Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הוא היה בלי סכין , והייתי חושב שיש לי אפשרות הוא היה נכנס לכסא גלגלים

מה שהורס בתגובה הזו , זה החתימה של הבן אדם מיד לאחר ההתלהמות הכל כך בוטה שלו > בברכה יהודה

יהודה אל תיעלב לי , זה לא אישי .

אבל היו עוד כמה התבטאויות שלדעתי מעליבות את הפורום ומנהליו .

 

חלאס לשחק אותה אבדאי על המקלדות,חברה גם לרולים שבנינו שאוכלים כבש חי מדי ערב-מצד אחד אתם מוקיעים על האלימות בזמן האחרון אשר פוקדת את ארצינו,אך מצד שני אתם זורעים זרעי יצר אלימות משלכם.

אז בואו נכבד את הפורום ואת עצמינו ונפסיק עם כל דיבורי הזעם האלימים אשר יוצאים מאיתנו וניכתבים בשירשור הזה,המטרה היא לא להוסיף שמן למדורה בעוד שאנחנו באים לבודד את עומק הבעיה.כי כל הדיבורים "אני הייתי שם אותו על כיסא גלגלים בלבינשטיין" לא תורמים לכם ולדיון,כי בכך אתם חוזרים שוב על אותו מעגל אלימות שאתם כולכך רוצים לבודד ולהשמיד.

 

 

 

אתה בטוח במה שאתה כותב בעניין הרצון של אנשים כאן לעצור את האלימות ?

 

אני לצערי הרב התרשמתי אחרת , וגיליתי כאן לא מעט צעירים מתלהמים :2gunfire: וששים לקרב .

 

חבל , ממש חבל על האנרגיות שהצעירים האלה מוציאים על כעס כלפי הזולת .

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה דברים:

 

1.הרכב הוא שלי ורק שלי ועבדתי קשה בזעת אפי לקנות אותו ואף אחד לא יעשה לי ממנו שוק ולא ייגע בו בלי רשותי.

2.הכל טוב ויפה אך ברגע שהתקרבתי לאוטו וראיתי את הסיטואצייה איבדתי את האשתנות.

3.אני בחיים לא אשתמש באוטו כדי להזיז בנאדם/אסע לאט במטרה כפי שציינתם "להפיל אותו בעדינות" הדבר פלילי ויכול לסבך אתכם ברמות קשות-הבחור יכול "ליפול" על הרצפה לצרוח אמבולנס תזמינו לי הוא דרס אותי ואז תתחיל סאגה מכאיבת ראש.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

הצעירים המתלהמים רוצים בסך הכל שיכבדו את רכושם ובקשותיהם המוגזמות ולעיתים כשכל שאר הברירות נכשלו יש לפנות לאותו מוצא אחרון.

 

כמו כן אני רוצה להאמין שלא כולם כאן היו פונים ישר לאלימות אלא מנסים קודם דרכים חלופיות, לא צריך לפנות לדרך זו בטיבעיות אך גם לא צריך לחשוש ממנה, כל עוד מובן כאן מחירה של סריטה ברכב לעומת מחירם של חיי אדם.

 

CARTOM, אני מניח שאתה קורא נלהב של עיתון הארץ.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אני אישית שונא מקומות כמו ת"א והנמל ואם אני חייב להגיע אני יגיע אך ורק עם הליסינג או עם חבר אפילו במונית או ברגל לא משנה מה אבל לא עם הרכב שלי. אחת הסיבות העיקריות הן לאו דווקא כי אנשים נשענים לי על האוטו או מהפחד שישרטו לי אותו, פשוט אני מפחד במלוא מובן המילה באמת מפחד משיכורים, ואני כל סוף שבוע נתקל בהמון שיכורים והמון ילדים שחזרו ממסיבה ושתו 2-3 בירות והם עם אוטו מלא ועפים מנתיב לנתיב גם אם הכביש ריק!!

