Jump to content

אלעד אביטל

  • הודעות

    49
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלעד אביטל

  1. ***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך*** היתי לוקח או קסונון או מגנזיום דיודי על הפנים התלהבות של ההתחלה ואחר כך בקוש מסתכלים
  2. לא אני לא רוצה להתעסק בזה וכל הדברים האלה מחול כאב ראש
  3. התקציב 1100 שקל שיהיה לפחות 2 יציאות למגבר פאנל נופל.נשלף ושיהיה טוב ושווה תמחיר
  4. 1 זה פנסוניק כזה http://www.ninja-net.co.il/Product.asp?productid=162 ו2 זה פיוניר כזהhttp://web.zap.co.il/model.asp?model_id=40522 מה יותר משתלם ,?
  5. מחפש רדיו דיסק' כזה http://web.zap.co.il/model.asp?model_id=40522 מישהוו מוכר שמע שמוכר עם כן אני בפלא0546347929 תודה ומחיר סביר ללא שריטות ובעיות
  6. אני אבל לא הבנתי בישביל מגבר כמה יציאות צריך?
  7. ראיתי פה איזה אחד שמוכר את הרדיו דיסק הוא מוכר בגלל שיש יציא RCA אחת והוא טוען שהמגבר צריך 3 יציאות זה נכון.?
  8. חח 4 קומפוננטים? אם תקציב נמוך כמו שאמרת לא תוכל להביא אפילו 1 תחסוך תיקנה תדברים בשלבים
  9. אני צריך יעוץ בקקשר לרדיו דיסק במחיר של800-750 שיהיה לו יציאות למגבר לפחות 2 תודה
  10. יש לי כבר קומפוונט של מורל פולס מקדימה 6 וחצי אז עכשיו תמליצו לי על סאב מגבר ורדיו דיסק במחיר כזה רדיו דיסק ב1000 סאב ב700 מגבר ב1000 תודהה
  11. בכמה הוא מוכר שעדיף לך לקחת סיכון אם זה מזויף או לא ?
  12. אני צריך המלצה לרדיו דיסק ב1000 שקל מגבר ב1000 שקל ורמקולים אחורים ב500 אה ושיהיה 6 וחצי כי אין מקום ל6 9 זה הונדה סיווק 04 יש לי כבר קומפווננט קדמי של מורל פולס אני צריך מגבר שיגביר את המורל ואת הרמקולים האחוריים וגם אולי בעתיד סאב אבל אם יהיה סאב אז הרמקולים האחורים יהיו מחוברים לרדיו דיסק והרמקולים הקידמים והסאב למגבר זה בעתיד בנתיים תמליצו בבקשה תודה מראש
  13. תראה אם יש מקום לעשות הגבה בדלת וככה להשים 6 וחצי אפילו 5 עשרים
  14. קודם תיבדוק עם יש יציאות למגבר ברדיו דיסק למה במובנה הם מביאים את הכי פשוט שלא תיקנה מגבר סתם
  15. יש לי שאלה נכון יש מגברים מוציאים 4כפול 50 כמו פהhttp://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=152177 וגם רדיו דיסק מוציא 4 כפול 50 אז מזה ישנה עם אני יגביר את הרמקול עם הרדיו דיסק או עם המגבר שתייהם מוציאים אותו ואט ישהו יכול להסביר לי אני לא הבנתי אם זה ישנה?
  16. אי אי עדינות קצת לא תזיק
  17. ב07 אתה צריך לחתוך ולהכין קונסולה מיוחדת שיכנס הרדיו דיסק במקום זאת שיש עכשיו
  18. יפה ענית התשובות שיענו לך אותם תשובות כי זה אותן השאלות אז אולי תיסתכל שם?...חבל
  19. אה אז אולי בכלל הבעיה היא מגבר
  20. יש לי מורל פולס והוא לא מביא באסים זה הבעיה שלי יכול להיות בגלל שהוא בלי מגבר יענו ישר מהמערכת?
  21. 600 גג ל2 רמקולים אחרוים
  22. אין מחירים כמה זה עולה אתה יודע?
×
×
  • תוכן חדש...