Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא דניאל נוסעים ברכבים יום יום וכמובן שלא עוברים איתם את תלאות היום יום.

177K ק"מ ב-7 שנים, לא מספיק? יומולדת בדצמבר. :wink:

20K ק"מ מאוגוסט 2002 עד מרץ 2003 גם הולכים ברגל?

 

אגב, ל-erezzx יש הודעות מעט הזויות. :wink:

 

אלו שרוצים רכב בשביל היום יום וללא זיקה ספורטיבית לא כדאי להמליץ להם

על צרפתיה בעלת מנוע TU לדוגמא .

המנוע הזה עבד ועובד עדיין יפה מאוד על ה-306-ים שהיו בחברה בה אני עובד

ורובם ככולם חצו את ה-150K ק"מ. אני מדבר על אותן 306-ים שדוד דיבר עליהן.

 

לסיכום מבחינתי, איש איש כישר בעיניו יעשה.

:)

 

 

א. דניאל אתה יודע אילו תיקונים הרכב עבר בשאר הK בחיו , אם כן ראה סעיף זה מבוטל.

 

ב. ה 20 K שעשית , עשית לא ביום יום . אולי בתנאים קשים אבל העובדה שאתה לא נוסע

ברכב יום יום שומרת על האוטו .

 

ג. בנוגע ל 306 , כולן היו בחברה אם אני לא טועה , מניין אתה יודע מי מהן עברה מה

וכמובן שחברה זה לא בן אדם פרטי שחושב פעמיים על כדאיות של תיקון זה או אחר

ואולי העובדה הכי חשובה שהקילומטרז' שלהם נעשה בזמן קצר יחסית , ולא לאורך זמן כמו למשל 9 שנים ( כמוו 306 שאני מכיר לדוגמא ) החוכמה היא לראות מה קורה לרכב עם השנים ובהתאם למספר הקילומטרים.

 

ד.דניאל , אתה מביא דוגמאות של חברה ושל האוטו שלך בעוד שיש פה המון אנשים פרטיים

שמספרים לך מה הרכב שלהם עבר ועד כמה הוא לא אמין , אתה רוצה להאמין שפיז"ו אמינה אוקיי סבבה אין בעיה . אני בחיים לא הייתי פרנקופיל ואני בחיים גם לא הייתי

מהמדרס השני , אני אוהב את האוטו שלי והוא לא אמין זה הכל .

הויכוח פשוט מיותר.

 

ה. בקשר לארז הלוואי עלי ועלינו את הרכב שיש לו .. ( וולקן ירוקה עם כונס קטן ועם

רדיאטור "מגעיל" בתוך שבר בפגוש הקדמי..) וגם ידע לא חסר לו..

 

 

 

:wink:

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה לי שגם פעם ב-YNET הגיעו פחות או יותר לאותה מסקנה.

 

1. אולי פיז'ו בכללי פחות אמינה מסובארו, אבל יש לה את היתרונות שלה.

2. לאו דווקא כל היפניות/גרמניות אמינות (לא חסרות נבלות יפניות שקורסות - מיצובישי, או גירים ב-VW).

3. מה שכן, פיז'ו יותר רגישים לטיפול כושל.

 

תכנון לקוי? לכל חברה יש את זה.

לפיז'ו זה קיים למשל ב-106 עם הכיסוי של משאבת ההגה כוח (יש לזה גם יתרונות - עלות).

אצל סובארו למשל החיסרון בתכנון של הקלאץ' והגיר של האימפרזה טורבו (חלשים ברמה פאתטית, במיוחד לעומת פיז'ו שבה גירים של 15~ קג"מ מחזיקים גם מעל ל-30).

אצל VW? קלאץ' שממוחלף ביחד עם גלגל תנופה (חובה, זה מגיע ביחד) ועולה את משקלו בזהב (ותאמינו לי שהוא כבד מאוד מאוד).

 

 

ולרועי, בלי שום רצון לעקוץ או כל דבר אחר, אבל אם עולה לתקן את הבעיה שלך במנוע (ומספר רכיבים מסביב) כ-50K, אז הבעיה היא לא בפיז'ו אלא במוסכים.

כי עם כל הכבוד, תן לי XN 1400 ו-50K ואני בונה לך GTI6 לתפארת מדינת ישראל.

המנוע שלך היה אמור להבעט לפח זבל הקרוב, כבר מזמן (אני מודע לזה שאני לא מעודכן בכל הפרטים) והיה צריך לשים אחד חדש אחר במקומו (או אפילו מפירוק/ייבוא). זה היה הרבה יותר זול.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
ולרועי, בלי שום רצון לעקוץ או כל דבר אחר, אבל אם עולה לתקן את הבעיה שלך במנוע (ומספר רכיבים מסביב) כ-50K, אז הבעיה היא לא בפיז'ו אלא במוסכים.

