Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מכשיר מפיק סוג שונה של צליל כי יצרן שם דגש על אופי מסויים בדיוק כמו רמקולים (פוקל VS מורל)

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סיביק 98 -

 

עם רכיבים טובים אין שום סיבה לא להגיע לתוצאות מצוינות .

 

אני מבטיח לך שכל רדיודיסק שתבחר יתן תוצאות טובות בהחלט

אם אתה לא בטוח כל כך באיזה מכשיר אתה מעוניין

האופציה הטובה ביותר היא פשוט לבקש מאנשים להשים את הרדיודיסק שברשותם אצלך ברכב לשחק איתו מספר דקות (שעה אפילו)

ולבסוף לעשות בחירה לאחר מחשבה בנוגע ל-

1. נוחות תפעול.

2. חיבה למראה של המכשיר

3. איכות הסאונד שהוא מעביר למגברים שלך וכך הלאה לרמקולים .

4. פונקציונליות .

רק כך תגיע לתוצאה הרצויה שלך ולא על פי חוות דעת של חברי פורום , כי אחרי הכל כולם פה "מסוממים" ממוצרים\חברות כאלה ואחרים :)

גילוי נאות - אני מסומם למורל - למי יש בעיה ??

פורסם

יפה אמר הבחור, רוב האנשים פה "עיוורים" אחרי מותג מסויים ולכן זה לא אובייקטיבי, אתה צריך לסדר לך את העדיפויות של כל הדברים תעלה רשימה של קרטריונים ובעלי המכשירים ינסו לדרג לך כל קרטריון....ככה תוכל לדעת מה מתאים לך יותר, כי אחרי הכל הטעם של כולם פה שונה במעט

 

לדוגמא אלפיין :

תפעול : בהתחלה לא מובן אחרי שעה של משחקים נוח בצורה מדהימה ומאוד קל לערוך כל פיצ'ר בצורה גרפית וקלה, הכפתורים קלים, ונוחים ללחיצה ומאוד קל לתפעל את המכשיר ברמה הפיזית, הדלייג טאץ' (פס המגע) בהתחלה צריך להתרגל אבל אחרי זה דיי שימושי ויעיל

איכות צליל : לטעמי מדהים, קרוס מאוד מדוייק שכל שינוי הכי קטן של תדר בו מורגש בצורה מוחשית, ניתן עם כיוון נכון להגיע לתוצאה מדהימה לדעתי

פיצ'רים : יש מספיק פיצ'רים כלל עבודה ב3WAY למי שצריך לא חסר לי משהו שהייתי רוצה

תצוגה : מבחינת תפריטים התצוגה ברורה ומעולה, מבחינת תצוגה "שוואוו אוף" אין כלום יש איזה אנימציה של 3 שניות משהו מגוחך לחלוטין, מבחינת בהירות - התצוגה מאוד ברורה וגם שהשמש מולה רואים אותה בצורה מאוד טובה

 

עמידות : אחרי שנתיים עם ה9855 ביבוא מקביל הוא עמיד אין שריטות על הפאנל צבע לא דוהה או מתקלף וטפו טפו טפו לא היו תקלות או משהו בסיגנון עובד פיקס אחרי שעבר 4 מכוניות שונות !

 

זהו,

בעד : איכות סאונד, ניווט בתפריטים, מראה מאוד קולע לטעמי

נגד : תצוגות - יכלו להשקיע באיזה דולפין\שתיים

פורסם

רוני,כרגע אין אפשרות לנסות ולקחת מחברי פורום מכשירים כי לא נעים לי,באמת.שנית עכשיו מכרתי את הרכב ולרכב הבא ברצוני להיות מוכן עם כל הציוד,מגברים ,רמקולים וסאב ישנם נשאר רק HU משודרג(יש 6850 אבל לא מרוצה :lol:),לכן אני מבצע את הסקר.

לעתיד,אחלה תגובה ,זה מה שציפיתי מחבר'ה מלכתחילה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

טוב, גם אני אתן את החוו"ד שלי.

 

לאחר התעסקות ממושכת עם כל אחד מהמכשירים שהוזכרו כאן, אני יכול להגיד שכולם טובים,כולם יעשו את העבודה נאמנה.

