Jump to content

erezzx

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

הנקודות של erezzx

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. בארץ יש סיאט כ5 יחידות של לאון קופרה היתר זה לאון FR ולאון ספורט אפ
  2. ניתן לעשות איזון גלגלים על האוטו ואם יש לך רעידות שנובעות מחוסר איזון בדיסק זה אמור לפתור לך אותן שווה לנסות
  3. ארז, אתה יודע שמדובר ברכב כמעט חדש, שנת 2003 ? הוא אמור להיות מכוסה במסגרת 4 שנות ה"אחריות" של לובינסקי... אני בכלל לא אתחיל לדבר שלא אמורות להיות כאלה תקלות ברכב חדש, אבל אני כן אגיד שאם זה באחריות, אז אין שום סיבה לבצע עבודות כאלה לבד בבית... בעל הרכב שאל אם זה דבר פשוט שהוא יכול לסדר בעצמו והוא שאל גם מה זה החלק המדובר אז הוא קיבל הסבר מפורט לשאלותיו אם לפתור את זה באחריות או לא זו בעיה שלו ולא שלי קפיש
  4. סרגיי אתה זה מקרה יוצא גופן
  5. אתה יכול לגשת לשרודר בעצמך לבקש קיט בייגלה לאגזוז ולהחליף אותו בעצמך ישנם בסך הכל שני סוגים ולפי נפח הם יכולים להגיד לך מה מתאים ההחלפה היא בדיוק רבע שעה מחיר הקיט הוא כ 200 שח וזה בסך הכל אטם ברזל בצורת קונוס שיושב בחיבור של האגזוז למניפול אין לך מה לגשת לאגזוזן הם לא מחזיקים את הדברים האלה ןאין אפשרות לרתך שם וגם אסור לרתך שם מפני שזאת ברך גמישה שסופגת את הווברציות של המנוע במקום שהאגזוז יספוג אותם בהצלחה ארז
  6. כאשר האוטו מגיע לחום מעל ל90 האם הוונטות עוברות למהירות גבוהה? האם שני המאווררים עובדים לך יחד?
  7. לחץ עוקה זה אומר לחץ קרטר זה קורה בדרך כלל כאשר משפצים ראש מנוע והרינגים במנוע לא אוטמים אז בורח לחץ (קומפרסיה) מהראש דרך הרינגים לתוך אגן השמן מה שזה עושה בדרך כלל זה מעיף מחזירי שמן ונוזל שמן מנוע מכל מקום אפשרי לחץ עוקה גם יכול להיגרם מנשם סתום
  8. erezzx

    שאלה לגבי 205GTI שנת 84..

    יש בבת ים gti שנת 84 ללא סאן רוף
  9. אני חושב שמכרו לך פאנל במחיר כמעט של דש בורד ל205(דש קומפלט עלה לי 800 שח כולל מע"מ)
  10. בzx אם אתה מוריד את הגריל הקדמי אתה רואה את המאווררים בינהם יש קופסה משולשת קטנה ובתוכה שלושה ממסרים קודם תנסה להחליף אותה דבר שני יכול להיות שהמחשב פיקוד מאווררים שלך לא תקין ועוד יכול להיות שהסווטיש שלך לא תקין אם לא תסתדר פנה אלי בה"פ ואני אעזור לך
  11. ראש מנוע שלא עבר איזו שהיא טראומה של רתיחה או משהוא דומה אין לו בלאי הבלאי הוא במכלולים בתוך הראש כמו גומיות שסתומים ומובילי שסתומים והשסתומים עצמם מעבר לזה ראש מנוע זה גןש של אלומיום עם מעברים בתוכו
  12. erezzx

    הופרדו בילדתם ?

    מה אתם לא יודעים היום לא בונים דגמים חדשים רק מחליפים את הסמל בחזית הרכב
  13. LOL לא רק שאתה טXXל, אתה גם משעשע המשך כך ! הראה את "פניני חוכמתך" לבאי הפורום חברים, תלמדו מארז איך לתחזק צרפתיה, כולכם/נו חאפרים !!! LOL איציק מה אני אגיד לך כנראה שאתה צודק איציק חברי היקר והמלומד
  14. בסובארו לא עושים ראש ב100000 אלא מחליפים מנוע
  15. אתה אומר את זה כאילו כל הצרפתיות סובלות מגומיות שסתומים וביפניות לא שמעו על הבעיה רוב היפניות יותר משתלם להחליף מנוע מאשר לפתוח ולשפץ אותו בגלל עלויות זולות יחסית דבר שני במנועים היפניים לרוב כשאתה עושה ראש וגומיות שסתומים מה שנוצר לך זה לחץ קרטר בגלל הרינגים המשובחים והאוטנים של היפניו עכשיו סתם שאלה אתה יכול להראות לי מיצובישי לנסר שזה נחשב לרכב מאוד אמין שלא הוחלף לה מנוע והיא לא מעשנת כי אני יכול להראות לך אחת עם 80000 ק"מ יד ראשונה שלא מפסיקה לעשן וזה לא רק בגלל הגומיות שלה והמנוע שם לא עבר איזו שהיא טראומה
×
×
  • תוכן חדש...