כשאני רואה שסוגרים בבוקר את החנייה בבסיס שלי אני מתחרפן שאני צריך לחנות בחניית כורכר צמודה ואני כל היום ברדיפה שיפתחו את החנייה שאני יוכל להחנות את הרכב בשקט שלי.

וכן מה לעשות זה הרכב שלי הרכוש שלי לא רוצה שאף אחד יתקרב אליו יגע בו בלי רשותי, בקשר לאלימות זה סיפור אחר סה"כ עם כל האלימות לא נצליח לחנך אף אחד גם אם היית מרביץ לילדון זה עדיין לא היה פותר כלום זה בא הרבה אחורה וזה מעניין לו את הביצה שאתה אוהב ומשקיע ברכב שלך הוא בשלו גם אם תדפוק לו את הראש במדרכה הוא ימשיך לעשות את זה..

אבי.

פורסם

שלום

חלק מהתרבות שלה אתה קורא "הישראלי המכוער", היא לראות מישהו נשען על הרכב שלך ולהתחיל לצעוק. דבר אליו יפה, מה כבר קרה? הוא לא גרם שום נזק לרכב.

פורסם

כמו כן אני רוצה להאמין שלא כולם כאן היו פונים ישר לאלימות אלא מנסים קודם דרכים חלופיות, לא צריך לפנות לדרך זו בטיבעיות אך גם לא צריך לחשוש ממנה, כל עוד מובן כאן מחירה של סריטה ברכב לעומת מחירם של חיי אדם.

 

CARTOM, אני מניח שאתה קורא נלהב של עיתון הארץ.

 

:lol:))) שמע הצחקת אותי כהוגן , אני ועיתונים מכל סוג לא מסתדרים כבר למעלה מעשור .

יש הרבה דברים אחרים הרבה יותר נעימים ומענינים מלקרוא עיתונים .

ואם התכוונת ללגלג אז שיהיה לך לבריאות .

 

ובקשר לטיפול בעניין שהועלה כאן שלא באלימות , אישית נתקלתי לפחות בחמש הזדמנויות שונות של מקרים דומים בהם מצאתי אורחים לא קרואים נשענים על הרכב שלי , ופניה שלי אליהם בסגנון

תסלחו לי אני רוצה להיכנס לרכב ולנסוע , בכל המקרים גרמה להם להרים את גופם ולהתרחק - לא היה מקרה אחד שבו נאלצתי להתעמת עם החבר'ה האלה - למיטב זכרוני היה מקרה או שניים של הערות מצד אחד מהם שניסה להתגרות , אבל התעלמות מצידי השיגה את התוצאה הרצויה לי .

 

אין לי מראה מאיים ואני לא משדר תוקפנות וזה לא מה שהרחיק אותם מהרכב !

 

גם אם מישהו התיישב על הרכוש שנקנה בהרבה כסף - והרכוש במקרה הזה , זה כולה ערימת מתכת ( תצחקו עלי סבבה אבל אני לא נוהג בגרוטאה ) שמסיעה אותנו מנקודה לנקודה ( אז חלקכם דואגים להבריק את הערימה הזו יום יום , וטורחים למשוח אותה בתכשירי יוקרה ומייחסים לה תארים מבית האצולה , סבבה ) זה עדיין לא מצדיק את הניסיון להסתכן בפגיעה בגוף בגלל איזה ערס מזדמן שהתיישב על יד או נשען על הנסיכה שלכם .

מה שאני מנסה להסביר כאן , זה הכל עניין של גישה , תפנימו ותשמרו נפשותיכם .

 

 

פורסם

בדיוק בשביל זה המציאו את הדבר הבא - http://www.youtube.com/watch?v=fDrzMGdYWZc .

כך הם יוכלו לשדרג את הבר לבר.בי.קיו :twisted:

אני בעד, ואתם? (זה יכול לעזור גם בלהעיר ישנים והרחקת מאהבים).

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

מה זאת הגישה הזאת של "סליחה רבותיי, ברצוני להניע את רכבי, התוכלו נא לקום מרכבי?"

