Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני באמת מרגיש שבפורום מסתובבים יותר מדי ילדי שמנת שחצנים שחושבים שהפורום הוא הרכוש הפרטי שלהם ומתייחסים אליו באובססיביות ותובענות כמו ההתיחסות לרכב שלהם שחונה בחוץ במקום ציבורי .

 

אני בכל מקרה נשאר כאן על אפם וחמתם של אלה !

 

אני כאן ואשאר כאן כל עוד אחליט כך ורק בגלל המקצוענים והבוגרים הנמצאים כאן ושמחים תמיד לחלוק ולשתף אחרים בידע שלהם .

אנשים אלה בעלי סבלנות וסובלנות , מההתנסחות שלהם אפשר להבין שמדובר בחברי פורום יקרים ביותר .

והמבין יבין ....:wink:

תודה לחברי הפורום היקרים .

 

1. אני לא ילד שמנת, אף פעם לא אהבתי שמנת, אני מעדיף שוקו.

2. הפורום לא רכושי הפרטי אבל בעזרת טלפתיה אני שולט על כולם ויכול לגרום להם לכתוב מה שאני רוצה.

3. אתה נמצא בפורום לחובבי נהיגה ורכב ובכל הודעה שלך יש לך בעיה עם אנשים שמשפרים את הרכב, מוכן להלשין על מבצעי עברות תנועה זניחות וחסרות טעם ויש לך בעיה עם אנשים שאוהבים את רכבם - מה אתה עושה פה? למה בכל הודעה שלך אתה מחפש לריב עם כולם?

 

כן, אני כנראה אובססיבי וגאה בזה, אני אוהב את הרכב שלי, חושב מספר פעמים לפני שאני מחנה אותה, מטפל בה באהבה, מזיע וקורע את התחת בשביל שהיא תיהיה בידיוק כמו שאני רוצה.

מה לעשות, אני אוהב לנהוג ונהנה מזה.

אני שוהה ברכב הרבה, למה שאני לא ארגיש בה טוב וכמו שאני אוהב?

אני גם חושב שזאת חוצפה ממדרגה ראשונה שמישהו נוגע במשהו שלא שלו ואפילו פוגע בו.

 

אתה לא מצליח להבין שזה לא דיון של מה הדבר הנכון לעשות מבחינה מוסרית וערכית, זה פשוט עניין של האם שווה לי להסתכן שידקרו אותי בשביל שלא יהיה לי כתם קפה על האוטו? נכון, צריך לעמוד על שלך וזה אכן חוצפה שאין כדוגמתה מה שהאנשים האלה עושים וכן מגיע להם לחטוף כמה ברכיות לצלעות, אבל על דבר כזה זה להגיע למצב שיכול להביא לפציעה קשה או למוות זה פשוט מטומטם. זה לא אחד מאותם ממקרים של "אתה יורד לרמה שלהם" וכו', זה מקרה של אם על דבר כזה אתה מגיע למצב של מכות עם אנשים שאתה לא יודע מה הם עלולים לשלוף עלייך אתה פשוט אדיוט.

 

 

עמוס

 

אהלן עמוס, אתה כנראה לא הבנת מה כתבתי, אני חוזר.

כאשר מישהו נוגע לי ברכב אני מבקש באמת בסבלנות ובנחמדות במילים האלו: "סליחה, אכפת לך לא לגעת ברכב?"

כמו שאמרתי בן אדם הגיוני, שרק חיפש להישען על הרכב מתוך נוחות או פשוט כי הוא היה שם, יזוז.

אם לאחר שביקשתי בנחמדות לזוז אותו אחד לא זז הוא לא מחפש רק לגעת\להישען על הרכב אלא מחפש לריב סתם ואז זה כבר לא קשור לזה אם הוא נגע ברכב או לא.

 

הגישה הפחדנית פה של אנשים פשוט מטורפת, כל אחד שרק ירצה לעשות משהו ויפגע בכם בצורה כזאת או אחרת תאפשרו לו לרמוס אתכם?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי להישען למישהו על הרכב או להניח עליו דברים זו חוצפה ממדרגה ראשונה.

 

תאמצו את המשפט הבא רבותיי "לא שלך - אל תיגע".

 

יצא לי כבר להיתקל בדין ודברים לגבי הנושא, האחרון שבהם היה ב MDC ומאז החלטתי שלשם אני לא בא עם הרכב שלי.

 

לרוב, אני נמנע ממקומות כאלו ואחרים עם הרכב שלי, או מחנה מראש במקום פחות "מועד לפורענות".

 

השיא מבחינתי הם ה"נשענים" למיניהם במפגש של מועדון החמש, חובבי רכב (אעלק) שאין להם כבוד לרכב של מישהו אחר.

 

פשוט ביזיון.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

עובדה היא שהתגובה האחרונה שלך כלפיי גובלת באיומים , כמו גם התנסחות אלימה נוספת בשרשור .

 

אני בהחלט אשקול להגיש תלונה במשטרה נגדך .

 

תגיד לי, מה קורה איתך?

