Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי כבר חיפוש אבל לא נתקלתי בהשוואה ישירה בין שלושתם,אבקש עזרה מאנשים שיש להם נסיון איתם,שמעתי את אלפיין ומאוד אהבתי אבל לדעתי כמו שכבר ציינו טיפה חסר לא באס.סוג מוסיקה היא אלקטרונית .שלושתם תומכים ב 3 WAY אבל שאלה מהם הסלופים ונקודות חיתוך?כמוכן קלריון יותר זול מבין שלושתם בהפרש של מעל 400שקל לפחות. לכל עזרה אודה מאוד

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קלריון כאילו דא?!

 

תנסה לקנות אותו בחו"ל עולה גרושים! 220$-250$

 

(בוריס מה קרה כבר ננעלת על הסטריאו 60 אני רואה? :twisted:

אבל אתה מוכר את הקומפוננט אז למה המגבר?

קודם תבחר רמקולים כמו שצריך (פוקל! :wink: כן כן FOCAL!)

במיוחד שאתה שומע דאנסים אז בכלל אז אני לך מה יותר מדיי לחשוב על מורל שוב.. גג טוויטר סופרימו.)

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

צודק,התכוונתי כמובן כאשר כל הסט אפ הוא זהה חוץ מ HU.

GTI1980 אז למה לקחת פיוניר?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

GTI1980 אז למה לקחת פיוניר?

 

+1. בדיוק מה שבאתי לשאול. נראה לי כי הייתה לו האפשרות לרכוש אותו בזול, לפי מה שזכור לי. צודק או לא?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
+1. בדיוק מה שבאתי לשאול. נראה לי כי הייתה לו האפשרות לרכוש אותו בזול, לפי מה שזכור לי. צודק או לא?

אתה מדבר ?!!!

גיא.

אם אנני טועה אתה אחד מהפיונירים כאן בפורום , ועוד השרוטים שבהם :lol:

בברכה יהודה

פורסם

אני?! :shock:

זה שלי יש פיוניר ולאחי יש זה לא אומר כלום :lol:

דרך אגב לאחי יש את ה-880 והוא אחלה מכשיר למרות שראיתי אותו פעם אחת (זה כבר סיפור אחר למה פעם 1).

אני אישית הייתי הולך על הפיוניר, אולי בגלל שאני כבר רגיל אליהם.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

למרות שאני ככן צצליץ על ה775 , אני מעדיף את ה9855 מכשיר שלדעתי הוא פשוט מצויין קל לתפעול לעומת השתיים האחרים

מי חשב שכך זה יהייה אה ?

 

יש לי ניסיון עם שלושתם אז ככה :

1 9855 כי הוא פשוט יותר טוב לדעתי

2 775 בגלל המחיר

3 880 כי זה המקום שנשאר לו . לא שהוא לא טוב .

פורסם

לא אחווה דעה על האחרים למרות ששמעתי לא מעט את הקלריון, קשה לי לחוות דעה על HU שלא היה ברשותי כמה חודשים

אבל אחרי כמעט שנתיים עם ה9855 אני יכול להגיד שהוא מ-ע-ו-ל-ה מכל הבחינות ממש מכל הבחינות

פורסם

אלפיין. לא שיש לי משהוא נגד פיוניר, אבל אני פשוט לא רואה סיבה לקנות אותו שיש מכשירים כמו 9855, 9853 ו9835.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

ב9853 אני ממליץ לא לגעת גם לא עם מקל, עם התצוגה סוג ז' שלו שנראית כמו רדיו מהשוק שבקושי מבינים איזה כיוון עשית, לא מוכן לקבל את זה במכשיר במחיר הזה

פורסם

ואני חושב שכל המכשירים האלו באותה רמה. זה שאולי האלפיין נראה פחות מצועצע מהפיוניר (והכוונה לא מבחינת החיצוניות) זה לא אומר שהוא עדיף עליו. אותו כנ"ל על הקלריון.

על מה אני מתבסס? על זה שלכולם יש כמעט את אותם האופציות.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אופציות לא מכריעות את המשחק, מה חדות החיתוך, מה אמינות החיתוך זאת אומרת שאתה חותך 80 הרץ היי פס ב24 סלופ האם זה באמת 80 הרץ בדיוק ? האם זה באמת 24 סלופ ?

כמה רעשים הוא סופח

כמה טוב הוא משחזר את המקור מהדיסק וכו' וכו'

 

בקשר למראה מצועצע אין קשר - 9855 לא מצועצע הוא בעל תצוגה נוחה וקריאה ובקיצור מושלם, לעומתו ה9853 בעל תצוגה ירודה ברמה שמקשה על תפעול תקין של המכשיר

פורסם

עתיד, הכוונה הייתה שהאלפיין לא מצועצע. הפיוניר לעומתו כן, ומאוד (אפילו שיגידו שהוא המכשיר הכי פחות מצועצע של פיוניר, הוא עדיין כזה). ואני עדיין בדעה שלי ששלושתם באותה רמה. זהו :-D

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שלושתם שווי ערך.

לפיוניר סאונד שיותר קל להתחבר אליו בהתחלה.מאוד LOUD

לאלפיין יש סאונד טוב אך נוטה לאמריקאי.

לפיוניר סאונד היכ נאמן למקור ומאוד FLAT. אם אתה לא אוהב FLAT לא לגעת.


×
×
  • תוכן חדש...