Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשבתי לקנות את הג'טה והיא מועמדת חזקה לקניה הבאה שלי.

אני מניח שלהוריך הביצועים לא הכי חשובים.

אז יש ג'טה זולה יותר, 1600 אם אני לא טועה, קצת חלשה, רק 100 ומשהו כ"ס...אבל הגיר הנהדר נותן הרגשה יותר טובה מהגיר הרובוטי של הקורולה.

.

 

דווקא כן חשובים הביצועים לכולנו.

בגלל זה (גם בגלל זה, אבל גם גדול) אני נוטה לכיוונה של הג'טה ולא לכיוונה של הקורולה כי לקורולה אין מנוע 2000 ולג'טה יש.

אם לקורולה היה מנוע 2000 אני כמעט בטוח שהיינו לוקחים את הקורולה.

השאלה אם זה מצדיק את המחיר. תוספת של עוד 30 אלף שקל + בשביל מנוע 2000 יותר בטיחות ויותר יופי.

אין כל כך בעיה עם הכסף אבל עדיין זה לא שאין לי ערך לכסף.

וכפי שאמרתי אנחנו לקוחות של טויוטה כבר הרבה שנים, וגם עכשיו אני נוהג על קורולה שנת 99 ואבא שלי על לנדקרוזר,

ולפני המכוניות אלה היו לנו עוד 2 של טויוטה לא זוכר איזה.

גם זה אחד מהשיקולים כי מצד אחד טויטה לאורך כל השנים האלה לא אכזבו אותנו אפילו במקצת ומצד שני צריך גם קצת גיוון לאחר כל כך הרבה שנים.

 

ולא כל כך בא בחשבון מכוניות אחרות. זה או ג'טה או קורולה. ההורים שלי די מקובעים בדעתם ולא רוצים ללכת למקומות אחרים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז תלך על הגטה - תטעם קצת מה יש ליצרנים אחרים להציע, אולי הגטה תהיה טובה יותר מהטויוטות שהיו לכם עד היום...

 

לא תדע, עד שלא תנסה.

פורסם

באותה קבוצת רישוי (4) אתה יכול להרשות לעצמך שברולט מאליבו שעולה כמו הג'טה ולדעתי נותנת הרבה יותר אם זה מבחינת מנוע (3.5 V6 ל' ,217 כ"ס שאני אומר לך בוודאות שהוא צורך פחות דלק ממזדה 6) ואם זה מבחינת אבזור ופינוקים.

כמו כן אני מאמין שירידת הערך של המאליבו תהיה פחות או יותר זהה לג'טה.

פורסם

לדעתי הסובארו B4 עדיפה אבל אם אינכם רוצים אותה אז אני הייתי מוסיף לשיקול את ההונדה סיויק שגם היא מרשימה מאוד

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

B4 היא מכונית מנהלים גדולה, לפי הדרישות של הבחור הוא רוצה מכונית משפחתית.

לפי דעתי הגולף תיתן איכות, ביצועים וגיר (וגם אבזור) הרבה יותר גבוה מהB4.

נכון שהמחיר קצת יקר, אבל על איכות משלמים, ובטוח שהTSI מבחינתי עדיפה בכל פרמטר על הקורולה.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

באותה קבוצת רישוי (4) אתה יכול להרשות לעצמך שברולט מאליבו שעולה כמו הג'טה ולדעתי נותנת הרבה יותר אם זה מבחינת מנוע (3.5 V6 ל' ,217 כ"ס שאני אומר לך בוודאות שהוא צורך פחות דלק ממזדה 6) ואם זה מבחינת אבזור ופינוקים.

כמו כן אני מאמין שירידת הערך של המאליבו תהיה פחות או יותר זהה לג'טה.

 

מאיפה צצה המאליבו ,איך היא בכלל קשורה לעניין...?!

 

אתה רציני?

פורסם
.

 

דווקא כן חשובים הביצועים לכולנו.

בגלל זה (גם בגלל זה, אבל גם גדול) אני נוטה לכיוונה של הג'טה ולא לכיוונה של הקורולה כי לקורולה אין מנוע 2000 ולג'טה יש.

אם לקורולה היה מנוע 2000 אני כמעט בטוח שהיינו לוקחים את הקורולה.

השאלה אם זה מצדיק את המחיר. תוספת של עוד 30 אלף שקל + בשביל מנוע 2000 יותר בטיחות ויותר יופי.

אין כל כך בעיה עם הכסף אבל עדיין זה לא שאין לי ערך לכסף.

וכפי שאמרתי אנחנו לקוחות של טויוטה כבר הרבה שנים, וגם עכשיו אני נוהג על קורולה שנת 99 ואבא שלי על לנדקרוזר,

ולפני המכוניות אלה היו לנו עוד 2 של טויוטה לא זוכר איזה.

גם זה אחד מהשיקולים כי מצד אחד טויטה לאורך כל השנים האלה לא אכזבו אותנו אפילו במקצת ומצד שני צריך גם קצת גיוון לאחר כל כך הרבה שנים.

 

ולא כל כך בא בחשבון מכוניות אחרות. זה או ג'טה או קורולה. ההורים שלי די מקובעים בדעתם ולא רוצים ללכת למקומות אחרים.