 

אתה כותב כמו בנאדם שקיבל יותר מ-27 בבגרות בהבעה והבנה... הוא לא התייחס אליך ספציפית, כי אם לאנשים שנוטים אוטומטית לאלימות. אם מישהו שולף עליך סכין, או שתנסה להתגונן, או שתברח או שתפצע. מי שלא רוצה לברוח, ולא רוצה למות, יתגונן. וכל אחד בדרכו הוא. שליפת סכין אכן מהווה מתן לגטימציה מסויימת לפניה לאלימות, גם בעייני החוק.

 

משטרה ווירטואלית?

למצוא בנאדם לפי כתובת IP כי הוא אמר שאם יוציאו עליו סכין הוא ישבור לבחור יד?

 

קצת פרופורציות...

 

 

יום נעים ומאוזן לכולנו

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
שלום

חלק מהתרבות שלה אתה קורא "הישראלי המכוער", היא לראות מישהו נשען על הרכב שלך ולהתחיל לצעוק. דבר אליו יפה, מה כבר קרה? הוא לא גרם שום נזק לרכב.

 

אוליי אתה רוצה שאני אתן לו פרס על זה שהוא מלכלך לי את האוטו ונוגע לי ברכוש בלי רשותי?...?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
שלום

חלק מהתרבות שלה אתה קורא "הישראלי המכוער", היא לראות מישהו נשען על הרכב שלך ולהתחיל לצעוק. דבר אליו יפה, מה כבר קרה? הוא לא גרם שום נזק לרכב.

 

 

ויש כאלו שגם מבקשים בצורה יפה, וזה לא בדיוק עוזר רוצה דוגמה?

באחד הארועים שהתקיימו בפארק אפק בראש העין הגיע חבר פורום עם רכב והחנה אותה בצמוד למקום הישיבה שלו, חצי מטר מאיתנו,אל המקום הגיעו לאחר מספר דקות 2 בני מיעוטים שהחליטו להשען על הרכב שלו, הבחור בצורה מנומסת ביותר ביקש "אח שלי אל תישען לי על הרכב בבקשה", הדבר הוביל לניבולי פה מצד בני המיעוטים ובאיומים, כמובן שהם זכו להתעלמות מוחלטת מאיתנו מה שגורם לי לשקול האם כדאי ללכת לארועים מהסוג הזה או שעדיף להתרחק משם על מנת שלא יפגעו ברכב או בי.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
truejoker

 

אתה כנראה לא ממש יודע להתמודד כראוי מול תגובות מסוימות , ואתה חושב שדרך המחשבה שלך היא האחת והיחידה .

עובדה היא שהתגובה האחרונה שלך כלפיי גובלת באיומים , כמו גם התנסחות אלימה נוספת בשרשור .סליחה שאני שואל , אבל אתה שפוי ?!! ממתי זה כוון נגדך ? אלא אם כן אתה חושב שכול העולם סובב סביבך , וכול מה שנאמר נאמר אישית נגדך . מצטער להודיע לך שאתה לא מספיק גדול בשביל זה . והבעיות שלך עם עצמך/הבטחון העצמי שלך לא ישנו את זה

 

אני בהחלט אשקול להגיש תלונה במשטרה נגדך , ותזכור שהישיבה שלך מאחורי ניק ומאחורי מקלדת לא מונעת מיחידת המיחשוב במשטרה לחשוף את ה IP שלך את כתובתך ואת זהותך ופרצופך האמיתי .

כפי שאתה יודע ישנם חוקים במדינה הזו , ויש גופים שמטפלים בעניין האכיפה .אני שמח לשמוע על כך

אז אני מציע לך להירגע .

מה שאני מציע לך זה ללכת להחזיר את הסרט שלך לבלוקבאסטר . כי אם תמשיך בכך נאלץ לרחם עליך (פשוט כשרואים מישהו שעושה מעצמו מלשן קטן וחושב שכול תגובה כללית היא תגובה אישית נגדו , זה פשוט נראה כמו הפרעה מסויימת שמצריכה רחמים )

ההסבר הזה היגיע למרות שאולי אני אעבור על חוקי הפורום ואקבל אזהרה , כי פשוט אני כבר מבין שלא תבין את הכוונה אז אני צריך לאיית לך

בברכה יהודה

פורסם

על מה העצבים? הערס המצוי כמעט תמיד יגיב בחיוב לשימוש במילים "אחי", "גבר", "נשמה" או "כפרה".

פעם אחת כבר כמעט קיבלתי דקירה מרוסי שיכור שיצא ברמזור רק בגלל שצפרתי לו, אז תארו לכם מה ערס שיכור מסוגל לעשות..רבאק אל תתעסקו איתם!

רוב הערסים חיים לפי הכלל "תנו כבוד-תקבלו כבוד" ואם תפנו אליהם בכבוד אין שום סיבה לריב.

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם

תמיד אני רואה חברה כאלה בחנייה הענקית שם בנמל שמים כוסות על פגאז' של רכבים ובטח לא שלהם..

 

קרה לי מקרה אך לא עם משקאות..

