Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה לשמוע משהו יותר הזוי?

 

אני יוצא ממסיבה, הולך לכיוון האוטו, רואה 2 אנשים ישנים לי על המכסה מנוע.

 

אני מפעיל את האזעקה הם לא מתעוררים.

אני צועק להם והם משחקים אותה לא שומעים.

אני מניע את הרכב (אמריקאי 6 צילינדר - קשה לא להתעורר) הם לא קמים.

אני צופר להם (צופר אמריקאי של שנות ה-80 - קשה מאוד לא להתעורר כשאתה ישן על המכסה מנוע) הם עדיין לא קמים.

 

 

לא מבין אנשים, מה הם מחפשים צרות?

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חוצמזה, מה גרם לך כ"כ להתעצבן? שרט לך את האוטו? שבר לך כוסות על האוטו? סה"כ הניח כוס. זה שהוא קצת טמבל לא אומר שאתה צריך לרדת לרמה שלו. מספיק שהיית נכנס לאוטו ואומר לו "סליחה, אפשר לנסוע?" בלי שום מילה מיותרת הוא היה עף משם כמו גדול.

תרשה לי לענות לך במקומו:

מה שמעצבן אותי זה חוסר הכבוד לרכוש הזולת. באיזו זכות בכלל הוא מניח את הכוס שלו עד הרכב שלי או בכלל נוגע בדבר שלא שייך לו? :evil:

אתה יודע מה? בוא אני אתן לך דוגמה משלי:

כשאני מגיע לעבודה, אני בד"כ משתדל לחנות דווקא לא בחניה שהכי קרובה לכניסה. למה? בגלל שישראלים חצופים וחסרי כבוד שיוצאים עם כוס הקפה שלהם להפסקה חושבים שלהניח את הקפה על הרכב שלי זה מאוד נוח. אז מה אם נשאר כתם של קפה? ממילא הם לא צריכים לנקות את זה.

ועוד לא הזכרנו את העובדה שבמקרה הטוב הם טורחים גם לקחת את הכוס, כי כבר היו מקרים בהם הכוס הריקה פשוט נשארה מונחת על הרכב.

ומנסיון, גם כשמבקשים, הם לא תמיד "עף כמו גדול", כפי שאתה מגדיר את זה.

אז בבקשה...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

איזורי מסיבות ובילויים הם מועדים לפורענות, במיוחד הנמל.

 

לא מגיע לשם עם האימפרזה, פשוט לא שווה את העוגמת נפש.

STI 2004

 

 

פורסם
באוטו שלי יש ספויילר. בליינים מפרשים את זה בנקודת עגינה למשקאות.

לקח לחיים- לא להחנות את הרכב מול כניסה של מועדון.

עוד לקח לא לצטט מישהו שהביא לקח טוב. לא סתם צוחק. סה"כ כמו שאמרו אחרים לבקש יפה, להגיד "אחי אני נוסע בבקשה תזוז" ולהיכנס לאוטו ולהתניע ואם הוא לא זז להתחיל לנסוע לאט.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
איזורי מסיבות ובילויים הם מועדים לפורענות, במיוחד הנמל.

 

לא מגיע לשם עם האימפרזה, פשוט לא שווה את העוגמת נפש.

 

מסכים בהחלט.

 

בנוסף אני גם לא מגיע איתו למרכזי קניות, ואם אין ממש ברירה אני חונה בקצה הכי רחוק שיש.

 

כמו כן אני שוכר חניה תת קרקעית בבניין בו אני עובד בעלות של כ80 דולר לחודש, על מנת לא להחנות את הרכב בחניה הצפופה והחיצונית - שהיא בחינם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני גם אוהב את הרכב שלי לפחות כמוכם, אבל באיזשהו שלב זה נהיה מוגזם כבר לא?

לא מגיע עם הרכב למרכזי קניות?!

 

אני לא רואה ברכב רק כלי תחבורה, אבל בכל זאת זהו תפקידו העיקרי.

 

אם צריך להגיע לנמל אני אגיע איתו, אני אחנה אותו רחוק יותר, ברידינג.