במילותיו של ז'וז'ו חלסטרה, מה זה החרטא הזה?! מישהו נשען על הרכב, לא רוצה שישען לי אם אני נוסע ואם אני אשאר פה עוד שנתיים.

 

אצלי זה עובד ככה:

אני מגיע, רואה, ישר אומר "סליחה, אכפת לך לא להישען\לגעת, ברכב?" גם אם אני לא נוסע, לרוב בשלב הזה זזים לי מהרכב.

עוד לא הגעתי למצב שאני צריך לריב עם אנשים אבל אם אדם שאני פונה אליו בצורה הזאת לא ירצה לזוז זה כבר לא עיניין של נוגעים לי ברכב, זה פשוט בן אדם שמחפש לריב ואז... כל האמצעים כשרים.

 

טיפ: כשהרכב נקי ושמור פחות נוגעים בו מאשר רכב מלוכלך.

 

זה כולה ערימת מתכת ( תצחקו עלי סבבה אבל אני לא נוהג בגרוטאה ) שמסיעה אותנו מנקודה לנקודה ( אז חלקכם דואגים להבריק את הערימה הזו יום יום , וטורחים למשוח אותה בתכשירי יוקרה ומייחסים לה תארים מבית האצולה.

 

אתה לא בפורום הנכון בן אדם...

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
שלום

חלק מהתרבות שלה אתה קורא "הישראלי המכוער", היא לראות מישהו נשען על הרכב שלך ולהתחיל לצעוק. דבר אליו יפה, מה כבר קרה? הוא לא גרם שום נזק לרכב.

icon14.gif

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

קודם כל באופנוע אכן הבעיה קשה יותר .

הוא נופל ,בהרבה כלים המנוע גלוי ,הכידון וכל הכפתורים והידיות עליו חשופים למשחקים וכשמקיעים עליו זה ישר לכיסא.

 

כאחד שנוהג לא פעם ברכבי קיבוץ יצא לי כמה פעמים להתחיל לנסוע כשהם נשענים על הרכב.

אולי זה לא חכם ,אבל לרוב הם לא עוברים לרכב אחר אלא למדרכה.

 

אגב בבאגז' שלי יש מוט לבוקסה 3/4 (נו הגדול שפותח בוקסות 36 ומעלה) אני מתכוון להוציא אותו רק במקרים מאוד מיוחדים וקיצוניים ,כשצריך לטפל בברקס......

 

חבר'ה אומנם כולכם גיברי על ,ושולטים מלידה בנינג'צו על רזיו ,אבל אקדח אחד ביד של זאטוט טיפש יגמור לכם את החיים.

 

האוטו לא שווה את זה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

 

אתה לא בפורום הנכון בן אדם...

 

אני באמת מרגיש שבפורום מסתובבים יותר מדי ילדי שמנת שחצנים שחושבים שהפורום הוא הרכוש הפרטי שלהם ומתייחסים אליו באובססיביות ותובענות כמו ההתיחסות לרכב שלהם שחונה בחוץ במקום ציבורי .

 

אני בכל מקרה נשאר כאן על אפם וחמתם של אלה !

 

אני כאן ואשאר כאן כל עוד אחליט כך ורק בגלל המקצוענים והבוגרים הנמצאים כאן ושמחים תמיד לחלוק ולשתף אחרים בידע שלהם .

אנשים אלה בעלי סבלנות וסובלנות , מההתנסחות שלהם אפשר להבין שמדובר בחברי פורום יקרים ביותר .

והמבין יבין ....:wink:

תודה לחברי הפורום היקרים .

