Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחחחחח...........פשוט שרשור "לגזור ולשמור"......

 

זה התחיל מקרטום שהתברר בהמשך כמתלונן סדרתי ומאיים סדרתי ("אני אתלונן עלייך במשטרה"), בהמשך הוא גם הראה את כישוריו הלשוניים (שלוש,שלוש,שלוש,3,שלוש) בתור סוג של אבשלום קור,המשיך עם אביאלו'ש שהתברר כעבריין בתהליכי שיקום שחושב שזה שמפחדים ממנו=כבוד (קרטום כנראה חשש להגיב על זה בדמות אבשלום קור עם הסבר מקיף למילה "כבוד"), והסתיים בזה ש"neon turtle" הוכיח שלמשתמשים יש גם לב,וכינה את אביאלו'ש "מתוקי"...........

 

 

חובה להפוך לדביק..........

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחחחחח...........פשוט שרשור "לגזור ולשמור"......

 

זה התחיל מקרטום שהתברר בהמשך כמתלונן סדרתי ומאיים סדרתי ("אני אתלונן עלייך במשטרה"), בהמשך הוא גם הראה את כישוריו הלשוניים (שלוש,שלוש,שלוש,3,שלוש) בתור סוג של אבשלום קור,המשיך עם אביאלו'ש שהתברר כעבריין בתהליכי שיקום שחושב שזה שמפחדים ממנו=כבוד (קרטום כנראה חשש להגיב על זה בדמות אבשלום קור עם הסבר מקיף למילה "כבוד"), והסתיים בזה ש"neon turtle" הוכיח שלמשתמשים יש גם לב,וכינה את אביאלו'ש "מתוקי"...........

 

 

חובה להפוך לדביק..........

 

מה נשמע בהונג קונג

אה ואני שמח שאתה נהנה כאן מהחבורה , אל תשכח לקפוץ לביקור נימוסים מדי פעם .

 

:wink:

פורסם

אהלן קרטום,

 

אני מקווה כמובן שלקחת בהומור את מה שכתבתי ותו לא.

 

אצלי בהונג קונג נפלא,למעט מזג אויר מחורבן,אבל לא נורא, עוד שבוע אני בסופ"ש בקוסמוי,זה יפצה על כך...

 

 

ביקור ?....

 

כן,בסוף אוגוסט אני מגיע לחפוז בארץ.

 

שתיהיה לכולם שבת שלום ואחלה סופ"ש !

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תשמעו,

 

אם בן אדם רק נשען לי על האוטו בלי להמרח יותר מדי- זה בסדר ואין בזה משהו פסול.

 

אבל אם מישהו ישב לי על המכסה מנוע ישיבה מזרחית, או ישען לי על האוטו ויניח פחית של רדבול, ואחרי שאני אבקש ממנו יפה לזוז הוא יעשה לי פרצוף? אני הורג אותו במכות. ואני לא מפחד מסכינים ולא ממפתחות שורטות.

 

כמו שהרבה אמרו פה- תן כבוד תקבל כבוד.

 

אם אני מבקש ממישהו יפה ובנימוס "תשמע אני רוצה לנסוע מפה, רד לי מהאוטו בבקשה" והוא מרים לי גבה וזורק מילה של "למה מי אתה בכלל". מגיע לו שאני אתנהג אליו חזרה בחוסר בכבוד.

 

 

הבעיה במדינה שלנו, שכל ערס בן 19 חושב שהוא גנגסטר. ומי שמפחד מהם ו"יתן" לו להרגיש שהוא "מפחיד" מישהו, יקבל ממנו רק תשובה עוד יותר שלילית.

 

בדר"כ אני לא מרים את הקול, ולא אלים- אבל לעיתים נדירות יש טיפוסים שזה הדבר היחיד שעובד עליהם.

 

אבל בתכלס, בערך ב %95 מהמקרים, כשבן אדם שנשען על הרכב רואה את הבעלים מגיע ופותח את הדלת- אוטומטית הוא נסוג אחורה. גם הערסים למינהם.

 

מקרים של אנשים ש"לא מבינים" זה נדיר- ועם אלה אי אפשר להתעסק בכפפות של משי.

 

 

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

פורסם

מסכים עם דביר

 

דבר שני בקשר לאבי - אם לא שמתם לב אחד מהחבורה בא ונתן לו אגרוף

מי שלא יגיב\מתחסד במצב כזה שפשוט יודה שהוא מפחד וזהו

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
תשמעו,

 

אם בן אדם רק נשען לי על האוטו בלי להמרח יותר מדי- זה בסדר ואין בזה משהו פסול.

