Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאונד מאוד אמריקאי ? אני אנסה בבית, אתה בעצם אומר שאני אכניס לאלפיין שלי דיסק של אמה שפלן ישמיע לי שיר של 50 סנט ?

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לאלפיין יש סאונד טוב אך נוטה לאמריקאי.

 

הוא מתכוון לזה שאם אתה שם מוזיקה ישראלית אז הזמר ישמע עם מבטא אמריקאי ..

 

:-P

פורסם
ואני חושב שכל המכשירים האלו באותה רמה. זה שאולי האלפיין נראה פחות מצועצע מהפיוניר (והכוונה לא מבחינת החיצוניות) זה לא אומר שהוא עדיף עליו. אותו כנ"ל על הקלריון.

על מה אני מתבסס? על זה שלכולם יש כמעט את אותם האופציות.

 

גיא.

כמה דקות לפני שהמשיח יגיע , יש סיכוי שאני ארכיב את המערכת , ואז יש סיכוי שתוכל להבין שלHU שונים יש סאונד שונה . ולכן פיצ'רם בלבד לא עושים את זה . זה כמו להשוות מלון לעגבניה כי שניהם סגלגלים

 

ולעתיד , לא אם תשים 50 סנט הוא ישמע כמו דולר ואמה שפלן תשמע כמו זמרת אחרת , בקלריון היא תשמע כמו זמרת טובה:lol:

 

אני מציע שתצאו מהסרט שכול הHU נשמעים אותו דבר . זה שאתם לא יכולים לעשות מבחן עיוור כי אין מערכות זהות במכונית זהה ע"י מתקין זהה , לא אומר שאין הבדלים . ואם היה לך נסיון של המון זמן בשמיעת מערכות היי אנד ביתיות , היית לומד שאתה יכול לתת ציוויון סאונד גם אם אתה לא שומע במבחן עיוור , כשצריך המוח נותן לך זכרון מוסיקלי , הוא לא חד כמו חזותי אבל הוא די טוב . וזה מנסיון . כי אני זוכר את ההתרשמויות שלי מכלים ומערכות שנים אח"כ

בברכה יהודה

פורסם
הפיוניר הזה זכה באיזה פרס אין לי מושג מה בדיוק משמעות הפרס הזה ומי מחליט עליו אבל...

 

הפרטים כאן

http://www.pioneer.eu/eur/content/press/news/eisaDEHP88RS.html

זה פרס די נחשב באירופה , הוא אומר שהם בחרו בפיוניר בגלל הפיצ'רים שיש לו . זה עדיין לא הופך אותו לטוב יותר (לדעתי בלבד ) .

אני מבין שאני בדיעת מיעוט בפורום , אבל זה בסדר גמור

בברכה יהודה

פורסם

גיא שומאכר וזה וזה וזה צודקים. שלושתם מכשירים מעולים מבית טוב.

אם אני הייתי בדילמה של פותח השרשור הייתי בוחר במה שיושב לי טוב במוח -> אתה חושב שהאלפיין הוא הכי טוב? קח אותו. יש לך דעה ש"קלריון זה איכות"? קח אותו. קח את המכשיר שיראה לך כבחירה הנכונה.

באופן אישי (זה מודגש כי זה מייצג דעה, לא עובדה ולא שום דבר אחר) לא הייתי בוחר באלפיין בשל הסרבול והנדסת האנוש של המכשיר. זאת גם הסיבה שהקלריון היה נשאר בחנות ולא נכנס לרכב שלי.

את הפיוניר לעומת זאת מצאתי הכי נוח וקל לתפעול, עם תפריטים גרפיים פשוטים וברורים.

 

מבחינת הסאונד כל המכשירים ישמעו טוב ונקי, סה"כ כולם נמצאים באותה קטגורייה ורמה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טוב אני חושב שאנשים פה מתחילים לדבר קצת לא לעניין (שטויות?) עם כל מיני דימויים ומטאפורות כאלה או אחרות

 

אני חושב - ש3 המכשירים ברמה גבוהה - לכן פותח השרשור פשוט צריך לבחור מבינהם על פי :

 

1- תקציב

2- נוחות תפעול

3- חיבה ויזואלית למכשיר .

 

תקנו אותי אם אני טועה .