פורסם
מה שהורס בתגובה הזו , זה החתימה של הבן אדם מיד לאחר ההתלהמות הכל כך בוטה שלו > בברכה יהודה

יהודה אל תיעלב לי , זה לא אישי . תסלח לי אבל זה כבר טמטום מושלם . אני בהחלט מברך אותך , אבל אני לא מוכן עדיין להיות האשפה שלך . אם אתה משתמש באלימות וחושב שהיא תפתור בעיות , אזי אני אגרום לכך שלפחות תהמר או על חייך (אם אתה מסכון אותי ) או על יכולתך להלחם אי פעם בכך שאשבור לך את הידיים והרגליים . אין בן זה לבין כך שאני שוחר שלום וחושב שכול בני האדם (חוץ ממלשנים ורשעים ואלימים ) ראויים ליחס כבוד ממני . בדיוק כמו שאני מצפה מהם

אבל היו עוד כמה התבטאויות שלדעתי מעליבות את הפורום ומנהליו .

אתה בטוח במה שאתה כותב בעניין הרצון של אנשים כאן לעצור את האלימות ? אתה יודע מה ? רק אצל הנוצרים קיים חיוב (שהם אף פעם לא עשו אותו ) לתת את הלחי השניה , ועד להגיד תודה . עד היום האנשים היחידים שעשו את זה באמת היו מזוכיסטים או אנשים בסצינה מינית מסויימת מאוד

 

אישית אני מציע שתלך מהר לבלוקבאסטר ותחזיר את הסרט לפני שיחייבו אותך בדמי פיגור כאלו שלא תוכל לשלם אותם

בברכה יהודה

פורסם

אצלי זה עובד ככה:

אני מגיע, רואה, ישר אומר "סליחה, אכפת לך לא להישען\לגעת, ברכב?" גם אם אני לא נוסע, לרוב בשלב הזה זזים לי מהרכב.

עוד לא הגעתי למצב שאני צריך לריב עם אנשים אבל אם אדם שאני פונה אליו בצורה הזאת לא ירצה לזוז זה כבר לא עיניין של נוגעים לי ברכב, זה פשוט בן אדם שמחפש לריב ואז... כל האמצעים כשרים.

 

אתה לא מצליח להבין שזה לא דיון של מה הדבר הנכון לעשות מבחינה מוסרית וערכית, זה פשוט עניין של האם שווה לי להסתכן שידקרו אותי בשביל שלא יהיה לי כתם קפה על האוטו? נכון, צריך לעמוד על שלך וזה אכן חוצפה שאין כדוגמתה מה שהאנשים האלה עושים וכן מגיע להם לחטוף כמה ברכיות לצלעות, אבל על דבר כזה זה להגיע למצב שיכול להביא לפציעה קשה או למוות זה פשוט מטומטם. זה לא אחד מאותם ממקרים של "אתה יורד לרמה שלהם" וכו', זה מקרה של אם על דבר כזה אתה מגיע למצב של מכות עם אנשים שאתה לא יודע מה הם עלולים לשלוף עלייך אתה פשוט אדיוט.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

סלחו לי על ההתלהמות.

כולם פה מדברים מאחוריי המקלדת בלבד.

 

תמיד שאתה בא למישו שנשען על הרכב ולא מזלזל בו - ואומר לו : "חבר,אני רוצה לזוז" - הוא יזוז.

ועם הבחור במקרה עם בחורה זה עוד יותר חמור.

אגב יצא לי להשען כמה פעמם בלי כוונה - ממש לא שמתי לב.

תהרגו אותי.

פורסם

truejoker

 

אתה כנראה לא ממש יודע להתמודד כראוי מול תגובות מסוימות , ואתה חושב שדרך המחשבה שלך היא האחת והיחידה .

עובדה היא שהתגובה האחרונה שלך כלפיי גובלת באיומים , כמו גם התנסחות אלימה נוספת בשרשור .

 

אני בהחלט אשקול להגיש תלונה במשטרה נגדך , ותזכור שהישיבה שלך מאחורי ניק ומאחורי מקלדת לא מונעת מיחידת המיחשוב במשטרה לחשוף את ה IP שלך את כתובתך ואת זהותך ופרצופך האמיתי .

כפי שאתה יודע ישנם חוקים במדינה הזו , ויש גופים שמטפלים בעניין האכיפה .

אז אני מציע לך להירגע .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...