Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי סיטרואן BX 87 אוטומטית, שמורה מאוד, שקניתי לא מזמן.

המצבר שלי חלש, ואני צריך להחליפו. אך אחרי שפעם אחת הנעתי עם כבלים, הסטרטר הפסיק לעבוד.

נכון לעכשיו, כשאני מניע (אפילו עם כבלים)האוטו לא מניע. נראה לי שיש מספיק כוח מהמצבר אבל אני רק שומע נקישה בודדת מכיוון מכסה מנוע.

האם יכול להיות שהוא 'נתפס'? - מקולקל? מה האפשרויות? איפה מיקומו של הסטרטר בדיוק? ראיתי שמחוברת מצד ימין של המנוע כעין מכסה פלסטיק. פתחתי אוטו וראיתי כמו להבים קטנים וחדים - נראה בהחלט כמו סטרטר לדעתי. מה לעשות עם זה?

 

תודה

סיטרואן BX. וקוראים לו מתי. אוטו מתי.

פורסם

סביר להניח שהמצבר שלך הגיע לרמה כזו שהוא לא מצליח להניע את הרכב ואוליי גם מקשה על מצבר אחר להניע את הרכב. יותר סביר מזה שהכבלים שאתה משתמש בהם כדי להניע אינם איכותיים (מוליך דק מידיי) ולכן במקרה של מצבר מת לא תוכל להניע מרכב אחר.

 

נסה עם כבלים רציניים.

פורסם
שלום

האם יכול להיות שהוא 'נתפס'? - מקולקל? מה האפשרויות? איפה מיקומו של הסטרטר בדיוק? ראיתי שמחוברת מצד ימין של המנוע כעין מכסה פלסטיק. פתחתי אוטו וראיתי כמו להבים קטנים וחדים - נראה בהחלט כמו סטרטר לדעתי. מה לעשות עם זה?

 

תודה

זה לא הסטרטר זה האלטרנטור

הסטרטר נמצא קרוב למאווררים מקדימה לכיוון פנים

התמונה של המנוע הוא לא כמ שלך אבל הבאתי אותה כדי להראות את מיקום הסטרטר.

4167.jpg

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

כנראה שהתיק שאתה שומע זה האטומט שבסטרטר .

לך לחשמלאי סיפור של 100 שקל.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
סביר להניח שהמצבר שלך הגיע לרמה כזו שהוא לא מצליח להניע את הרכב ואוליי גם מקשה על מצבר אחר להניע את הרכב. יותר סביר מזה שהכבלים שאתה משתמש בהם כדי להניע אינם איכותיים (מוליך דק מידיי) ולכן במקרה של מצבר מת לא תוכל להניע מרכב אחר.

 

נסה עם כבלים רציניים.

 

 

מסכים עם כל מילה (מנסיון בעבר של מקרים זהים).

אז לפני שאתה הולך לחשמלאי תנסה או עם כבלים רציניים או לחבר מצבר מרכב אחר במקום המצבר שלך.

×
×
  • תוכן חדש...