 אלף אוכלת שמן, עשן כחול חזק מאוד.

 

הונדה סיוויק שנת 95 אחרי 120אלף הוחלף ראש מנוע.

 

סובארו לאונה 93 לאחר 106 אלף הוחלפו אטמי ראש.

 

ויש הרבה מקרים כמו המקרים הנ"ל.

פורסם

peugeot 106 xsi 1994 1400 אורגינלית 110k ק"מ. 4 שנים בבעלותי פרט למודול הצתה אפס תקלות

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
ה 205 1.4 גם נחשבת? אם כן אז....

 

 

205 1.4 GL שנת 93.

314 אלף ק"מ (להזכירכם בעלות שעברה משהב"ט)

 

שום תקלה.

 

כמה זמן הרכב אצלך ?

 

כ 30 אלף.

 

אבל עדיין האוטו עבר 314 אלף והדש לא מתפרק והאוטו במצב נסיעה מצויין חוץ מקלאץ שהאוטו הגיע בלי קלאץ.

 

ואת ככללל ההיסטוריה של ה 314 ק"מ אתה יודע ?

שום תצרוכת שמן ? אתה בטוח ?

 

איציק

 

אולי אני לא מכיר את כל ההיסטוריה של הרכב אבל:

 

1) אין תצרוכת שמן

 

2) אוטו שעבר ממשהב"ט הוא בוא נגיד לא בדיוק במצב טוב ועדיין האוטו שלי אמין.

 

3) בוא נגיד שבמה"ט הם לא בדיוק משקיעים כסף בטיפול באוטו.

 

אתה לא מכיר את כל ההיסטוריה של האוטו שלך - מה ששם אוטומטית את ה 314,000 ק"מ של האוטו שלך ללא רלוונטיים בעליל.

(ואם אין לך תצרוכת שמן - תהיה בטוח שהמנוע הזה הוחלף או עבר שיפוץ).

 

איציק

 

אני יודע את זה שהמנוע הוחלף\ עבר שיפוץ כי במשהב"ט מחליפים מנוע כל 100 אלף אבל הפעם האחרונה שהוא הוחלף הייתה ב200 אלף ומאז האוטו עבר 114 אלף ללא החלפת מנוע.

פורסם

אני יודע את זה שהמנוע הוחלף\ עבר שיפוץ כי במשהב"ט מחליפים מנוע כל 100 אלף אבל הפעם האחרונה שהוא הוחלף הייתה ב200 אלף ומאז האוטו עבר 114 אלף ללא החלפת מנוע

 

שוב, לצערי, אתה מקשקש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סיטרואן סקסו 1.4 מודל 96' , 90K ק"מ . אפס תקלות בכלל (לא רק מכניות).

 

סיטרואן סקסו 1.6SVX אוט' , לא ראתה מוסך (מבחוץ) - (נמסר בה"פ ע"י י.כ. :twisted: )

פורסם

106 ראלי שנת 96, דהה.. :lol:

שיפוץ ראש מנוע ב-94K.

היום אני עם 107,500K והמנוע מפגין אמינות מוחלטת.

לא אוכלת אפילו גרם שמן. למדתי שעדיף לעשות כל 50K גומיות שסתומים ולחסוך את הכאב ראש.

 

תרמוסטט הוחלף ע"פ בקשתי לטמ"פ נמוכה יותר, כמו כן הוחלף יוניט חום ע"פ דרישה.

רדיאטור לא עושה יותר מידי בעיות אך רוב הסיכויים שהוא כבר את שלו עשה.

צריך לשקול החלפה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

שני חברים:

 

פג'ו 205 1.4, ראש מנוע אחרי 78 אלף ק"מ, גומיות שס' אחרי 115,000.

 

פג'ו 106 1.4, ראש מנוע אחרי 99 אלף ק"מ (לא יכלה להתאמץ עוד 1000? :D )

 

ושל חברתי לחיים לשעבר:

 

פג'ו 306 1.6 - ראש מנוע ב120 אלף, זייף עד שנמכר ב140 אלף.

 

לי היתה 106 1.4 לתקופה קצרה - 37 אלף ק"מ ולא היו בעיות... :D

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.


×
×
  • תוכן חדש...