אני צריך המלצה לרדיו דיסק ב1000 שקל
מגבר ב1000 שקל
ורמקולים אחורים ב500 אה ושיהיה 6 וחצי כי אין מקום ל6 9 זה הונדה סיווק 04
יש לי כבר קומפווננט קדמי של מורל פולס אני צריך מגבר שיגביר את המורל ואת הרמקולים האחוריים וגם אולי בעתיד סאב אבל אם יהיה סאב אז הרמקולים האחורים יהיו מחוברים לרדיו דיסק והרמקולים הקידמים והסאב למגבר זה בעתיד בנתיים תמליצו בבקשה תודה מראש