יום חמישי בערך 2-3 לפנות בוקר לאחר משחק סנוקר נחמד עלינו לטאבון לאכול משהו אני וחברי, בעודי נוגס בטוסט העסיסי הגיע בחור ונשען לי על הכנף של הרכב עם חברתו הלא ממש כוסית, בעצבים ופה מלא אמרתי לו "קום מהרכב" בכעס רצחני, ההוא מסתכל עלי במבט ערסי כזה שלא כל כך מעניין אותו אך הוא קם, זרק מילה לא יפה על רכבי ה*יפה (*בניגוד לחברתו) והסתכסכנו עד כדי קרב כנופיות בינינו.

לא מבין את האנשים האלה שמרשים לעצמם להישען על רכבים של אחרים וכשאני חושב על זה יותר לעומק אני לעולם לא נשענתי על רכב של מישהו אחר ואני לא צוחק אף פעם זה לא קרה.

אני לא מצטער לרגע על זה שהלכו שם מכות רצח אני והחברים כי בפעם הבאה שזה שוב יקרה אז שוב אני ילך מכות עם האנשים הטמבלים האלה שחושבים שכל הרכוש בארץ זה שלהם.

פורסם
לדעתי להישען למישהו על הרכב או להניח עליו דברים זו חוצפה ממדרגה ראשונה.

לרוב, אני נמנע ממקומות כאלו ואחרים עם הרכב שלי, או מחנה מראש במקום פחות "מועד לפורענות".

השיא מבחינתי הם ה"נשענים" למיניהם במפגש של מועדון החמש, חובבי רכב (אעלק) שאין להם כבוד לרכב של מישהו אחר.

 

:mm_yeah:

וואלה, צודק הקונדסון הזה.

צריך לדעת איפה לחנות, להגדיש עוד דקה או שתים לחיפוש חניה טובה ולא לזרוק את הרכב ברווח הראשון שהעין קולטת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
תמיד אני רואה חברה כאלה בחנייה הענקית שם בנמל שמים כוסות על פגאז' של רכבים ובטח לא שלהם..

אני לא מצטער לרגע על זה שהלכו שם מכות רצח אני והחברים כי בפעם הבאה שזה שוב יקרה אז שוב אני ילך מכות עם האנשים הטמבלים האלה שחושבים שכל הרכוש בארץ זה שלהם.

מה הקטע לשחק אותה גבר? אתה לא מבין שאנשים במדינה הזאת דוקרים בלי לדפוק חשבון?

בתור אחד שיוצא הרבה למסיבות, רואה הרבה מכות, וגם הסתבך פעם אחת או 2 בעצמי, אני אומר שהכי טוב פשוט לא להתעסק עם אף אחד כי אתה לא יכול לדעת אם מי שאתה מתעסק איתו הוא איזה אסי אבוטבול ג'וניור..גם אם הוא נראה הכי אשכנזי.

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם
בעצבים ופה מלא אמרתי לו "קום מהרכב" בכעס רצחני, ההוא מסתכל עלי במבט ערסי כזה שלא כל כך מעניין אותו אך הוא קם, זרק מילה לא יפה על רכבי ה*יפה (*בניגוד לחברתו) והסתכסכנו עד כדי קרב כנופיות בינינו.

 

וזה בדיוק מה שקורה שפוגעים בכבוד שלו.

אתה לא רק שפגעת בכבוד שלו, אלא עשית את זה ליד החברה שלו שעליה הוא תיכנן את המשך הערב...

 

במדינה שלנו כבר היו אנשים שאיבדו את החיים שלהם על פחות מזה.

פורסם

בקשר לתגובתו של CARTOM, אני לא מבין מה עשיתם עניין מדעתו האישית שאגב היא מאוד הגיונית ובוגרת. מצד שני אני ממש מבין גם את אותם משפרים ומטפחים של רכביהם.

כל בן אדם כטוב בעיניו יעשה , אבל תזכרו תמיד שהרכב הוא מכונה ובראש ובראשונה נועד להסיע אותכם מA ל B , זה שהרכב כיום נעשה סמל סטטוס למשל גיפ ורכבי יוקרה למיניהם זה תמיד היה ותמיד יהיה.

נב:אני מאוד אוהב לראות רכבים מטופחים ומשופרים למינהם ואין לי ממש בעיה עם כל מי שחושב אחרת.

אחלה פורום . גיל.

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם

דיי

הופ.. תעצרו שניה

 

אם אתה נמצא מחוץ למועדון עם חברה\ידידה אחרי לילה סוער ונשען על רכב של מישהו אחר - לא בכוונה רעה אלא בגלל שהיה שם על מה להשען - לא צריך לקפוץ כמו משוגע

אפשר להגיד לבחור - תשמע אחי אני זז,ותאמינו לי שהוא יזוז - לא כול נגיעה באוטו היא למטרה רעה

מצד שני אם תקפוץ עליו ותצעק "עוף לי מהרכב יא בן "?@*#" בטח שהוא יתעצבן כמו שאתה היתה (ועוד לפני החברה)

תמיד תתחילו ביפה,לא הולך? תלכו בלא יפה :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...