אם צריך למרכז קניות אני אסע, כמובן שאם מתאפשר לי אני אחנה בחנייה כמה שיותר בטוחה לרכב. אבל עדיין, לא אחשוב פעמיים לפני הנסיעה.

 

בשלב כשלהו האהבה, או הדאגה הופכת לאובססיה, ואובססיה היא מחלת נפש.

אתה בעצם פוגע בעצמך עם הדאגה הזאת לרכב, ומנטרל את עצמך.

 

אולי מחר תחליט שכבר עדיף לך להשאיר את הרכב בבית וליסוע לעבודה באוטובוסים?!

חבל על הבלאי והפוטנציאל לתאונות.

 

וכל זה בשביל מה?!

 

פעם היה לי רכב שהייתי אובססיבי לגביו, היה מדובר ברכב יקר ששנים רבות רציתי כזה, עד שרכשתי בסופו של דבר.

כל היום רק עשיתי חישובי: "להזיז את הרכב, לא להזיז את הרכב".

משהו נורא.

 

בסופו של דבר אחרי כמה שנים אצלי, בהם הוא היה שמור יותר מכל רכב בגילו, אך כמובן שעם בלאי כלשהו (מה לעשות שריפודי עור לא נשמרים כחדשים במהלך השנים, ומה לעשות שאני לא לבד בעולם, אז הפגושים לא היו במצב חדש, בואו נגיד 95%, כי היו שפשופים מעטים מאוד).

בכל מקרה שבאתי למכור אותו, כל הקונים התחילו לעשות לי פרצופים, על שטויות, בחיי, לא היה להם מה לומר כבר.

 

באותו רגע זה היכה בי, כל השנים שהרכב היה אצלי לא ממש נהנתי ממנו, אלא סתם עבדתי אצלו, ובסופו של דבר גם הקונים לא העריכו את זה, כולם מחפשים מציאות.

 

אייל, אתה רוכש רכבים מאוד מבוקשים.

גם הפולו וגם הגולף 3 דלתות שלך וגם הGTI היו נמכרות מהר מאוד ומעל המחירון גם אם לא היית כזה פדנט (אובססיבי).

 

אני מבין שאתה עושה את זה בשביל עצמך, אבל בסופו של דבר המחיר קצת מוגזם, לא?

פורסם

אני הייתי בשני המקרים , גם כשמישהו נשען לי על הרכב וגם כהתיישבו לי על האופנוע בזמן שהייתי בבית קפה וצפיתי בו .

 

התגובה היתה זהה , יצאתי בצעקות עליו/הם . האמת דאגתי יותר לאופנוע כי אופנוע אפשר להפיל .

 

אני מסכים עם כרובי שצריך לשמור על איפוק , אבל איך ?!

 

ברור ששריטה באוטו עדיפה על דקירה .

 

אני אף פעם לא נוסע למסיבות על רכב , כי אני שותה . - ממה שאני מכיר חבורות שותות את האלכוהול שלהם על הרכב שלהם .

 

רכב זה כלי תחבורה בשבילי , אם הייתי נוהג להנאה הייתי קונה רכב נוסף . בשביל זה יש אופנוע .

 

גילוי נאות - אין לי בעיה להחנות רכב בכל חניה , זה האופנוע שדורש תכנון עוד לפני היציאה .

פורסם
אני גם אוהב את הרכב שלי לפחות כמוכם, אבל באיזשהו שלב זה נהיה מוגזם כבר לא?

לא מגיע עם הרכב למרכזי קניות?!

 

אני לא רואה ברכב רק כלי תחבורה, אבל בכל זאת זהו תפקידו העיקרי.

 

אם צריך להגיע לנמל אני אגיע איתו, אני אחנה אותו רחוק יותר, ברידינג.

אם צריך למרכז קניות אני אסע, כמובן שאם מתאפשר לי אני אחנה בחנייה כמה שיותר בטוחה לרכב. אבל עדיין, לא אחשוב פעמיים לפני הנסיעה.