פורסם
כמה דקות לפני שהמשיח יגיע , יש סיכוי שאני ארכיב את המערכת , ואז יש סיכוי שתוכל להבין שלHU שונים יש סאונד שונה . ולכן פיצ'רם בלבד לא עושים את זה . זה כמו להשוות מלון לעגבניה כי שניהם סגלגלים

 

 

ומה זה קשור למה שאני אמרתי? אמרתי ששולשתם מכשירים באותה רמה. זה שלאחד יש משהו כזה או אחר שלשני אין, ולשלישי יש עוד משהו שלשתיים האחרים אין (נו הבנתם את הרעיון) לא עושה אותו יותר מוצלח בכמה דרגות מהשני. אז לדעתכם יש לו סאונד "וואו" ולשני אין. זה לדעתכם! מי אמר שפותח השירשור יזהה את זה בכלל? מי אמר שזה נכון בכלל? :roll:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ומה זה קשור למה שאני אמרתי? אמרתי ששולשתם מכשירים באותה רמה. זה שלאחד יש משהו כזה או אחר שלשני אין, ולשלישי יש עוד משהו שלשתיים האחרים אין (נו הבנתם את הרעיון) לא עושה אותו יותר מוצלח בכמה דרגות מהשני. אז לדעתכם יש לו סאונד "וואו" ולשני אין. זה לדעתכם! מי אמר שפותח השירשור יזהה את זה בכלל? מי אמר שזה נכון בכלל? :roll:בגלל זה אמרתי שאצלי תוכל

 

גיא.

יתכן ותוכל גם במערכת של עופר אם הוא יסכים להחלפת HU . חוץ מהמערכת שלו וזו שאני מתכנן לא נראה לי שיש מערכות (שאני יודע עליהם) בפורום שיכולות להראות לך הבדלי שמע בין HU

בברכה יהודה

פורסם
טוב אני חושב שאנשים פה מתחילים לדבר קצת לא לעניין (שטויות?) עם כל מיני דימויים ומטאפורות כאלה או אחרות

 

אני חושב - ש3 המכשירים ברמה גבוהה - לכן פותח השרשור פשוט צריך לבחור מבינהם על פי :

 

1- תקציב

2- נוחות תפעול

3- חיבה ויזואלית למכשיר .

 

תקנו אותי אם אני טועה .

 

מסכים עם כל מילה, אני גם התלבטתי בין שלושת המכשירים, אני גם הייתי צריך לחכות איזה 3 חודש עד שה775 יגיע לארץ, והיו כל מיני שמועות שהוא יגיע עוד שנה, אז הלכתי וקניתי את ה880PRS, ואני לא מתחרט ולא לרגע.

פורסם

קלריון 775 יש לי את המכשיר ואני מרוצה ממנו מה שגם שמעתי את הפיוניר עם סט כמו שלי ולא אהבתי את הצליל שלו

אבל אני לא אוהב צליל פיונירי.ואני גם פריק של קלריון.

אלפיין אין לי דעה עליהם אני לא בעד לא נגד מי שאוהב אוהב, אני נשאר חזק עם קלריון

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אלפיין 9855 יש לי את המכשיר ואני מרוצה ממנו מה שגם שמעתי את הקלריון עם סט כמו שלי ולא אהבתי את הצליל שלו

אבל אני לא אוהב צליל קלריוני .ואני גם פריק של אלפיין.

פיוניר אין לי דעה עליהם אני לא בעד לא נגד מי שאוהב אוהב, אני נשאר חזק עם אלפיין

פורסם

אני חייב לציין שרמת התגובות פה הולכת ויורדת בתהום ללא גבולות , קחו את עצמכם בידיים .

מי שיש לו מה להגיד שיאמר ומי שלא יודע מה לעשות .

 

לכל מי שהיתה או יש ניסיון עם המכשירים - ולא לראות אותו פועל למשך 3 דקות אצל חבר , כן צריך לתת חוות דעת כל השאר - יכולים להשכיל ולתת לזמן לעשות את שלו .

פורסם

מחזק את התגובה של רוני.מכל התגובות שהיו אף אחד ,תחל'ס, לא איפיין את סוג הצליל שכל שמכשיר מפיק.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

מה סוג צליל מה? אני לא מבין אותכם מה הקשר לסוג צליל לאיכות המכשיר?! נו באמת :x

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...