Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום ,אני חדש בתחום ואני לא מגיב בד"כ אלה רק קורא כדי להחכים וללמוד.

 

ברצוני לקנות מערכת ראשונה לפולו שנת 2001 שלי.

ברשותי HU מסוג DEH-30 של Pionner .

 

ואני מעוניין להוסיף לו קומפוננט מקדימה ,רמקולים אחורים 6X9 ומגבר (אני לא מעוניין בסאב בשל חוסר מקום מאחור).

 

חשבתי על הרכיבים הבאים :

 

קומפוננט 6.5 אינטש Morel Dotech MKII 6 מקדימה.

 

רמקולים אחורים 6X9 JBL CS3196

 

ומגבר Jbl GTO 75.4

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין ואשמח להצעות ייעול.

פורסם

נראה לא רע , הייתי הולך על מגבר אחר וסט קידמי טיפה שונה

 

דוטק אוביישן ומגבר איכותי טיפה יותר (כרגע לא עולה לי בראש דוגמאות)

 

 

שתהיה לי דוגמא אני אעלה אותה

 

תקציב?

 

התקנה עוד כמה מאות שקלים (450-600) אם תקנה את המציוד באותו מקום תהיה לך הנחה אני מאמין

פורסם
אף אחד לא רוצה לעזור ? :?

 

אני רואה אצל אנשים אחרים עם אותן השאלות הדפים מתמלאים בתשובות...חבל.

יפה ענית התשובות שיענו לך אותם תשובות כי זה אותן השאלות אז אולי תיסתכל שם?...חבל

פורסם
נראה לא רע , הייתי הולך על מגבר אחר וסט קידמי טיפה שונה

 

דוטק אוביישן ומגבר איכותי טיפה יותר (כרגע לא עולה לי בראש דוגמאות)

 

 

שתהיה לי דוגמא אני אעלה אותה

 

תקציב?

 

התקנה עוד כמה מאות שקלים (450-600) אם תקנה את המציוד באותו מקום תהיה לך הנחה אני מאמין

התקציב סביבות 5 וחצי אלף שקל כולל ההתקנה.

 

אלעד אביטל - אומנם השאלות אותן שאלות,אבל ביקשתי חוות דעת על הציוד שאני מתכוון לרכוש לא של אחרים ולכן להסתכל בנושאים אחרים לא יועיל לי במיוחד.

 

תודה רבה !

פורסם
התקציב סביבות 5 וחצי אלף שקל כולל ההתקנה.

 

,אבל ביקשתי חוות דעת על הציוד שאני מתכוון לרכוש

 

 

אתה לא חושב שכדאי לשמוע את מה שרצית לקנות?!

לך תשמע ואח"כ תקנה.

ZZR

פורסם

5 וחצי אלף בשביל סט קידמי מגבר ורמקולים אחוריים? זה מלא :shock:

נניח תוריד אלפייה אחת שתילך על התקנה מקצועית וכבלים טובים. נשאר 4 וחצי. שזה עדיין המון למה שאתה רוצה. יש אפשרות ליד שניה? אפילו שבתקציב הזה ניתן להביא רכיבים מעולים וחדשים. תגיד אם יש אפשרות ליד שניה, כי זה ישנה את כל הסיפור.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
5 וחצי אלף בשביל סט קידמי מגבר ורמקולים אחוריים? זה מלא :shock:

נניח תוריד אלפייה אחת שתילך על התקנה מקצועית וכבלים טובים. נשאר 4 וחצי. שזה עדיין המון למה שאתה רוצה. יש אפשרות ליד שניה? אפילו שבתקציב הזה ניתן להביא רכיבים מעולים וחדשים. תגיד אם יש אפשרות ליד שניה, כי זה ישנה את כל הסיפור.

 

גיא.

אין לי אפשרות ליד שניה :\

×
×
  • תוכן חדש...