Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וערב טוב לכל חברי הפורום.

 

לאחרונה אני מתעניין בהתקנת חיישנים בפגוש האחורי

שמתי לב בכל המערכות החיישנים בצבע שחור, היות והרכב שלי כסוף (אימפרזה 04) ההתקנה תצא מכוערת.

ראיתי רכבים שהחיישנים בצבע הרכב.

האם צובעים את החיישנים? או האם החיישנים באים מוכנים לפי צבע?

אודה למי שישפוך אור בנושא

תודה

 

למנהלים: אם ההודעה לא בפורום המתאים אבקש להעבירה.

בברכה

פורסם

אני מכיר מישהו שהתקין לאחרונה חיישנים כאלה, וממה שהבנתי ממנו,את החיישנים שקנה ניתן היה להזמין בצבעים לבן שחור וכסוף.

"ai motoare capul doare"

פורסם

רוב החיישנים בצבע הרכב שאתה רואה הם חיישנים מקוריים שהגיעו עם הרכב מהמפעל, ולא כאלו שהותקנו מאוחר יותר.

 

 

פורסם

רוב החיישנים שרואים ברכבים הרגילים, בלי קשר לצבעם, הם התקנה מקומית. כמובן שברכבים כמו מרצדס 500 החיישנים יכולים לבוא כאופציה מהמפעל.

צובעים אותם לפני שמתקינים. כל פחח יוכל לצבוע לך אותם בלי בעיה.

עושים חורים במרחקים מדוייקים כמו שאמור להיות מוסבר בהוראות. מתח + בדרך כלל מאור רוורס.

פורסם

קצת סדר בבאלאגן:

 

ישנם חיישנים מקוריים שהותקנו על ידי יצרן הרכב בשלב ייצור הרכב ומגיעים בצבע תואם לצבע הקיים בבסיס התקנתם.

 

חיישנים שמגיעים שלא בצבע הרכב, חלקם אם יצבעו לצבע אחר מבלי נקיטת אמצעי כיסוי איזורים מסויימים ,יביאו להפסקת פעולתם. לכן, אסור לצבוע לבד.

 

החיישנים מגיעים במספר צבעים, כאשר חיישני יבואן קוברה ואשר כינויים "העין האחורית" מגיעים וניתנים להזמנה לפי צבע האוטו, ונצבעים בשיטה שאינה פוגמת בתיפקודם בצבע החדש.

 

חיישנים אחרים, גארד למשל, מעולים, ומגיעים במספר צבעים, בינהם לבן, שחור, אדום, ירוק, כחול, כסוף, שמפניה, ועוד, לעיתים הצבע תואם ולעיתים רק קרוב מאוד.

 

חיישני גארד יעלו עד 700 שח כולל התקנה ומעמ, ואילו קוברה יעלו יותר. ברכב של אבי התקנתי גארד.

 

מובן שקיימים גלאי רבים נוספים, חלקם טובים וחלקם טובים יותר . כל אחד יבצע סקר שוק ויעשה כטוב על ליבו.

 

 

מקווה שהארתי.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בוקר בוקר

אני התקנתי בקסנטיה

הקיט כולל 4 חיישנים מוח וצג וגם המקדח בשביל החיישנים

עלה משהו כמו 500 ש"ח כולל התקנה

עובד כמו שד

אותו קיט גם בסניק של אבא חיישנים הותאמו בצבע אפור עכבר

רק מה דפקו לו חיישן אחד והיבואן לא נותן חיישן בודד בצבעים רק בשחור

אז עכשיו יש לו עין שחורה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

במערכות איכותיות החיישנים הם אולטרסוניים וצביעה שלהם אינה פוגעת בתיפקודם וזה מקובל מאוד לבצע שכבת צבע דקה, לפי קוד צבע הרכב, לפני התקנתם.

×
×
  • תוכן חדש...