Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי... פשוט הייתי צריך לתת הסברים על מה שרשמת אחרת אני יצא קבוק ;)

 

ושוב תודה :)

הרכב יום ראשון \ שני יגיע בתקווה.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב עמד מתחת למוסך המרכזי בבני ברק שנתיים? ( ראיתי שם כמה כאלה :) ), תכין לעצמך זמן פנוי לביקורים נוספים במוסך. לא באשקלון כמובן כי שם הדבילים רק יהרסו לך את האוטו. :arrow:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הגיע ועוד איזה כבר לפני חודש +

רק עכשיו נכנסתי לכאן.

 

אני לא ירשום הרבה - הרכב פשוט תענוג מבחינת נוחות כביש והאיבזור עושה אותו עוד יותר טוב !

כל כך הרבה דברים הכניסו ברכב הזה רק חבל שלא עוד איזה 30-40 כ"ס שהיו מספקים עוד הנאה.

 

ישנם כבר בעיות שהתעוררו וכולם נוגעות בעניין של איכות הרכיבים (פלסטיקה) שברכב.

ישנם המון בעיות וגומיות שחוקות (הרכב עמד שנתיים לא ?).

כמובן שהכל הוחלף במסגרת אחריות :).

 

פרט לכך המנוע מגיב מצויין כנ"ל לגבי ההגה! - שלמרות שהוא מתוגבר חשמלית הוא מדוייק בצורה נפלאה.

 

האחיזה פנטסטית (אפילו יותר מהקליאו ספורט - מי היה מאמין).

 

ולסיכום - הרכב הוא תענוג. ובמיוחד במחיר שהוא נקנה (שנת 2006).

 

אז יאללה רוצו לסניף הקרוב לביתכם ;).

 

נ.ב

איזה רעש יש לאגזוז המקורי \ מנוע. זה עושה 50% מהכיף בנהיגה.

 

יום טוב לכולם ואחלה סופ"ש.

פורסם

חח כן אני רואה את הרכב הרבה ליד העבודה שלך :-)

אגב יש שניים באשקלון ?

עוד אחת בשד' אפריקה או שזה אתה מחנה שם כל הזמן ?

 

אה וכמובן תתחדש הרכב נראה פשוט מדהים !!

תן לי לסדר את הגיר והקלאצ' ונלחץ ? :oops:

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...