Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי זה יותר פשוט. יש לקסנטיה את ה-Bootup Sequence שבמהלכו האוטו מתחיל לעלות ולרדת, אז הם חושבים שזה רובוטריק ובורחים לבד :lol:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מס' דברים לי אליך:

1. התמודדת לבד באופן נהדר (שיחה קצרה למשפחה...).

2. אתה בושה וחרפה: עבריין, גזען, עילג.

3. זוכר שקראת אנשים בפורום שאומרים: ערס / ישראלי מכוער וכו' שצריך להישמר מפניהם - הכוונה אליך !

4. למען הסר ספק, בסיפור האישי שהטרחת אותנו בו (אם דיברת אמת) - הצלחת לבזות גם את עצמך וגם את משפחתך , הרבה כבוד אין פה - להיפך.

 

תתבגר !

בדיעבד אני יודע שזאת היתה טעות חמורה, היום אני לא כזה - אני עובד ואפילו לומד אני לא יגיד שלא נשארו לי דברים מפעם אבל אני משתדל, לצערי נולדתי לתוך זה, כל אחד ואחד במשפחה שלי יעיד שאני בין המוצלחים שיצאו למשפחה לא הכי טובה ואני מודע לזה.

בקשר של ההתמודדות לבד התכוונתי שלא כל דבר חייבים לערב משטרה.

פורסם
בדיעבד אני יודע שזאת היתה טעות חמורה, היום אני לא כזה - אני עובד ואפילו לומד אני לא יגיד שלא נשארו לי דברים מפעם אבל אני משתדל, לצערי נולדתי לתוך זה, כל אחד ואחד במשפחה שלי יעיד שאני בין המוצלחים שיצאו למשפחה לא הכי טובה ואני מודע לזה.

בקשר של ההתמודדות לבד התכוונתי שלא כל דבר חייבים לערב משטרה.

 

אני מפרגן לך על הרצון להתרחק ולהימנע מאלימות :mm_yeah:

פורסם
בדיעבד אני יודע שזאת היתה טעות חמורה, היום אני לא כזה - אני עובד ואפילו לומד אני לא יגיד שלא נשארו לי דברים מפעם אבל אני משתדל, לצערי נולדתי לתוך זה, כל אחד ואחד במשפחה שלי יעיד שאני בין המוצלחים שיצאו למשפחה לא הכי טובה ואני מודע לזה.

בקשר של ההתמודדות לבד התכוונתי שלא כל דבר חייבים לערב משטרה.

 

שאפו.

פורסם
בדיעבד אני יודע שזאת היתה טעות חמורה, היום אני לא כזה - אני עובד ואפילו לומד אני לא יגיד שלא נשארו לי דברים מפעם אבל אני משתדל, לצערי נולדתי לתוך זה, כל אחד ואחד במשפחה שלי יעיד שאני בין המוצלחים שיצאו למשפחה לא הכי טובה ואני מודע לזה.

בקשר של ההתמודדות לבד התכוונתי שלא כל דבר חייבים לערב משטרה.

 

אהבתי גם שלמרות מה שסיפרת..גם יש לך כינוי מתוקי שכזה(אבלוש):mm_yeah:

:wink::wink:

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם
מצד שני יש הרבה כבוד לכל מקום שאני הולך אליו.

 

צר לי לאכזב אותך, אבל כבוד זה לא.

 

לכבוד ופחד יש סממנים חיצוניים דומים אולי, אבל הם מגיעים ממקום אחר.

 

שמכבדים מישהו יעשה הכל בשבילו, גם שהוא בשעה משבר/שעה קשה.

שמפחדים, ברגע שמתגלה חולשה אצל הצד השני תוקפים כאילו אין מחר.

 

כבוד בא מאהבה, פחד משנאה.

פורסם

אף פעם לא נשענתם על אוטו?? זה לא פשע, לא צריך להגזים באמת.. חח

ובקשר ל"תופעה", לפני מסיבה יש כאלה שמתדלקים בחוץ וודקה רדבול והופכים תאוטו שלך למעין "בר"..

בגלל זה חונים קצת רחוק ולא קרוב למועדונים ומנסים להמנע.. כי אין מה לעשות נגד זה, במקרה הזה ראית, לך תדע עוד כמה פעמים לא ראית שעשו לך את זה.

פורסם

Dnw, לא, אני לא נשען על רכבים של אחרים ולא נותן לכל מי שאני מכיר להישען, מהסיבה הפשוטה, הם של אחרים, לא שלי!

לא פעם חברה שלי רצתה להישען על רכבים אחרים וקיבלה שטיפת מוח על למה לא נשענים על רכבים של אחרים.

פעם אחת רצתה להישען על רכב ולא נתתי לה, היא אמרה "אבל כולם נשענים" (היו כ5 אנשים כולל הבעלים שנשענו על הרכב) עניתי לה שכולם יעשו מה שהם רוצים, אנחנו לא נשענים על רכבים של אחרים.

זה לא עיניין שזה להישען על רכב, זה עיניין של כבוד לרכושו של אחר.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

היום זה להישען על הרכב , מחר יבואו לעשות אצלך שבת בבית.. כבוד לרכוש של מישהו אחר זו תכונה מבורכת.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

זו תופעה מרתיחה, לא פעם יצא לי לצאת מהמשרד בלילה כדי לגלות שמישהו השאיר כוס קלקר חמה על הרכב או שצמחו להן בליטות חדשות על הפח.

המזל שזה רכב עבודה, אם הייתי רואה דברים כאלה על הרכב הפרטי שלי, וביחוד אחרי צביעה כללית של קרוב לעשר אלף ש"ח, זה היה נגמר לא טוב, לשנינו.

בחייאת, רכוש פרטי שלי מכסף שנאסף בעבודה קשה, למה להשחית אותו?

פורסם
רוצה לשמוע משהו יותר הזוי?

 

אני יוצא ממסיבה, הולך לכיוון האוטו, רואה 2 אנשים ישנים לי על המכסה מנוע.

 

אני מפעיל את האזעקה הם לא מתעוררים.

אני צועק להם והם משחקים אותה לא שומעים.

אני מניע את הרכב (אמריקאי 6 צילינדר - קשה לא להתעורר) הם לא קמים.

אני צופר להם (צופר אמריקאי של שנות ה-80 - קשה מאוד לא להתעורר כשאתה ישן על המכסה מנוע) הם עדיין לא קמים.

 

 

לא מבין אנשים, מה הם מחפשים צרות?

 

נו מה קרה בסוף , הם קמו או לא קמו?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

גם לי קרה לא פעם ולא פעמים שחניתי את האוטו ליד הבית

ובבוקר שקמתי ויצאתי לכיוון האוטו היו לי סימנים של כוסות .. ומעגל של קפה שחור

אכן מעצבן

פורסם

עזבו את הערסים

מה עושים עם החתולות!? פותחות חוף פרטי על גג הרכב , ובית מחסה מתחתיו :| מטרד.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

ההבדל הוא שחתול לא עושה את זה במודע ומתיישב על הרכב בלי כל כוונה לפגוע או להרוס, זו בסך הכל תחנת עצירה והתרעננות.

מאודך ילדים ואנשים המחליטים להישען על הרכב יודעים שזה רכוש השייך לאנשים אחרים אך זה לא בדיוק מפריע להם להמשיך במעלליהם.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...