הקלריון מאופיין בסאונד מעולה, מאוד מדוייק הקרוס נוח לשימוש, הטיים אליימנט עובד טוב אבל לא טוב כמו באלפיין 9855, הוא פחות מורגש כמו באלפיין אבל הוא זהה לפיוניר.

 

יתרונות ? זול (יותר זול מכל המתחרים שלו) מאוד פשוט לשימוש,24 ביט אלפא פרוססור עם DSP מעולה.

 

חסרונות? המכשיר נראה די עלוב ביחס למכשיר טופ אוף דה ליין של קלריון ל2007 (מלבד מכשירי ההיי-אנד), התצוגה שלו פלורסנטית וביום שמשי במיוחד היא לא הכי ברורה בעולם.

 

בקיצור, מבחינת מחיר+ סאונד = קלריון.

 

האלפיין 9855 מכשיר מעולה, נראה טוב, מאוד מאוד נוןח לשימוש הכל עניין של הרגל לגלייד טאץ', אקוליזיר מאוד מורגש,טיים קורשיין מעולה, קרוס מאוד נוח לשימוש ומאוד מורגש, אם כי בחיתוכים תלולים של 24DB סלופ, בחיבורים אקטיביים יש לו איזה באג שגורם לרעשים לא ברורים בתדרים מסויימים.

דיברתי גם על זה בעבר.

סה"כ אם המכשיר אינו מיועד לבי-אמפ אפשר לשרוד עם זה.

לגבי הסאונד, לי אישית יש משהו שמאוד מפריע לי באלפיין, הוא מעט מתכתי ולא תמיד אמיתי, אם זאת הוא מאוד חד ומדוייק , לטעמי הקלריון עדיף.

 

יתרונות?- מכשיר פשוט יפה, רווי בפיצ'רים כמו החלפות צבעים של התצוגה עם מעט אנימציות, נוחות,אקולייזר מעולה, טיים קורקשיין מעולה יותר מכל מתחריו.

אפשר לחבר לו את הפרוססורים של אלפיין ולקבל מערכת ראש כמעט מושלמת בעל כל האופציות שבעולם(זה השדרוג האמיתי)

חסרונות?- קרוס אקטיבי בעייתי, פאנל חשמלי גולש(יכול להיות מקור לבעיות אם לא שומרים על הפאנל), לא 24 ביט.

 

מבחינת פיצ'רים ואלמנטים כלו טיים קורקשיין ומראה ואופציה לשדרוג מסיבי(בגלל הפרוססורים)- אלפיין.

 

פיוניר 880PRS.

מכשיר ברמה גבוהה מאוד של פיוניר, מאוד נוח לשימוש במיוחד בתפריטים.

קרוס מאוד נוח לשימוש, טיים אליימנט כמו בקלריון, איטי ולא מספיק מורגש וגם לא הכי נוח לתפעול, בקטע הזה האלפיין מתעלה על שניהם(הפיוניר והקלריון)

לגבי הסאונד, טוב זה כבר טעם אישי, בכל נסיונותי עם המכשיר הנ"ל היה חסר לו משהו, תחום המיד מאוד חלוש וחייב שינויים ע"י אקולייזרים, תמיד ברגע שחובר אקוליזר חיצוני או מעט שינוי בפנימי של המכשיר אתה מתחיל לקבל תוצאה טובה.

סה"כ מכשיר מעולה, נראה טוב אם כי הפלסטיקה שלו מעט זולה למחיר שלו.

סה"כ תמורה מעולה למחיר.

 

יתרונות?- נוחות שימוש מעולה,נראה טוב מבחינת מראה חיצוני, קרוס אקטיבי מלא ונוח לשימוש.

חסרונות? - מבין שלושתם לי הוא נשמע הפחות מבין כולם(עמום וחסר לא המון במיוחד בתחום המיד העליון, פלסטיקה זולה,טיים אליימנט לא מספיק מורגש ונוח לשימוש.

 

 

אגב, לשם ההגינות, אני הייתי אומר שאני אמליץ מבין שלושתם על הקלריון כי לי אישית הסאונד חשוב יותר מכל דבר, אבל לא כל דעה שלי היא לאו-דווקא מתאימה לכל אחד.

סה"כ כולם טובים וכולם יעשו את העבודה ויביאו לתוצאה מעולה.