כי עם כל הכבוד, תן לי XN 1400 ו-50K ואני בונה לך GTI6 לתפארת מדינת ישראל.

המנוע שלך היה אמור להבעט לפח זבל הקרוב, כבר מזמן (אני מודע לזה שאני לא מעודכן בכל הפרטים) והיה צריך לשים אחד חדש אחר במקומו (או אפילו מפירוק/ייבוא). זה היה הרבה יותר זול.

 

50 אלף שקל לעשרות תיקונים, בכללם המנוע.

 

אגב - אתה לא רחוק מהאמת - בסופו של יום החלפת המנוע, הגם שלא נדרשה, הייתה יוצאת כלכלית יותר ללובינסקי.

oh well, לא תשמע ממני סימפטיה עבורם ;-)

פורסם

סתם בשביל ההבהרה:

ה 20 K שעשית , עשית לא ביום יום . אולי בתנאים קשים אבל העובדה שאתה לא נוסע

ברכב יום יום שומרת על האוטו .

ראשית כל, את ה-20K הללו עשיתי בנסיעה יומיומית על האוטו (נסיעות לזכרון יעקב

ונסיעות יומיומית לעבודה בראש-העין).

האוטו לא עמד רגע בשמונת החודשים הללו, פרט לשבועיים מצטברים ולא-רצופים שבמהלכם שנוררתי

306-ים עם דלקן של חברים מהעבודה שטסו לחו"ל.

ב-106 הייתי מתדלק כל שלושה או ארבעה ימים.

האוטו לא נסע?! :shock:

 

חוצמזה, כבר דנו בעובדה הבאה לא פעם:

אי נסיעה ברכב לתקופות זמן ארוכות אינה מיטיבה עימו.

נסועה נמוכה אינה ערובה לרכב שמור. כלל וכלל לא !

ממך ציפיתי שלא תשכח את זה. :wink:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

50 אלף שקל לעשרות תיקונים, בכללם המנוע.

 

אגב - אתה לא רחוק מהאמת - בסופו של יום החלפת המנוע, הגם שלא נדרשה, הייתה יוצאת כלכלית יותר ללובינסקי.

oh well, לא תשמע ממני סימפטיה עבורם ;-)

 

תראה, כששמעתי ממך שהם התעקשו במרכזי לתקן בעצמם, וכמובן לא תיקנו, ואחרי כלום זמן זה קרה שוב ושוב היה צריך להוציא אותו, לשלוח אליהם ולתקן שוב (ואז זה שוב לא תוקן כמו שצריך?) אז באמת לא מגיעה להם כל סימפטיה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
סתם בשביל ההבהרה:

ה 20 K שעשית , עשית לא ביום יום . אולי בתנאים קשים אבל העובדה שאתה לא נוסע

ברכב יום יום שומרת על האוטו .

ראשית כל, את ה-20K הללו עשיתי בנסיעה יומיומית על האוטו (נסיעות לזכרון יעקב

ונסיעות יומיומית לעבודה בראש-העין).

האוטו לא עמד רגע בשמונת החודשים הללו, פרט לשבועיים מצטברים ולא-רצופים שבמהלכם שנוררתי

306-ים עם דלקן של חברים מהעבודה שטסו לחו"ל.

ב-106 הייתי מתדלק כל שלושה או ארבעה ימים.

האוטו לא נסע?! :shock:

 

חוצמזה, כבר דנו בעובדה הבאה לא פעם:

אי נסיעה ברכב לתקופות זמן ארוכות אינה מיטיבה עימו.

נסועה נמוכה אינה ערובה לרכב שמור. כלל וכלל לא !

ממך ציפיתי שלא תשכח את זה. :wink:

 

דניאל

 

אתה בעצמך אמרת לא פעם ולא פעמיים שיש לך רכב חברה

קודם כל זה היה הפולו קלאסיק לאחר מכן הפוקוס ועכשיו הקיה לא?

 

נכון נסיעה נמוכה היא לא ערובה לרכב שמור , אבל נסיעה פעמיים בשבוע

דינה לא כנסיעה נמוכה .

 

בכל מקרה הויכוח סתמי שכן מנוע ה TU לא אמין ברוב המקרים .

וזה על סמך נסיון חברי הפורום.

פורסם
אתה בעצמך אמרת לא פעם ולא פעמיים שיש לך רכב חברה

קודם כל זה היה הפולו קלאסיק לאחר מכן הפוקוס ועכשיו הקיה לא?

אכן, אך קיבלתי את התקן לרכב חברה רק בראשון באפריל 2003,

לפני חצי שנה בדיוק.

