Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אקליפס סדרה 8445 ו8554 הם לא מכשירי היי-אנד אלא מכשירים ברמה גבוהה מאוד ומכשירים מעולים.

הCD7000 והCD7100 הם גם לא מכשירי היי-אנד אלא באמת פסגת הטכנולוגיה במכשיר אחד.

לאקליפס היו לא מעט מכשירי היי-אנד אמיתיים כמו ה55090 שהוא היה מכשיר בעל קרוס מלא, ללא מגבר פנימי ,שאסי מנחושת ממיר כפול של 24 ביט דלתא סיגמא עם 64X אוברסמפלינג.

סה"כ רמה מאוד גבוהה, גם הCD7000/7100/8445/8554 הם בעלי ממיר של 24 ביט דלתא-סיגמא,(אגב הדלתא סיגמא מסל רק שיטה מסויימת, לא אומר שזה דווקא יותר טוב).

 

המכשירים של קלריון ברובם הם בעלי ממיר של 24 ביט אלפא פרוססור, דווקא בדגמים הישנים יותר בעלי ממירים של 20 ביט ו24 ביט רגיל ו24 ביט כפול בשיטת בר-ברון הם העדיפים (9255EX, 9255EXL,HX-D1,HXD10,HXD20L).

 

אלפיין למעט הF1 סטאטוס, אינם משתמשים בממירי 24 ביט, אלא ב1BIT עם רגולטור, טוב או לא? זה עניין של טעם.

מבחינה מדעית, 24 ביט יתרגם את אות המקור טוב יותר מרגולטור כזה או אחר, או מעבדי מולטי ביט למינהם(כמו פאנסאוניק וJVC)

 

פיוניר עובדים עם ממירי בר-ברון, וזה לא בהכרך אומר שהם נשמעים יותר טוב מהאלפיין או ברמה של קלריון ואקליפס, זה רק מציין באיזו שיטה הם פועלים, הבעיה היחידה בכל הפיוניר בעלי ממירי 24 ביט למעט בP9 ועוד כמה דגמים של סדרות הODR וכו' הוא הDSP שהורס את כל הצליל.

אם אפשר לעקוף אותו (כמו בP9 עם הפרוססור) זה יכול להיות מכשיר מושלם.

עד אז, יש עוד כמה שיותר טובים.

 

אגב, למי שהזכיר פה סוני, אז גם הם פועלים עם 24 ביט של בר-ברון.

 

דנון(שהמציאה ופיתחה את השיטה של אלפא-פרוססור) מקינטוש,נאקאמיצ'י וכו' פועלים רק עם אלפא-פרוססור.

under construction..

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעוניין בבקשה לשמוע יותר לגבי אקליפס CD7000 \CD7100 ,מהי עלות,אמינות המכשיר,תומך 3 WAY ?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לפי דעתי האקליפס CD7000/7100 זה המכשיר היחיד שבאמת יכול לתת תחרות לקלריון גם מבחינת שמע, גם מבחינת תצוגה, גם מבחינת צורה ההפעלה שלו, וגם מבחינת הפיצ'רים שבו כגון קרוס 3WAY, טיים קורקשיין, אקוליזר פרמטרי, בעל PREOUT יותר גבוה (אם אני זוכר נכון ECLIPSE PREOUT 8V ו CALRION 775 PREOUT 6V).

הבעיה היחידה אצלו זה העלות המחיר, מתומכרה מאד גבוה בארץ מכיוון שיבואן ECLIPSE לפי מה שידוע לי הוא גם מייבא את HERTZ וAUDISON שגם התמכור שלהם לא ממש נמוך בארצנו.

פורסם

הCD7000 בעל 3 יציאות של 5V בהתנגדות של 60 אוהם.

הCD7100 בעל 3 יציאות של 8V בהתנגדות של 50 אוהם.

 

הCD7000 נמכר באיזור ה4000ש"ח+-.

הCD7100 נמכר באיזור ה5500ש"ח+-

זה מייבוא רשמי של היבואן (מייבא גם את אודיסון והרץ).

 

סה"כ, אני משוכנע שיש גם ייבוא מקביל המחירים די יקרים, בארה"ב המחירים מאוד נוחים ואפשר לייבא באופן עצמאי, אבל זה כמובן ללא אחריות 3 שנים וכל היוצא מזה.

כאשר מדובר על מכשירים כאלו עם פאנלים חשמליים ועוד מכלולים היכולים להתקלקל כתוצאה מקצר בשגגה או מנפילה של פאנל וכו', מספיק תקלה אחת לגרום לנושא להיות לא כלכלי, אבל כל אחד ושיקולו.

 

סה"כ מהיכרות אישית שלי עם הרבה מכשירים של אקליפס הם מאוד מאוד אמינים, כנ"ל גם קלריון.

under construction..

פורסם

ניר, אני מסכים איתך, ומוסיף שאם יודעים ובאמת שומרים על ציוד שהוא גם ככה ברמה גבוהה, אין סיבה שהוא יתקלקל.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה רבה לכולם ,מקווה שאראה את קלריון האחד המפגשים הקרובים ואחליט כי אקליפס נורא (יקר פי 2 מקלריון) עד אז תודה על כ ל העזרה ועזרתם הרבה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp


×
×
  • תוכן חדש...