 

אני הייתי מוסיף להתלבטות את הCD7000 של אקליפס (רק כי ה7100 החדש הוא ממש יקר) כי מבחינתי הוא מתעלה על כל השלושה וגם על דגמים קודמים כמו ה9835 של אלפיין, וה955 של קלריון וה945.

under construction..

פורסם

לטעמי האלפיין היא הבחירה הטובה ביותר.

הפיצרים השונים שיש לו , החל מהטיים קורקשיין , הקרוס וכו מאפשרים לכוון את הסאונד ולמקסם אותו ביחס לרכיבים. שלושת המכשירים הם מכשירים טובים מאוד לכן הגמישות בפיצרים היא הפרמטר שלטעמי נותן את היתרון לאלפיין.

 

ונקודה נוספת , הרבה פעמים אני שומע פה על היתרון של קלריון בנוגע ל 24 BIT .. אני לא רואה בזה יתרון.

בלי להיכנס לויכוח אם יש הבדל או לא במבחן עיוור , בשביל כן לשמוע הבדל אנחנו צריכים מערכת ברמה מאוד גבוה. במידה ומדובר במערכת שהיא לא היי-אנד או מערכת באמת מושקעת ואיכותית אין שום משמעות ל 24 ביט. לעומת זאת לפיצרים השונים של הקרוס אקוולייזר טיימקורקשנים ושאר ירקות כן יש השפעה ולכן לטעמי ניתוב התקציב לדברים האלו יעיל יותר מניתוב תקציב עבור מעבד איכותי יותר על הנייר. עבור מערכות קצה כמובן ההתיחסות שונה .

 

לגבי נוחות תפעול ותצוגה - לי יש את ה 9833 . בהתחלה התפעול שלו סביר. מהר מאוד התרגלתי אליו והוא מאוד נח. לגבי התצוגה - אכן מדובר בתצוגה בינונית . אני אישית התרגלתי כנראה וזה בכלל לא מפריע לי. שיצא לי להתעסק ב 9855 עם הגלייד טאץ אני אישית לא אהבתי אותו ולא התחברתי אליו. אבל כאמור אין לי אותו , ואנשים שכן יש להם אותו אומרים שמתרגלים לזה וזה הופך להיות נח.

 

מבחינת אמינות - אלפיין נחשבת אמינה ואין הרבה בעיות במכשירים שלהם . למרות זאת אצלי יש בעיה שלפעמים הדיסק לא יוצא החוצה וצריך לשחק עם זה כמה פעמים עד שהוא יוצא.

 

אני מאוד מרוצה מהאלפיין . הקרוס שלו גמיש מה שמאפשר ניצול של המערכת ומשאיר אופציה טובה לשדרוגים בהמשך.

 

 

יתכן ותוכל גם במערכת של עופר אם הוא יסכים להחלפת HU . חוץ מהמערכת שלו וזו שאני מתכנן לא נראה לי שיש מערכות (שאני יודע עליהם) בפורום שיכולות להראות לך הבדלי שמע בין HU

 

אני לא מתלהב מעניין החלפת הדיוניט . החיתוך של ההורנים לדוגמא נעשה דרך האלפיין ב 1000 הרץ. באלפיין אני יודע מה חתוך ואיך , בהחלפת מכשיר תמיד יהיה לי את החשש מטעויות ולא בא לי שההורנים פתאום יקבלו תדרים של מידבאס והנזק יהיה גדול .. בהד יוניט שלי אני שולט ומכיר ואני אחראי , בהד יוניט אחר אין לי את הבטחון הזה. לא מדובר פה בתורת האטום אבל טעויות יכולות לקרות ונזק להורנים מבחינתי הוא "אסון".. אני פשוט מאוהב בהם . הם מבחינתי המהות של המערכת.

בכל זאת בעתיד בסביבה מבוקרת אפשר אולי לעשות ניסויים כאלו ואחרים. בכל זאת זה מעניין ..

 

דרך אגב , מה המערכת שאתה מתכנן ?