 

אבל אם מישהו ישב לי על המכסה מנוע ישיבה מזרחית, או ישען לי על האוטו ויניח פחית של רדבול, ואחרי שאני אבקש ממנו יפה לזוז הוא יעשה לי פרצוף? אני הורג אותו במכות. ואני לא מפחד מסכינים ולא ממפתחות שורטות.אל תגזים , מפרצוף לא נכנסים למלחמה . שתבין מלחמה אתה נכנס רק אם אתה מוכן ללכת עד הסוף כי אחרת עדיף לא להכנס בכלל , וגם להחשב פחדן .

 

בדר"כ אני לא מרים את הקול, ולא אלים- אבל לעיתים נדירות יש טיפוסים שזה הדבר היחיד שעובד עליהם.אם אתה בטוח שזה האופציה היחידה . אבל אז תתכונן להכול

דביר

 

מסכים עם דביר

 

דבר שני בקשר לאבי - אם לא שמתם לב אחד מהחבורה בא ונתן לו אגרוף

מי שלא יגיב\מתחסד במצב כזה שפשוט יודה שהוא מפחד וזהו מסכים

אני חושב שמישהו שמגיע איתי למצב שבו אני חייב להלחם , אני פשוט שואל אותו אם הוא רוצה להריח את הפרחים , ואם הוא ממשיך הוא אכן יריח אותם . אבל וזה אבל גדול . אם אני חושב שהוא לא כ"כ רע ו/או לא עבריין אני אעדיף להיסוג ולהחשב פחדן . אין שום טעם להכנס למלחמה על סתם . אבל אם אתה נכנס תכנס עד הסוף . וזה אומר שתקח בחשבון שאו שאתה תמות או שהוא/הם .

ולי כבר היו מקרים כאלו (לא בארץ , אלא באירופה עם גלוחי ראש וערבים מהפרברים ) מנסיון . הם פחדנים כשהם מבינים שלא משנה מה יהיה בסוף חלק מהם יהיו מתים .

בברכה יהודה

פורסם

אכן, גלוחי הראש של אירופה הם משהו מיוחד... :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אני חושב שמישהו שמגיע איתי למצב שבו אני חייב להלחם , אני פשוט שואל אותו אם הוא רוצה להריח את הפרחים , ואם הוא ממשיך הוא אכן יריח אותם . אבל וזה אבל גדול . אם אני חושב שהוא לא כ"כ רע ו/או לא עבריין אני אעדיף להיסוג ולהחשב פחדן . אין שום טעם להכנס למלחמה על סתם . אבל אם אתה נכנס תכנס עד הסוף . וזה אומר שתקח בחשבון שאו שאתה תמות או שהוא/הם .

ולי כבר היו מקרים כאלו (לא בארץ , אלא באירופה עם גלוחי ראש וערבים מהפרברים ) מנסיון . הם פחדנים כשהם מבינים שלא משנה מה יהיה בסוף חלק מהם יהיו מתים .

 

האם באמת זה מוצדק שמשהו ימות בגלל "פאב על הרכב", זה מעצבן ומרתיח, אבל האם באמת משהו צריך "להריח את הפרחים". או שתהרוג אותו ותשב בכלא או שהוא יהרוג אותך, בכל מקרה - הרכב שלך שהוא נושא הויכוח יימכר לתשלום עבור עו"ד שיטפל בתיק...ואותו באמת לא מעניין אם יש כתם קפה/רד בול/וודקה וכו', על מכסה המנוע או לא...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
האם באמת זה מוצדק שמשהו ימות בגלל "פאב על הרכב", זה מעצבן ומרתיח, אבל האם באמת משהו צריך "להריח את הפרחים".יש אנשים שאם תגיד להם יפה לרדת מהרכב יפתחו סכין . אז מה בדיוק אתה אמור לעשות אז ? או שתהרוג אותו ותשב בכלא או שהוא יהרוג אותך, בכל מקרה - הרכב שלך שהוא נושא הויכוח יימכר לתשלום עבור עו"ד שיטפל בתיק...ואותו באמת לא מעניין אם יש כתם קפה/רד בול/וודקה וכו', על מכסה המנוע או לא...

עידן

אם קראת את התגובה שלי ראית אבל גדול מאוד . אם אתה חי בצורה שלי כמות הפעמים שתגיע לאלימות שואפת ל0 . כי גם אתה לא מעוניין להרוג על סתם , וגם השני לא מעוניין , יוצא ששני הצדדים לא מעונינים בריב . ואם כך אין ריב . כי בשביל לריב צריך 2 , אי אפשר לריב בבודדת (אלא אם כן אתה רב עם עצמך :lol: אבל זה נושא אחר )

בברכה יהודה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...