עד אז ה-106 הייתה בשימוש יומיומי, לאחר שנרכשה באופן לא מתוכנן. :roll:

להט הרגע, קוראים לזה. :wink:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אתה בעצמך אמרת לא פעם ולא פעמיים שיש לך רכב חברה

קודם כל זה היה הפולו קלאסיק לאחר מכן הפוקוס ועכשיו הקיה לא?

אכן, אך קיבלתי את התקן לרכב חברה רק בראשון באפריל 2003,

לפני חצי שנה בדיוק.

עד אז ה-106 הייתה בשימוש יומיומי, לאחר שנרכשה באופן לא מתוכנן. :roll:

להט הרגע, קוראים לזה. :wink:

 

דניאל

 

"רק " חצי שנה..

האוטו שלי עשה ב"רק" חצי שנה 10 אלף קילומטר על צרכי היום יום ..

 

אז זה לא בדיוק "רק"...

 

 

ודיי תם הויכוח או הדיון.

פורסם
"רק " חצי שנה..

האוטו שלי עשה ב"רק" חצי שנה 10 אלף קילומטר על צרכי היום יום ..

 

אז זה לא בדיוק "רק"...

 

 

ודיי תם הויכוח או הדיון.

 

הוא כתב :

20K ק"מ מאוגוסט 2002 עד מרץ 2003 גם הולכים ברגל?

בשבעה חודשים הוא עשה פי שתיים ממך...

לא הבנתי מה אתה רוצה...

:-)

פורסם
להט הרגע, קוראים לזה.

 

להט הרגע... להט הרגע... הממ... להט הרגע? אז ככה קוראים לנקודה בזמן בה החלטתי לבחור בזה:

 

album_pic.php?pic_id=36

 

וזה:

 

21215456.jpg

 

במקום בזה:

 

21215240.jpg

 

וזה:

 

download.php?id=7347

 

:? ותודה לשלומי ורז

 

 

 

 

 

 

:wink:

 

(טוב, נעזוב את זה כי זה לא תורם לדיון במיוחד...)

פורסם
בסובארו לא עושים ראש ב100000 אלא מחליפים מנוע

 

LOL :lol::lol:

 

לא רק שאתה טXXל, אתה גם משעשע :wink:

 

המשך כך ! הראה את "פניני חוכמתך" לבאי הפורום :!:

 

חברים, תלמדו מארז איך לתחזק צרפתיה, כולכם/נו חאפרים !!!

 

LOL

:lol::lol::lol:

 

איציק

מה אני אגיד לך כנראה שאתה צודק איציק חברי היקר והמלומד

erezzx

פורסם
בסובארו לא עושים ראש ב100000 אלא מחליפים מנוע

 

LOL :lol::lol:

 

לא רק שאתה טXXל, אתה גם משעשע :wink:

 

המשך כך ! הראה את "פניני חוכמתך" לבאי הפורום :!:

 

חברים, תלמדו מארז איך לתחזק צרפתיה, כולכם/נו חאפרים !!!

 

LOL

:lol::lol::lol:

 

איציק

מה אני אגיד לך כנראה שאתה צודק איציק חברי היקר והמלומד

 

העיקר ש"השכלנו" מפניני חוכמתך :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
"רק " חצי שנה..

האוטו שלי עשה ב"רק" חצי שנה 10 אלף קילומטר על צרכי היום יום ..

 

אז זה לא בדיוק "רק"...

 

 

ודיי תם הויכוח או הדיון.

 

הוא כתב :

20K ק"מ מאוגוסט 2002 עד מרץ 2003 גם הולכים ברגל?

בשבעה חודשים הוא עשה פי שתיים ממך...

לא הבנתי מה אתה רוצה...

 

הוא אמר שהוא קיבל את התקן רק באפריל , ועברה חצי שנה .

אז אני אומר "רק " כי בחצי שנה הזו הוא לא עשה קילומטראז' רב.

לעומת זאת אני עשיתי בחצי שנה 10 K לצרכי היום יוום

זו הייתה הכוונה , בכלל כל דבר אני צריך להסביר ?

פורסם

לירנוש, רק תזכור שבשבעת החודשים שקדמו למכוניות עם הדלקן,

ה-106 שלי עשתה 20K ק"מ בשבעה חודשים.

תקרא את זה שוב בבקשה. :wink:

 

תודה, אריאל. :D

 

רועי, תודה לאל ולדוד א' על אותו "להט הרגע".

מי היה נותן לי סיבוב על 106 ראלי ומצפה שאני לא אתאהב במקום... :?

אני לא מצטער לרגע וההיפך הוא הנכון, למרות שהייתי חוסך המון

כסף אם לא הייתי קונה את ה-106.

יש דברים שלא משתווים לכסף. כסף הולך וכסף בא.

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...