Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר MAGNAT ROCK 400 (שתי יציאות בגישור 200RMS)

סאב 230RMS של מאגנט דגם NEO130

קומפוננט 5.25 של מאגנט פולס

ו6X9 של מאגנט פולס

מגבר JBL 50X4

 

שווה להתקין רכיבים כאלה בהתחשב שרק התקנה עולה 800 שקל (כולל חיווט)

תנו דגש על ה5.25...הם לא יהיו חלשים מידי?

 

אני גם לא יתכוון לשדרג... כי אני לא מעוניין לפרק ולהרכיב.. זה הורס את הפלסטיקים..

 
 

 

 
 
פורסם

אם אתה לא מעוניין לדשרג אז קל וחומר ששווה להרכיב.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המגבר חזק מספיק ל6X9 ? הם 140 RMS...המגבר הוא 50X4..

 

תאכלס מה שאני מפחד שיקרה , זה השבמה הקידמית "תבלע" ולא ישמעו אותה ממש..

 
 

 

 
 
פורסם

800 ש"ח התקנה, בהנחה שאין לך "דרישות" מיוחדות, נשמע לי קצת מוגזם.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

כל חנות שהייתי אצלה לא ירדה מ700 שקל..

 

זה כולל שתי חבילות של כבלים.. והבנתי שאיביזה זה רכב קשה להתקנה.. דלת עמוקה , האוטו חדש אז צריך להזהר וכל מיני דברים שמייקרים את ההתקנה..

 

כמובן ששהתקנה היא סטנדרטית לחלוטין.

 
 

 

 
 
פורסם

אני שמח לשמוע... תן לי שמות ספציפים של מתקינים אל תזרוק סתם מילים באוויר, ששאלתי אם זה יקר מידי זה מה שעניתם :

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=156681&highlight=%D7%99%D7%A7%D7%A8

 

תנו לי מקומות באיזור המרכז (ראשון לציון והסביבה) שיהיו זולים יותר ומקצועיים.

 

תתייחסו גם לרכיבים - האם המגבר חזק מספיק ל6X9 והאם הבמה הקידמית לא תיהיה חלשה מידי (תיבלע)

 
 

 

 
 
פורסם

תמיר, עזוב את המאגנט - לטעמי, הם נשמעים לא משהו בכלל.

 

קנה את ה-JBL CS3196, הם גם נמכרים במחיר טוב - סביבות 350 ש"ח באוטודיפו

אתה לא תצטער :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

המגנאט שלי חטפו מכה...הלכו קאפוט כרגע נשאר לי המורל פולס 5.25...שיהיו מקדימה ואני מוסיף 6X9 של מאגנט פולס.

 
 

 

 
 
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...