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני לא מתכנן משהו מיוחד כי הכל כבר קיים רק ממתין להרכבה (למכונית :evil: ,מתי כבר אמצא אותה).מידים של פוקל V2,טויטרים MT22,סאב פוקל 30A1 בתוך תיבה פתוחה של כ52ל' ,מגבר 4ערוצים של פייז אבולושן RS4 שיחובר למידים וסאב,מגבר 4 ערוצים של אוריון 4004 שיחובר לטויטרים וזוג רמקולים אחוריים ,עם גיין נמוך רק על מנת למלא קצת חלל מאחורה.אני רוצה להחליף את HU שלי ,כי אין בו אפשרות לבי-אמפ.כנראה שאשקול ברצינות רבה את קלריון כי יכול להיות שחדות של אלפיין יגרום לצליל להיות עוד יותר חד (אלפיין +פוקל) ,לא שזה רע,אבל בכל זאת יתרחק רבות ממקור.תקנו אותי אם אני טועה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

גיא גם אם זה נשמע לך הזוי ושטויות וכל מה שכמה אנשים חושבים פה.

לכל חברה יש צויון סאונד מסויים.

ואני מוכן לעשות את ההתערבות שרציתי לעשות עם עתיד.

ואני מוכן לקחת את הרכב שלי בתור מתנדב ולחבר אליו 3 מכשירים קלריון אלפיין ופיוניר באותה רמה והוכיח שיש לכל אחד מהם צליל שונה.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אם זה אכן יתבצע, תציינו בבקשה מתי.אשמח מאוד להגיע.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
גיא גם אם זה נשמע לך הזוי ושטויות וכל מה שכמה אנשים חושבים פה.

לכל חברה יש צויון סאונד מסויים.

ואני מוכן לעשות את ההתערבות שרציתי לעשות עם עתיד.

ואני מוכן לקחת את הרכב שלי בתור מתנדב ולחבר אליו 3 מכשירים קלריון אלפיין ופיוניר באותה רמה והוכיח שיש לכל אחד מהם צליל שונה.

 

ומה הקשר למה שרשמתי? אני רשמתי ששלושת המכשירים באותה הרמה בלי קשר לאיזה סאונד הוא מוציא או לא מוציא (לא טענתי שיש סאונד ולא טענתי גם להיפך). ואני עדיין לא מבין מה קשור הסאונד שהוא מוציא לאיכות המכשיר? תסתכלו על הפ'יצרים במכשירים ותראו שלשלושתם (כמעט) יש אותם פ'יצרים ואותם אפשרויות "משחק", ולכן המכשירים האלו באותה רמה. זהו.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

פיוניר 880PRS.

מכשיר ברמה גבוהה מאוד של פיוניר, מאוד נוח לשימוש במיוחד בתפריטים.

קרוס מאוד נוח לשימוש, טיים אליימנט כמו בקלריון, איטי ולא מספיק מורגש וגם לא הכי נוח לתפעול, בקטע הזה האלפיין מתעלה על שניהם(הפיוניר והקלריון)

לגבי הסאונד, טוב זה כבר טעם אישי, בכל נסיונותי עם המכשיר הנ"ל היה חסר לו משהו, תחום המיד מאוד חלוש וחייב שינויים ע"י אקולייזרים, תמיד ברגע שחובר אקוליזר חיצוני או מעט שינוי בפנימי של המכשיר אתה מתחיל לקבל תוצאה טובה.

סה"כ מכשיר מעולה, נראה טוב אם כי הפלסטיקה שלו מעט זולה למחיר שלו.

סה"כ תמורה מעולה למחיר.

.

מסכים עם גריו, כבעל PRS אני מעוד מרוצה מהמכשיר, לדעתי הרבה יותר נוח לתפעול מאלפיין, ואני מסכים איתו לגבי צליל שחסר, עד עכשיו לא היה לי זמן לגעת בEQ ואני מקווה שזה מה שיפתור את החוסר שקיים בסאונד, זה כאילו שהצלילים קרים נוראה (למרות שיש לי מורל :lol:) ומשהו מורגש חסר כאמור נאמר פה ולא פעם אחת, אין סאונד גרוע יש פשוט אנשים שלא יודעים לכוון.

לסיכום:

אני לקחתי אותו מכמה סיבות, נוחות, פיונר תמיד ידעו לעשות מכשירים נוחים לתפעול, מערך פונקציות מלאה ומרשים, תצוגה אלגנטית וללא סרדינים קופצים מהמסך.

קשה להשוות בין כמה מכשירי הי אנד מכיוון שיש מעט אנשים שיבחינו בהבדלים אם בכלל.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

"קשה להשוות בין כמה מכשירי הי אנד מכיוון שיש מעט אנשים שיבחינו בהבדלים אם בכלל."

