Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי פיאט אונו שנת 92.

אכשיו שמתי לב כאשר אני מדליק את האורות הקדמיות בלילה על "אור נמוך" פשוט זה לא נידלק ביכלל.

אבל כשאני מדליק אור גבוהה האורות נידלקים.

 

מישהו אולי מכיר מה הבעיה וכיצד ניתן לפיתור אותה,ובכמה יעלה לי טיפול אצל חשמלאי?:lol:

פורסם

דבר ראשון צריך לבדוק את הנורות הראשיות אם הן לא שרופות (לפעמים נשרפת נורה אחת ורק כשנשרפת השניה מרגישים שהן לא פועלות בגלל החשיכה המוחלטת).

אם הנורות תקינות, אז בודקים אם מגיע מתח חשמלי אל האורות הנמוכים ואם לא אז צריך לבדוק את ידית הפעלת האורות/אתות/מגבים.

יתכן ורק יש מגע חשמלי שרוף במחבר הידית, בחוט יציאת הזרם לאורות הנמוכים שצבעו אפור והוא מתחבר אל חוט כתום הממשיך אל תיבת הנתיכים שבתוכה הזרם מתפצל ל 2 נתיכים (פיוזים), אחד לכל פנס.

לפעמים המגע של החוט הכתום במחבר הכניסה אל תיבת הנתיכים שרוף.

אפשרות אחרונה הנה שידית האורות פגומה ואז יש להחליפה.

כמובן שלא ניתן לדעת את העלות כשלא ידוע בכמה זמן תאותר התקלה וממה היא נובעת ומה יש לתקן או להחליף.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

תודה רבה לך רפי על התוגובה.

האם המנורה של הפיאט שנידלקת באורות גבוהים אבל לא נידלקת באורות נמוכים.

האם יש בתך המנורה הזאת שתי מנורות לאור חזק ואור חלש?

 

אני זוכר שלפני שהחלפתי את הנורות אחת בין השניה.

אז המנורה בצד ימין עבדה כרגיל ובצד שמאל לא עבדה ביכלל.

כשניסיתי לשחק עם המנורות פשוט מאוד ראיתי ששניהם לא עובדות וככה הסקתי את המסקנה אולי יש בעיה.

 

כמה יכול עלות בדיקה ותיקון אצל חשמלאי דבר כזה?

פורסם

הייתה לי את אותה בעיה עד לפני יומיים.

 

חשמלאי יקח איזה 100 שקל עבור מתג פשוט.

הוא עוקף את הידית (כי כניראה היא פגומה) ואתה מדליק את האורות עם מתג קטן שהוא יתקין ליד ההגה.

×
×
  • תוכן חדש...