 

בשלב כשלהו האהבה, או הדאגה הופכת לאובססיה, ואובססיה היא מחלת נפש.

אתה בעצם פוגע בעצמך עם הדאגה הזאת לרכב, ומנטרל את עצמך.

 

אולי מחר תחליט שכבר עדיף לך להשאיר את הרכב בבית וליסוע לעבודה באוטובוסים?!

חבל על הבלאי והפוטנציאל לתאונות.

 

וכל זה בשביל מה?!

 

פעם היה לי רכב שהייתי אובססיבי לגביו, היה מדובר ברכב יקר ששנים רבות רציתי כזה, עד שרכשתי בסופו של דבר.

כל היום רק עשיתי חישובי: "להזיז את הרכב, לא להזיז את הרכב".

משהו נורא.

 

בסופו של דבר אחרי כמה שנים אצלי, בהם הוא היה שמור יותר מכל רכב בגילו, אך כמובן שעם בלאי כלשהו (מה לעשות שריפודי עור לא נשמרים כחדשים במהלך השנים, ומה לעשות שאני לא לבד בעולם, אז הפגושים לא היו במצב חדש, בואו נגיד 95%, כי היו שפשופים מעטים מאוד).

בכל מקרה שבאתי למכור אותו, כל הקונים התחילו לעשות לי פרצופים, על שטויות, בחיי, לא היה להם מה לומר כבר.

 

באותו רגע זה היכה בי, כל השנים שהרכב היה אצלי לא ממש נהנתי ממנו, אלא סתם עבדתי אצלו, ובסופו של דבר גם הקונים לא העריכו את זה, כולם מחפשים מציאות.

 

 

מחזק את הגישה שלך לעניין - אתה צודק במאה אחוז :mm_yeah:

 

אני יכול להבין רק בקצת את הדאגה של חלק מבעלי הרכב לרכב שבבעלותם אבל להכנס לאובססיה חולנית לשמירה על החיצוניות שלו זה כבר גובל ב.....:shock:

 

במחשבה שניה אני מתחיל לחשוב על סטארט אפ מקומי !

פתיחת עסק לאספקת בייבי סיטר לרכבים שחונים מחוץ למועדונים , יכול להניב מיליונים .

 

מה אתם אומרים מישהו מצטרף ?

פורסם
מחזק את הגישה שלך לעניין - אתה צודק במאה אחוז :mm_yeah:

 

אני יכול להבין רק בקצת את הדאגה של חלק מבעלי הרכב לרכב שבבעלותם אבל להכנס לאובססיה חולנית לשמירה על החיצוניות שלו זה כבר גובל ב.....:shock:

 

במחשבה שניה אני מתחיל לחשוב על סטארט אפ מקומי !

פתיחת עסק לאספקת בייבי סיטר לרכבים שחונים מחוץ למועדונים , יכול להניב מיליונים .

 

מה אתם אומרים מישהו מצטרף ?

 

 

מה אתה מחפש בפורום הזה , כל היום אתה רק מצהיר על כך שזה רק כלי תחבורה/נשק חם/מכונת רצח- לך לפורום של המשטרה או משהו אחר שמעניין אותך- כל היום בא ומבאס לכולם תחיים

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אני עבדתי על שיטה שונה

פעם אחת שנסעתי לחבר שלי, חזרתי לרכב וראיתי שתי נערים חוצפנים שיושבים לי על הרכב ומפצחים גרעינים

ביקשתי למהם לרדת מהרכב אבל הם צפצפו עליי והמשיכו לשבת

 

מה שעשיתי פשוט נכנס תי לרכב התנעתי, שילבתי רוורס והתחלתי לצאת כאילו הם לא על הרכב

תוך שניה הם קפצו מהרכב מהפחד שייפלו

בסוף מתברר שהם מכירים את אחי הקטן, אז הם סיפרו לו איך מצאתי את הדרך המקורית להעיף אותם

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איזה גועל נפש של אנשים בחיי.