 

אני מציע שקודם כל תעשו נסיעת נסיון בקורולה החדשה בגלל הגיר הרובוטי.

אנשים מבוגרים (כמוני...) לא נוטים כל כך לשינויים וההבדל בין הגיר של קורולה 99 וקורולה 08 הם משמעותיים ולפעמים מעצבנים. בגיר של הג'טה אתה לא מבחין בהבדל לעומת גיר אוט' רגיל.

מאידך יש ייתרון לטויוטה והוא המוסך המטפל. אני מניח שיש לכם מוסך שמכיר אתכם כלקוחות טובים ולכן הוא מצ'פר אתכם פה ושם, אתם רגילים אליו וסומכים עליו...

כדאי גם לבדוק עלות חלפים.

ההתלבטות שלי (מאחר שאת הקורדובה לא ייצרו לנצח) היא בין הג'טה והסיביק כאשר אני נוטה לטובת הג'טה בגלל המראה והבטיחות והמוסך המטפל שאני מכיר ומוקיר (מוסך לסיאטים ולפולקסווגנים). אה, כן, לג'טה יש גם דגם ידני שיכול לקרוץ לי מאד...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אם הג'טה תהיה "מוצלחת" כמו הבורה שקדמה לה או הונטו שקדמה לבורה או הג'טה (כן כן...כך היה שמה המקורי מאז ומעולם, בכל מקום וגם כאן בארץ בשנות השמונים) אז רוץ ורכוש לך קורולה ומנע שנים של צער על תקלות אינסופיות ושרות מחורבן של צ'מפיון מוטורס ומעל הכל ירידת ערך מדהימה. למרות שהמכלולים זהים לגמרי לאחותה הקטנה (הגולף) וההבדל הוא רק תא מטען נאה, ירידת הערך כפולה מהגולף והשוק בעייתי. עד שהצלחתי להיפטר מהבורה שהיתה לי כמעט והתייאשתי והחלטתי לשפוך עליה חומר דליק ו.... (אגב זה היה מנת חלקם של רוב בעלי הבורה שהכרתי)

 

לטעמי עדיפה הקורולה.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

יש כאלו שלומדים בדרך הקלה, ויש בדרך הקשה,ויש כאלו שזה בכלל לא מזיז להם.

 

אתה תמיד יכול לנסות ולראות מה יקרה עם הזמן....נמאס לך מטויוטה, תנסה דברים אחרים,אולי הדבר האחר יתאים לך יותר...או שלא.

 

רק ככה לומדים.

פורסם

ב 133K אתה יכול לקנות הונדה סיוויק 1800 עם ביצועים מעולים ומנוע חיסכוני, אמין מאוד ומרשים מאוד אך שנת 2007 כי שנת 2008 בהונדה מגיעה רק סביב ינואר.

הסיוויק ניראת לי כהעיסקה הטובה ביותר לדרישות שלכם.

פורסם

לך על האמצע לדעתי הונדה...שילוב של שניהם..מנוע חזק מהטויוטה 1800 , אמינות, נראית לטעמי טוב יותר מהטויוטה והגיטה והמחיר עדיף ע"פ הגיטה וקרוב יותר לקורולה..

פורסם

אתה יכול ללכת על הגירסאות החזקות של כל אחת מהמשפחתיות שתיתן הרבה יותר מהקורולה ולא פחות מהג'טה.

 

זה מתחיל מפוקוס 2 ליטר דרך מגאן 2 ליטר, C4/307, מאזדה 3 2 ליטר נטולת מזגן נורמלי וכו'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כדי להגיע להחלטה, מאוד חשוב לבצע נסיעת מבחן בשתי המכוניות, במיוחד בקורולה בגלל הגיר הרובוטי הבעייתי שלה.

אני מציע שגם ההורים שלך יבצעו נסיעת מבחן על הקורולה, ואז תקבלו אינדיקציה יותר טובה. הרבה לקוחות "עדר" של טויוטה

החליטו לא לקנות את הקורולה החדשה בגלל הגיר הרובוטי שגורם לטלטול הרכב בעת העברת הילוך, ודרדור הרכב בעלייה.

פורסם
אתה יכול ללכת על הגירסאות החזקות של כל אחת מהמשפחתיות שתיתן הרבה יותר מהקורולה ולא פחות מהג'טה.

 

זה מתחיל מפוקוס 2 ליטר דרך מגאן 2 ליטר, C4/307, מאזדה 3 2 ליטר נטולת מזגן נורמלי וכו'.

 

המאזדה 3 מצויינת, אבל רחוקה מלהיות נוחה או מעודנת במיוחד. ה307 עתיקה ומוחלפת בקרוב. בין אלו, הייתי שוקל את הפוקוס או המגאן. אבל לג'טה תא נוסעים מאוד מוצלח, מנוע מצויין וגיר שישה הילוכים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה בנוגע לסקודה אוקטביה?

למרות שיש לה רק 4 כוכבי בטיחות, היא ניראית כאופציה מעניינת.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.


×
×
  • תוכן חדש...