 

אף אחד מהמכשירים הללו הוא לא היי אנד. אלו מכשירים ברמה גבוהה. לא היי אנד.

 

היי אנד זה הפיוניר+ הפרוססר.

הHX-D2 , HX-D1 , 9255EXL של קלריון.

הF1+ פרוססור של אלפיין.

סדרת 8 של אלקיפס בקושי מתקרבת.

מכשירים של דנון , מקינטוש , וכו..

פורסם

מצטער להגיד את זה אבל מה שרוני אמר פה לפני כמה הודעות הוא כל כך צודק רמת התגובות פה ירדה לרמה של ילדים, חוץ מכמה תשובות של הוותיקים פה כמו עופר וניר ואיתמר ועוד כמה אחדים אתם רק שיגעתם את פותח התר'ד.

 

המכשירים שמצויינים בתר'ד הנ"ל אינם מכשירי HIGH END אלא מכשירים ברמות הגבוהות של החברות אך לא בטופ ליין, לכל מכשיר ישנו ציוויון סאונד כמו שאמרו פה והקלריון מתקרב לציוויון הכי מקורי כלומר כמה שפחות לגעת בסאונד של השיר לעומת אלפיין ופיוניר שאוהבים להתעסק עם המעבדים שלהם ולתת גוון אחר לסאונד.

 

הדבר הכי חשוב ששכחו לדבר פה עליו וניר הזכיר אותו, האלפיין אינו מכשיר שהייתי לוקח ל BI-AMP עקב בעיית החיתוך שלו בסלופ 24DB. והפיוניר כבר שכחתם ששני חברי פורום שאחד מהם איתמר ומעניין למה לא הזכיר את הבעיה כאשר עובדים עם קרוס 3WAY משום מה הRCA מתהפכים כלומר LEFT פתאום RIGHT וכדומה, איתמר לא ציפיתי ממך שתעלים עין על כזה דבר.

 

בסה"כ אחרי כל ההודעות פה וכל הדברים שעלו ההמלצה החמה שלי היא הקלריון שמוכיח את עצמו וכל פעם מחדש ומוכיח שהוא הטופ בחבורה.

עד היום לא שמעתי על בעל HU של קלריון דגם 775 שהתלונן על בעיית חיתוך, על פשטות ההפעלה שלו, או על חיבורים מוזרים.

הקלריון מצדיק את המחיר שלו ושווה כל פרוטה שתשלם עליו.

פורסם
"קשה להשוות בין כמה מכשירי הי אנד מכיוון שיש מעט אנשים שיבחינו בהבדלים אם בכלל."

 

אף אחד מהמכשירים הללו הוא לא היי אנד. אלו מכשירים ברמה גבוהה. לא היי אנד.

 

היי אנד זה הפיוניר+ הפרוססר.

הHX-D2 , HX-D1 , 9255EXL של קלריון.אולי תצא כבר מהטעות שלך ? ה HX1 וה9255EXL הן אותו מכשיר ישן המכשיר ה"חדש" והמתקדם יותר הוא HX2 או 9255

הF1+ פרוססור של אלפיין.

סדרת 8 של אלקיפס בקושי מתקרבת.

מכשירים של דנון , מקינטוש , וכו..

לאקליפס יש סדרה שמיוצרת רק עבור השוק היפני שזה HU בלבד כמו הקלריון (בלי מגבר פנימי) וזה גם סדרת היי אנד , העניין הוא שלא תראו אותה באירופה ו/או ארה"ב

ולפיוניר יצאו רמקולים לרכב מעולים אבל גם הם רק ביפן

ולגבי ה880 אז אני יכול לומר שמשוטטות של הרבה פורומים , מתחילות בעיות לצוץ (כול מיני בעיות שצצות אחרי שימוש ארוך במוצר ). אז לפני ששוחרי פיוניר בפורום יעשו בי לינץ' , אני חייב לומר שאף פעם לא אהבתי את הפיוניר כי תמיד הם עושים קיצורי דרך , אם זה בסאונד (שפתאום מודים בו) , ואם זה בפיצ'רים שלהם .

ולכול אלו שרוצים את אופציית ה ROOM CORRECTION של הפיוניר , יצא דגם חדש של אלפיין שיש לו את הפיצ'ר הזה. האם הוא יגיע למערב ? ימים יגידו . ולא אין לי קישור

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...