יצא לי לדבר עם כמה נערים בתיכון שבו תירגלתי, זה פשוט לא יאמן איך הנוער של היום חוצפן, מי שהוא לא ערס ועושה שטויות כגון מה שתיארתם פה הוא פשוט לא חלק מהחבר'ה .

אנחנו בדרך לאבדון, אנשים כאלו אי אפשר לחנך.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
מעצבן, מרגיז וכל אחד מגולשי הפורום היה רוצה - בעולם וירטואלי - לפרק את התולעת.

 

בעולמנו המעשי הייתי מסתפק בבקשה מנומסת כמו "אחי - אני מאוד אוהב את הרכב אתה מוכן בבקשה לעבור לרכב אחר?"... כל זה כדי שה"אח" שזה עתה אימצת ישמור ככול האפשר על כבודו, מכיוון שהוא יכול במקרה קל לשרוט לך את הרכב לאות מחאה עם מפתח ובמקרה קשה יותר לשלוף סכין קפיצית.אצלי לפחות במקרה הזה , הייתי שואל אותו אם הוא בטוח שאני אריח את הפרחים או הוא ? ואם הוא היה ממשיך הוא היה מריח את השורשים של הפרחים . ולא אני לא צוחק

מה תעשה אז?

אדם שפותח סכין צריך לדעת שהוא מסכן את חייו . ומבחינתי אם אתה מאלץ אותי להכנס לאלימות , אזי לפחות תשלם מחיר יקר .

אם הוא היה בלי סכין , והייתי חושב שיש לי אפשרות הוא היה נכנס לכסא גלגלים

בברכה יהודה

פורסם

חלאס לשחק אותה אבדאי על המקלדות,חברה גם לרולים שבנינו שאוכלים כבש חי מדי ערב-מצד אחד אתם מוקיעים על האלימות בזמן האחרון אשר פוקדת את ארצינו,אך מצד שני אתם זורעים זרעי יצר אלימות משלכם.

אז בואו נכבד את הפורום ואת עצמינו ונפסיק עם כל דיבורי הזעם האלימים אשר יוצאים מאיתנו וניכתבים בשירשור הזה,המטרה היא לא להוסיף שמן למדורה בעוד שאנחנו באים לבודד את עומק הבעיה.כי כל הדיבורים "אני הייתי שם אותו על כיסא גלגלים בלבינשטיין" לא תורמים לכם ולדיון,כי בכך אתם חוזרים שוב על אותו מעגל אלימות שאתם כולכך רוצים לבודד ולהשמיד.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

במקרה דומה שקרה לחבר טוב:

 

הבחור שוקל קרוב ל120 ק"ג שבהם אחוז שומן די שולי, יש לו פיוז קצרצר ופעם הוא היה עובד בתור מטיח (מטיח אנשים)

יש לו גם מקרה קל של אובססיה לאוטו.

 

הוא ועוד שני חברים ניגשים על הרכב שלו (גם הם בחורים של סובלים מאנורקסיה) בעוד על הרכב התפרשו מספר יפואים.

 

הבחור מבקש מהם בנימוס (לא אופייני בכלל) שירדו לו מהאוטו, הם מיחסים לזה קצת בזלזול

הוא מבקש שוב, לא בנימוס (שני החברים עומדים בצד משועשעים)

היפואים שנחבלו קצת מוצאים איזה מקל

הוא לוקח להם אותו וחובל בהם עוד קצת

הם מזמינים משטרה (היפואים)

 

אני לא חושב שכל המעשים היו נכונים, אני פשוט דוגל באלימות שדרושה מדי פעם, הבעיה היתה מתעוררת אם היו שולפי איזה סכין או אקדח ואז הסוף היה שונה ופחות משעשע.

 

העניין כאן הוא חוסר כבוד לרכושם של אחרים ולא כיצד יש להתנהג אם קורה משהו כזה, הרי גם כאשר מגיבים באיפוק, אתו "פושע" לא יחדול ממעשיו ואילו כאשר התגובה אינה כו מאופקת לעיתים אחד הצדדים יסיים במיון והשני בכלא.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...