Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

בדקתי על מגבר מונובלוק של רוקפורד דגם פאנצ' p325.2 רציתי לדעת מה אתם חושבים על המגבר הזה? והאם כדי לקנות אותו במחיר 700 ש"ח?

קצת נתונים על המגבר:

Number of Channels2Rated Power

continuous power80W x 2 @ 4-Ohms RMS

160W x 2 @ 2-Ohms RMS

325W x 1 @ 4-Ohms bridged RMSTotal Power

total sum of 'rated power'325 WattsBridgeableYesCrossover ControlsHigh-Pass (HP): 40-400Hz 12dB/octave Butterworth

Low-Pass (LP): 40-400Hz 12dB/octave ButterworthTone ControlsBass: 0dB to +18dB @ 45HzSignal InputLow level: 1 RCA pairSignal OutputLow level: 1 RCA pairPower Input ConnectorBlockPower Wire Gauge4 AWGSpeaker Output ConnectorScrew terminal barrier stripSpeaker Wire Gauge8 AWG to 18 AWGHeat Sink TypeCast aluminumCoolingConvectionRemote ControlsPunch Bass EQ (included with cable)Visual IndicatorsPower On

Signal Level

Thermal Status

Speaker ProtectionCircuit Topology ClassClass A/BFrequency Response20Hz to 20kHz +/- 0.5 dBShipping Weight11.75 Lbs.

(5.3 Kg.)Dimensions (HxWxL)2.1 x 11 x 11.7 (in)

5.3 x 27.9 x 29.7 (cm)

 

המגבר נכון לעכשיו יגביר סאב של נקמיצ'י 150 rms אבל הוא יוחלף בקרוב לסאב אחר (דרך אגב מישהו מוכר סאב SQ ?!)

כמו כן חשוב לציין שהמגבר יד שניה אבל חדש בקרטון והוא לא עבד כלל!

 

תודה מראש

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

דבר ראשון המגבר הינו מגבר 2 ערוצים ואינו מגבר מונו (מונו כמשמעותו יציאה אחת)

דבר שני להגביר סאב של נקמיצ'י הוא יספיק לגבי סאב אחר שתביא צריך לדעת איזה סאב

דבר שלישי 700 שקל על מגבר 2 ערוצים שאני מתאר לעצמי שהוא מהדגמים הישנים קצת נראה לי מחיר גבוה

פורסם

לפי הנתונים של המגבר והמעט שכתבת על הסאב

 

המגבר יכול לתת את התשובה לסאב הזה ב2 OHM, למרות שאין לי מושג כמה OHM הסאב, כי לא כתבת. ב4 OHM הוא מוציא קצת יותר מחצי מRMS של הסאב, אולי זה מספיק, אבל אני די בספק

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

תודה לעונים

אם אני לא טועההתנגדות הסאב היא 4 אום

 

דבר שלישי 700 שקל על מגבר 2 ערוצים שאני מתאר לעצמי שהוא מהדגמים הישנים קצת נראה לי מחיר גבוה

 

המגבר הוא מסדרת 2006 (זה מה שרשום עליו)

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...