Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מדובר ברנו מגאן 1.6 ידנית דגם מנוע K7M עם הספק של 90 כ"ס

האם זה יתכן שבתנאי נסיעה עירוניים בפקקים ולרוב עם מזגן צריכת הדלק אצלי מגיעה ל- 1-9 ק"מ לליטר?

פלאגים חדשים הוחלפו לפני חודש, חוטי הצתה חדשים בני חצי שנה, הרכב מטופל בקנאות.

כאשר יצא לי לנסוע לרוב מחוץ לעיר בכבישים מהירים הייתי מגיעה לצריכה הכי נמוכה של 1 - 11.5 ק"מ לליטר.

כאמור בטיפול האחרון ביקשתי להתחבר עם סורק תקלות ואין שום בעיה.

חשוב לציין שהרבה פעמים אני מושך הילוכים מעבר ל 3000 סל"ד בזמן האצה האם זה ממש קריתי לגבי הצריכה?

והאם זה נכון שאחרי 3000 סל"ד המנוע עובר לעבוד ב - MODE אחר והצריכה בהתאם?

האם הצריכה שציינתי אופיינית לרכב שלי?

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

**********הערת מינהל המערכת:**********

 

אין צורך בציטוט ההודעה שמעל.

 

תודה

 

************************************

 

 

הצריכה שלך נורמלית לגמרי, אתה נוסע בעיר עם מזגן ,פקקים ואתה עוד מושך הילוך.

פורסם

מחזק. נורמלי לגמרי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דני - תודה על התגובה ממש חיזקת אותי.

מה לגבי ה - 3000 סל"ד וצורת העבודה של המנוע אחרי ה - גבול הזה?

 

אודה לתגובתך ולתגובות נוספות לאוו דווקא ברכב שלי.

 

בברכה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

אני בשמחה הייתי מקבל 1:9 בכריזמה שלי בנסיעה עירונית עם מזגן, רק לשם השוואה אצלי בנסיע העירונית ללא מזגן אני מגיע ל 1:8 .

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

פורסם

הרכב שלך ככל רכב מודרני , מצוייד במחשב ניהול מנוע ששולט על כמות הדלק המוזרקת לתאי השריפה.

 

כמו כל רכב מודרני, הרכב מתוכנן (ברמה המתאימה לשנתון שלו) למנוע יתר זיהום אוויר, משמע, הזרקת דלק בדיוק כפי שהמנוע צריך, לא יותר, גם לא פחות.

 

אי לכך ואם הכל תקין, ונראה שהכל תקין אצלך, הרכב יצרוך דלק בהתאם לדרישות הנהג שיאופיינו בלחיצת דוושת התאוצה ולא רק.

 

אין כאן עניין של MODE אחר , אלא פעולה בהתאם ל"מפה" הצרובה במחשב ניהול המנוע.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה למגיבים.

לדני וליאור בפרט.

 

נמדדה הצריכה האחרונה (אתמול תדלקתי) על 51 ל' אני עברתי 411 ק"מ משמע 1-8 בעיר עם מזגן.

לדעתי יכול היה להיות יותר טוב אבל כניראה זה מה שיש והרכב הוא לא הכי חסכוני בעולם ממשפחת ה - 1.6 עם הכוח שהוא מציע.

הרכב הוא לא הכי חזק בסלד נמוך 2000 - 3000 סל"ד אפילו בהשוואה לכריזמה או לבלנו ה - 1.6 בשנתון זהה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

×
×
  • תוכן חדש...